předělání T4 z 2,5 65KW/2,4 57KW na silnější

SDi, TDi, TDi PD

Moderátoři: T4, Kubmaty

Odpovědět
pajaital
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 19
Registrován: 27.02.2008 00:00
Bydliště: Pardubice

předělání T4 z 2,5 65KW/2,4 57KW na silnější

Příspěvek od pajaital »

Zdar volkswagaňáci,
tak sem dlouho přemýšlel co s výkonem na mém 2,5TDi 65Kw. Nakonec sem zvolil variantu domontovat intercooler (chladič vzduchu co na 75KW je už origo) a chipnout to. Našel firmu na chiptuning (http://www.autochip.cz" onclick="window.open(this.href);return false;)se super referencema. Probrali semnou co a jak, upravili jednotku a výsledek je fakt super. Je z toho výkonově úplně jiný auto.

Teď ale přichází problém, že je moc krátká převodovka. Hlavně na pětku. Při 110km/h tam mám něco přes 3000ot. A síly na rozdávání. A vzhledem k tomu že převodovce hučí 4kový a 5kový ložisko,tak musí stejně ven. Přemejšlím o tom, hodit tam jinou ze 75KW. Prej je ale jiná.Neměnil jste už někdo převodovku za silnější u 2,4 nebo u 2,5 65KW? Máte někdo ňáky tipy, poznámky? Hoďte to sem!

sportjak
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 12
Registrován: 17.03.2008 22:01
Bydliště: Říčany,Praha východ

Re: předělání T4 z 2,5 65KW/2,4 57KW na silnější

Příspěvek od sportjak »

zdravim ja mam taky 65kw a na 3000ot jedu cca 125-130 km.mozna je vice tipu prevodovky.pokusim se zitra neco zjistit.jinak jsem pouzil par veci do prevodovky z octavie I.vnitrek je castecne stejny.jinak by me zajimalo kolik vysel ten cip a kolik tam mas ted kw a co na to spotreba.taky to ted resim uvazuju jeste vstricicch ze 75.diky moc

pajaital
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 19
Registrován: 27.02.2008 00:00
Bydliště: Pardubice

Re: předělání T4 z 2,5 65KW/2,4 57KW na silnější

Příspěvek od pajaital »

sportjak píše:zdravim ja mam taky 65kw a na 3000ot jedu cca 125-130 km.mozna je vice tipu prevodovky.pokusim se zitra neco zjistit.jinak jsem pouzil par veci do prevodovky z octavie I.vnitrek je castecne stejny.jinak by me zajimalo kolik vysel ten cip a kolik tam mas ted kw a co na to spotreba.taky to ted resim uvazuju jeste vstricicch ze 75.diky moc
No tech 110 je podle GPS, coz je 124 na tachu.
Cip stal v naky "akci" 5250 s DPH. Kolik tam je KW tezko rict, on nikdo poradne nevi, sice to melo byt 80 ale dohodli sme se ze mi jeste trochu snizi vykonovou mapu (jezdim dost zatizenej, tak aby to nedostavalo tolik kour). Ale podle me to ma tak 90KW. Pze jina 75KW kterou obcas jezdim tak nepelasi. Spotreba sla presne o pullitrik dolu.

Vstriky menit proc?

sportjak
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 12
Registrován: 17.03.2008 22:01
Bydliště: Říčany,Praha východ

Re: předělání T4 z 2,5 65KW/2,4 57KW na silnější

Příspěvek od sportjak »

vstriky budu meni proto abych to mel cele jako 102 ktera je ma jine.potom uz jen jednotku a hotovo.

Uživatelský avatar
tdiracing
Profík
Profík
Příspěvky: 1084
Registrován: 01.10.2008 11:09
Bydliště: Slaný

Re: předělání T4 z 2,5 65KW/2,4 57KW na silnější

Příspěvek od tdiracing »

pajaital píše:
sportjak píše:zdravim ja mam taky 65kw a na 3000ot jedu cca 125-130 km.mozna je vice tipu prevodovky.pokusim se zitra neco zjistit.jinak jsem pouzil par veci do prevodovky z octavie I.vnitrek je castecne stejny.jinak by me zajimalo kolik vysel ten cip a kolik tam mas ted kw a co na to spotreba.taky to ted resim uvazuju jeste vstricicch ze 75.diky moc
No tech 110 je podle GPS, coz je 124 na tachu.
Cip stal v naky "akci" 5250 s DPH. Kolik tam je KW tezko rict, on nikdo poradne nevi, sice to melo byt 80 ale dohodli sme se ze mi jeste trochu snizi vykonovou mapu (jezdim dost zatizenej, tak aby to nedostavalo tolik kour). Ale podle me to ma tak 90KW. Pze jina 75KW kterou obcas jezdim tak nepelasi. Spotreba sla presne o pullitrik dolu.

Vstriky menit proc?
90kw tam nemáš ani náhodou,hlavně s původníma vstřikama
http://www.transporterclub.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.transportercentrum.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Specializovaný servis na vozy VW Transporter,Caravelle,Multivan

Rapa
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 4
Registrován: 20.03.2008 22:23

Re: předělání T4 z 2,5 65KW/2,4 57KW na silnější

Příspěvek od Rapa »

Ahoj, můžete mi srozumitelně poradit? Mám T4 2,4D rok 96, na 5 mi to jede taky max 110km/h. Z jakého typu tam dát převodovku? Dá se z něčeho třeba použít jen 5 kolečko? Co je lepčí a na kolik to vyjde? Předem velice děkuji.

Uživatelský avatar
Kubmaty
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 442
Registrován: 05.12.2007 15:42
Bydliště: Tábor City
Kontaktovat uživatele:

Re: předělání T4 z 2,5 65KW/2,4 57KW na silnější

Příspěvek od Kubmaty »

Nejlepsi je ze 150ky a mas klid...
VW Caravelle T4 111kW long, projekt ZWO
VW Caravelle T4 75kW long
VW Transporter T3 syncro s uzaverkou
VW Golf Country syncro 66kW

Uživatelský avatar
blasenvw
Řidič
Řidič
Příspěvky: 69
Registrován: 02.02.2008 09:14
Bydliště: sokolov

Re: předělání T4 z 2,5 65KW/2,4 57KW na silnější

Příspěvek od blasenvw »

chci se optat ze 75kw jde predelat na 111kw jestli jo co je k tomu potreba diky moc...

Uživatelský avatar
MKTech
Pilot
Pilot
Příspěvky: 855
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Slavkov

Re: předělání T4 z 2,5 65KW/2,4 57KW na silnější

Příspěvek od MKTech »

Jde. Musí se vyměnit komplet spojka a starter. Poloosy měnit nemusíš pokud přehodíš unašeče poloos.
Diagnostika -AUDI-VW-SKODA-SEAT,Dojezdy oken přes DO,Palubní PC dojezd na zbylé palivo,Air CRASH Data,Tachometry KM+Pin,Chiptuning Motorů.Montáž Climatronicu,Palubních PC, Tempomatů,Navigací

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“