předělání T4 z 2,5 65KW/2,4 57KW na silnější
-
- Nový člen
- Příspěvky: 19
- Registrován: 27.02.2008 00:00
- Bydliště: Pardubice
předělání T4 z 2,5 65KW/2,4 57KW na silnější
Zdar volkswagaňáci,
tak sem dlouho přemýšlel co s výkonem na mém 2,5TDi 65Kw. Nakonec sem zvolil variantu domontovat intercooler (chladič vzduchu co na 75KW je už origo) a chipnout to. Našel firmu na chiptuning (http://www.autochip.cz" onclick="window.open(this.href);return false;)se super referencema. Probrali semnou co a jak, upravili jednotku a výsledek je fakt super. Je z toho výkonově úplně jiný auto.
Teď ale přichází problém, že je moc krátká převodovka. Hlavně na pětku. Při 110km/h tam mám něco přes 3000ot. A síly na rozdávání. A vzhledem k tomu že převodovce hučí 4kový a 5kový ložisko,tak musí stejně ven. Přemejšlím o tom, hodit tam jinou ze 75KW. Prej je ale jiná.Neměnil jste už někdo převodovku za silnější u 2,4 nebo u 2,5 65KW? Máte někdo ňáky tipy, poznámky? Hoďte to sem!
tak sem dlouho přemýšlel co s výkonem na mém 2,5TDi 65Kw. Nakonec sem zvolil variantu domontovat intercooler (chladič vzduchu co na 75KW je už origo) a chipnout to. Našel firmu na chiptuning (http://www.autochip.cz" onclick="window.open(this.href);return false;)se super referencema. Probrali semnou co a jak, upravili jednotku a výsledek je fakt super. Je z toho výkonově úplně jiný auto.
Teď ale přichází problém, že je moc krátká převodovka. Hlavně na pětku. Při 110km/h tam mám něco přes 3000ot. A síly na rozdávání. A vzhledem k tomu že převodovce hučí 4kový a 5kový ložisko,tak musí stejně ven. Přemejšlím o tom, hodit tam jinou ze 75KW. Prej je ale jiná.Neměnil jste už někdo převodovku za silnější u 2,4 nebo u 2,5 65KW? Máte někdo ňáky tipy, poznámky? Hoďte to sem!
-
- Nový člen
- Příspěvky: 12
- Registrován: 17.03.2008 22:01
- Bydliště: Říčany,Praha východ
Re: předělání T4 z 2,5 65KW/2,4 57KW na silnější
zdravim ja mam taky 65kw a na 3000ot jedu cca 125-130 km.mozna je vice tipu prevodovky.pokusim se zitra neco zjistit.jinak jsem pouzil par veci do prevodovky z octavie I.vnitrek je castecne stejny.jinak by me zajimalo kolik vysel ten cip a kolik tam mas ted kw a co na to spotreba.taky to ted resim uvazuju jeste vstricicch ze 75.diky moc
-
- Nový člen
- Příspěvky: 19
- Registrován: 27.02.2008 00:00
- Bydliště: Pardubice
Re: předělání T4 z 2,5 65KW/2,4 57KW na silnější
No tech 110 je podle GPS, coz je 124 na tachu.sportjak píše:zdravim ja mam taky 65kw a na 3000ot jedu cca 125-130 km.mozna je vice tipu prevodovky.pokusim se zitra neco zjistit.jinak jsem pouzil par veci do prevodovky z octavie I.vnitrek je castecne stejny.jinak by me zajimalo kolik vysel ten cip a kolik tam mas ted kw a co na to spotreba.taky to ted resim uvazuju jeste vstricicch ze 75.diky moc
Cip stal v naky "akci" 5250 s DPH. Kolik tam je KW tezko rict, on nikdo poradne nevi, sice to melo byt 80 ale dohodli sme se ze mi jeste trochu snizi vykonovou mapu (jezdim dost zatizenej, tak aby to nedostavalo tolik kour). Ale podle me to ma tak 90KW. Pze jina 75KW kterou obcas jezdim tak nepelasi. Spotreba sla presne o pullitrik dolu.
Vstriky menit proc?
-
- Nový člen
- Příspěvky: 12
- Registrován: 17.03.2008 22:01
- Bydliště: Říčany,Praha východ
Re: předělání T4 z 2,5 65KW/2,4 57KW na silnější
vstriky budu meni proto abych to mel cele jako 102 ktera je ma jine.potom uz jen jednotku a hotovo.
- tdiracing
- Profík
- Příspěvky: 1084
- Registrován: 01.10.2008 11:09
- Bydliště: Slaný
Re: předělání T4 z 2,5 65KW/2,4 57KW na silnější
90kw tam nemáš ani náhodou,hlavně s původníma vstřikamapajaital píše:No tech 110 je podle GPS, coz je 124 na tachu.sportjak píše:zdravim ja mam taky 65kw a na 3000ot jedu cca 125-130 km.mozna je vice tipu prevodovky.pokusim se zitra neco zjistit.jinak jsem pouzil par veci do prevodovky z octavie I.vnitrek je castecne stejny.jinak by me zajimalo kolik vysel ten cip a kolik tam mas ted kw a co na to spotreba.taky to ted resim uvazuju jeste vstricicch ze 75.diky moc
Cip stal v naky "akci" 5250 s DPH. Kolik tam je KW tezko rict, on nikdo poradne nevi, sice to melo byt 80 ale dohodli sme se ze mi jeste trochu snizi vykonovou mapu (jezdim dost zatizenej, tak aby to nedostavalo tolik kour). Ale podle me to ma tak 90KW. Pze jina 75KW kterou obcas jezdim tak nepelasi. Spotreba sla presne o pullitrik dolu.
Vstriky menit proc?
http://www.transporterclub.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.transportercentrum.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Specializovaný servis na vozy VW Transporter,Caravelle,Multivan
http://www.transportercentrum.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Specializovaný servis na vozy VW Transporter,Caravelle,Multivan
-
- Nový člen
- Příspěvky: 4
- Registrován: 20.03.2008 22:23
Re: předělání T4 z 2,5 65KW/2,4 57KW na silnější
Ahoj, můžete mi srozumitelně poradit? Mám T4 2,4D rok 96, na 5 mi to jede taky max 110km/h. Z jakého typu tam dát převodovku? Dá se z něčeho třeba použít jen 5 kolečko? Co je lepčí a na kolik to vyjde? Předem velice děkuji.
- Kubmaty
- Moderátor
- Příspěvky: 442
- Registrován: 05.12.2007 15:42
- Bydliště: Tábor City
- Kontaktovat uživatele:
Re: předělání T4 z 2,5 65KW/2,4 57KW na silnější
Nejlepsi je ze 150ky a mas klid...
VW Caravelle T4 111kW long, projekt ZWO
VW Caravelle T4 75kW long
VW Transporter T3 syncro s uzaverkou
VW Golf Country syncro 66kW
VW Caravelle T4 75kW long
VW Transporter T3 syncro s uzaverkou
VW Golf Country syncro 66kW
- blasenvw
- Řidič
- Příspěvky: 69
- Registrován: 02.02.2008 09:14
- Bydliště: sokolov
Re: předělání T4 z 2,5 65KW/2,4 57KW na silnější
chci se optat ze 75kw jde predelat na 111kw jestli jo co je k tomu potreba diky moc...
- MKTech
- Pilot
- Příspěvky: 855
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Slavkov
Re: předělání T4 z 2,5 65KW/2,4 57KW na silnější
Jde. Musí se vyměnit komplet spojka a starter. Poloosy měnit nemusíš pokud přehodíš unašeče poloos.
Diagnostika -AUDI-VW-SKODA-SEAT,Dojezdy oken přes DO,Palubní PC dojezd na zbylé palivo,Air CRASH Data,Tachometry KM+Pin,Chiptuning Motorů.Montáž Climatronicu,Palubních PC, Tempomatů,Navigací