T5 horší studené starty

SDi, TDi, TDi PD

Moderátoři: T4, Kubmaty

Uživatelský avatar
karlosVW
Řidič
Řidič
Příspěvky: 99
Registrován: 16.03.2008 20:45
Bydliště: Liberec / Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

T5 horší studené starty

Příspěvek od karlosVW »

Mám T5 1,9TDi , 77kW , 11.2005 , najeto 90tkm
Ráno po zhasnutí žhavení startuji a motor chytne jako by na 2 válce,pak se to chvíli hádá a začne běžet normálně.Když při startování přidám plyn tak chytne mnohem lépe.
Kdybych motor hned chcípnul,tak už naskočí úplně perfektně.
Takhle to dělá cca od venkovní teploty +8 stupnů.Vyměnil jsem palivový filtr,vzduchový filtr,žhavičky...nechal zkontrolovat žhavící relé a palivové hadice od nádrže až za filtr a do nádrže nalil nějaký přípravek na rozpouštění usazenin.....
Nevim co ještě zkusit....napadá mě snad,že by to u vstřikovačů mohlo nasávat vzduch nebo snad jakési podávací čerpadlo...nebo,že by tlaky nebyly OK...?
Když je motor teplý,tak chytá na cvrnknutí....při akceleraci nijak nečoudí...olej se myslím neztrácí...
AutoHIFIcentrum Liberec - největší nabídka autorádií v České republice pod jednou střechou
http://www.ahcl.cz/" onclick="window.open(this.href);return false; , http://www.soundshop.cz/" onclick="window.open(this.href);return false;

VWT5 4motion,VW G3,VWT1 Nautilus

Uživatelský avatar
lada t5
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 220
Registrován: 23.09.2008 22:06
Bydliště: Praha 10
Kontaktovat uživatele:

Re: T5 horší studené starty

Příspěvek od lada t5 »

Mohly by to být tlaky na těch dvou válcích, ale když píšeš že to má 90t Km, tak to není moc pravděpodobné. Možná by byla zajímavá diagnostika - třeba si říd jednotka na něco stěžuje.......... nebo se to někde zavzdušňuje...........

Uživatelský avatar
karlosVW
Řidič
Řidič
Příspěvky: 99
Registrován: 16.03.2008 20:45
Bydliště: Liberec / Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Re: T5 horší studené starty

Příspěvek od karlosVW »

na diagnostice jsem byl.....vše od čidla venkovní teploty po dávku paliva je OK....ještě zkusim okouknout to zavzdušňování a při té příležitosti pokud to půjde nechám změřit tlaky...aby byla jistota.
AutoHIFIcentrum Liberec - největší nabídka autorádií v České republice pod jednou střechou
http://www.ahcl.cz/" onclick="window.open(this.href);return false; , http://www.soundshop.cz/" onclick="window.open(this.href);return false;

VWT5 4motion,VW G3,VWT1 Nautilus

Uživatelský avatar
Kubmaty
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 442
Registrován: 05.12.2007 15:42
Bydliště: Tábor City
Kontaktovat uživatele:

Re: T5 horší studené starty

Příspěvek od Kubmaty »

To vis Karlos to se ti u T4ky stat nemohlo :-))
Zkusil bych ty tlaky a podle toho uvidis...
VW Caravelle T4 111kW long, projekt ZWO
VW Caravelle T4 75kW long
VW Transporter T3 syncro s uzaverkou
VW Golf Country syncro 66kW

Uživatelský avatar
karlosVW
Řidič
Řidič
Příspěvky: 99
Registrován: 16.03.2008 20:45
Bydliště: Liberec / Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Re: T5 horší studené starty

Příspěvek od karlosVW »

mno,tak zatím to vypadá bud na vadné vstřikovače nebo nízký tlak ve válcích....seženu vstřiky a nechám to rozebrat...změřit tlaky a uvidíme...
AutoHIFIcentrum Liberec - největší nabídka autorádií v České republice pod jednou střechou
http://www.ahcl.cz/" onclick="window.open(this.href);return false; , http://www.soundshop.cz/" onclick="window.open(this.href);return false;

VWT5 4motion,VW G3,VWT1 Nautilus

Uživatelský avatar
lada t5
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 220
Registrován: 23.09.2008 22:06
Bydliště: Praha 10
Kontaktovat uživatele:

Re: T5 horší studené starty

Příspěvek od lada t5 »

To ti tedy nezávidím.................Ale držím palce, aby to byla přeci jen nějaká ho..adina

glemo
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 22
Registrován: 25.06.2008 09:43

Re: T5 horší studené starty

Příspěvek od glemo »

Len ma tak napadlo.Nemôže padať nafta?

Uživatelský avatar
karlosVW
Řidič
Řidič
Příspěvky: 99
Registrován: 16.03.2008 20:45
Bydliště: Liberec / Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Re: T5 horší studené starty

Příspěvek od karlosVW »

tohle mě také napadlo...jenže superVAG čte špatné hodnoty plnění paliva i u teplého motoru
AutoHIFIcentrum Liberec - největší nabídka autorádií v České republice pod jednou střechou
http://www.ahcl.cz/" onclick="window.open(this.href);return false; , http://www.soundshop.cz/" onclick="window.open(this.href);return false;

VWT5 4motion,VW G3,VWT1 Nautilus

Uživatelský avatar
michalbc
Řidič
Řidič
Příspěvky: 72
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Reichenberg

Re: T5 horší studené starty

Příspěvek od michalbc »

tim vsim chces rict ze to prisavani vzduchu u vstriku si vyloucil?
sice je to blbej priklad na francouzovi ale boxer delal to same.

Uživatelský avatar
karlosVW
Řidič
Řidič
Příspěvky: 99
Registrován: 16.03.2008 20:45
Bydliště: Liberec / Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Re: T5 horší studené starty

Příspěvek od karlosVW »

to jsem nevyloučil....ale tak jako tak musí vstřiky ven.Uvidím příští středu.
Vstřiky mám půjčené od kamaráda (nové za lidovou cenu 3500,-/ks BOSCH) a pokud by byly tlaky v motoru KO,tak vím kam dojet.....ale rád bych,aby to byly třeba jen ty těsnící gumičky... :?
AutoHIFIcentrum Liberec - největší nabídka autorádií v České republice pod jednou střechou
http://www.ahcl.cz/" onclick="window.open(this.href);return false; , http://www.soundshop.cz/" onclick="window.open(this.href);return false;

VWT5 4motion,VW G3,VWT1 Nautilus

Uživatelský avatar
otapa
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 14
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Moravské Budějovice

Re: T5 horší studené starty

Příspěvek od otapa »

dej prosím vědět,jak jsi dopadl,mám stejný problém ale nějak se mi do toho nechce.....a nevím kde začít.začal jsem žhavičkama ale žádné zlepšení.

Uživatelský avatar
karlosVW
Řidič
Řidič
Příspěvky: 99
Registrován: 16.03.2008 20:45
Bydliště: Liberec / Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Re: T5 horší studené starty

Příspěvek od karlosVW »

otapa píše:dej prosím vědět,jak jsi dopadl,mám stejný problém ale nějak se mi do toho nechce.....a nevím kde začít.začal jsem žhavičkama ale žádné zlepšení.
jasan...dám vědět
AutoHIFIcentrum Liberec - největší nabídka autorádií v České republice pod jednou střechou
http://www.ahcl.cz/" onclick="window.open(this.href);return false; , http://www.soundshop.cz/" onclick="window.open(this.href);return false;

VWT5 4motion,VW G3,VWT1 Nautilus

Uživatelský avatar
marsoun
Řidič
Řidič
Příspěvky: 53
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Lanškrounsko
Kontaktovat uživatele:

Re: T5 horší studené starty

Příspěvek od marsoun »

Mě to na T4 dělal špatný předstřik,díky špatnému řemenu. Musel jsem 3x žhavit,pat to šlo.
někdy mě přišlo, že to šlo snad jen na jeden. Od rozvodů startuje na škrt.
8-) VW T4 Multivan 2.5TenDýmIgnoruj GANG!!! 8-)
;-) http://www.facebook.com/groups/320289608002601/" onclick="window.open(this.href);return false; ;-)

Uživatelský avatar
karlosVW
Řidič
Řidič
Příspěvky: 99
Registrován: 16.03.2008 20:45
Bydliště: Liberec / Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Re: T5 horší studené starty

Příspěvek od karlosVW »

Tak :( :( :( :( už to vím....
...vstřikovače nesedí v uložení hlavy ve které jsou již ted oválné díry a tím jak s nima vačka stále pohybuje se v hlavě bimbají a tlak z válců uniká tam,kde by mělo být čisté palivo.Resume je takové,že hlava je KO..vstřiky jsou KO...a když prý je v takovém bídném stavu vršek...tak spodek na tom bude podobně.....tudíž celý motor.
S tím však je doporučeno vyměnit dvouhm.setrvačník a spojkový set.

ŘEŠENÍ: poskládat to dohromady tak jak je.
AutoHIFIcentrum Liberec - největší nabídka autorádií v České republice pod jednou střechou
http://www.ahcl.cz/" onclick="window.open(this.href);return false; , http://www.soundshop.cz/" onclick="window.open(this.href);return false;

VWT5 4motion,VW G3,VWT1 Nautilus

Uživatelský avatar
marsoun
Řidič
Řidič
Příspěvky: 53
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Lanškrounsko
Kontaktovat uživatele:

Re: T5 horší studené starty

Příspěvek od marsoun »

karlosVW píše:Tak :( :( :( :( už to vím....
...vstřikovače nesedí v uložení hlavy ve které jsou již ted oválné díry a tím jak s nima vačka stále pohybuje se v hlavě bimbají a tlak z válců uniká tam,kde by mělo být čisté palivo.Resume je takové,že hlava je KO..vstřiky jsou KO...a když prý je v takovém bídném stavu vršek...tak spodek na tom bude podobně.....tudíž celý motor.
S tím však je doporučeno vyměnit dvouhm.setrvačník a spojkový set.

ŘEŠENÍ: poskládat to dohromady tak jak je.
To si děláš PR... chlape??? :o :o :o
8-) VW T4 Multivan 2.5TenDýmIgnoruj GANG!!! 8-)
;-) http://www.facebook.com/groups/320289608002601/" onclick="window.open(this.href);return false; ;-)

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“