Syncro i pro T4 111KW
- MKTech
- Pilot
- Příspěvky: 855
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Slavkov
Syncro i pro T4 111KW
Už jsem to dával na Busforum dám to i sem jelikož pro fotky je nutná registrace.
Dost lidí z klubu ví že mám T4 Syncro. Původně motor 2.4D Sehnal jsem motor z 2.5TDi 111Kw který jsem dal do T4 místo 2.4D . Převodovku jsem dal z 2.5TDI 75KW syncro jelikož se 111Kw verze v syncru nevyráběla. Musí se ale použít komplet spojka z 75Kw motoru to je průměr lamely 220mm motor 111Kw má spojku 240mm. To je nejslabší místo celé přestavby spojka bez problémů výkon zvládá ale už nedoporučuju navýšení výkonu u 111Kw chipem. Měl jsem v plánu dát keramickou spojku ale nastal problém s převodovkou vysypalo se kuželíkové ložisko a dost věcí se v ní díky tomu zničilo. Převodovka neodešla díky výkonu motoru ale už při koupi převodovky po montáži a kontrole oleje jsem zjistil že tam je asi 1dcl oleje což přisuzuju tomu že někdo jezdil bez oleje a majitel tvrdil že olej vypustily při demontáži z auta což se mi nezdá. Po zvážení všech pro a proti jestli ji opravit jsem se rozhodl že koupím Další převodovku z motoru 111Kw už kvůli spojce aby jsem, použil 240mm chci ještě poladit motor a předělám ji na Syncrovou. Po dlouhém bádání v etce jsem se utvrdil že to půjde a převodovku koupil. Z původní KO převodovky jsem použil jenom Diferenciál to byla nutnost k fungování syncra naštěstí diferák přežil. Pak následoval upravení jedné části skříně převodovky na CNC fréze pro jistotu jsem vyměnil komplet ložiska za nové VW používá ložiska TIMKEN.
Dost lidí z klubu ví že mám T4 Syncro. Původně motor 2.4D Sehnal jsem motor z 2.5TDi 111Kw který jsem dal do T4 místo 2.4D . Převodovku jsem dal z 2.5TDI 75KW syncro jelikož se 111Kw verze v syncru nevyráběla. Musí se ale použít komplet spojka z 75Kw motoru to je průměr lamely 220mm motor 111Kw má spojku 240mm. To je nejslabší místo celé přestavby spojka bez problémů výkon zvládá ale už nedoporučuju navýšení výkonu u 111Kw chipem. Měl jsem v plánu dát keramickou spojku ale nastal problém s převodovkou vysypalo se kuželíkové ložisko a dost věcí se v ní díky tomu zničilo. Převodovka neodešla díky výkonu motoru ale už při koupi převodovky po montáži a kontrole oleje jsem zjistil že tam je asi 1dcl oleje což přisuzuju tomu že někdo jezdil bez oleje a majitel tvrdil že olej vypustily při demontáži z auta což se mi nezdá. Po zvážení všech pro a proti jestli ji opravit jsem se rozhodl že koupím Další převodovku z motoru 111Kw už kvůli spojce aby jsem, použil 240mm chci ještě poladit motor a předělám ji na Syncrovou. Po dlouhém bádání v etce jsem se utvrdil že to půjde a převodovku koupil. Z původní KO převodovky jsem použil jenom Diferenciál to byla nutnost k fungování syncra naštěstí diferák přežil. Pak následoval upravení jedné části skříně převodovky na CNC fréze pro jistotu jsem vyměnil komplet ložiska za nové VW používá ložiska TIMKEN.
Diagnostika -AUDI-VW-SKODA-SEAT,Dojezdy oken přes DO,Palubní PC dojezd na zbylé palivo,Air CRASH Data,Tachometry KM+Pin,Chiptuning Motorů.Montáž Climatronicu,Palubních PC, Tempomatů,Navigací
- MKTech
- Pilot
- Příspěvky: 855
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Slavkov
Re: Syncro i pro T4 111KW
Origo převodovka Syncro 2.5TDI 75Kw
Diagnostika -AUDI-VW-SKODA-SEAT,Dojezdy oken přes DO,Palubní PC dojezd na zbylé palivo,Air CRASH Data,Tachometry KM+Pin,Chiptuning Motorů.Montáž Climatronicu,Palubních PC, Tempomatů,Navigací
- MKTech
- Pilot
- Příspěvky: 855
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Slavkov
Re: Syncro i pro T4 111KW
Převodovka 75Kw 3x kolo 1x hřídel 1x ložisko KO.
Diagnostika -AUDI-VW-SKODA-SEAT,Dojezdy oken přes DO,Palubní PC dojezd na zbylé palivo,Air CRASH Data,Tachometry KM+Pin,Chiptuning Motorů.Montáž Climatronicu,Palubních PC, Tempomatů,Navigací
- MKTech
- Pilot
- Příspěvky: 855
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Slavkov
Re: Syncro i pro T4 111KW
Převodovka 111Kw OK
Diagnostika -AUDI-VW-SKODA-SEAT,Dojezdy oken přes DO,Palubní PC dojezd na zbylé palivo,Air CRASH Data,Tachometry KM+Pin,Chiptuning Motorů.Montáž Climatronicu,Palubních PC, Tempomatů,Navigací
- MKTech
- Pilot
- Příspěvky: 855
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Slavkov
Re: Syncro i pro T4 111KW
Rozdíl v Diferenciálu na Levo 111Kw 2kolka na pravo Syncro 75Kw
Diagnostika -AUDI-VW-SKODA-SEAT,Dojezdy oken přes DO,Palubní PC dojezd na zbylé palivo,Air CRASH Data,Tachometry KM+Pin,Chiptuning Motorů.Montáž Climatronicu,Palubních PC, Tempomatů,Navigací
- MKTech
- Pilot
- Příspěvky: 855
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Slavkov
Re: Syncro i pro T4 111KW
Obal převodovky Syncro 75Kw místo kde se šroubuje uhlový převod.
Diagnostika -AUDI-VW-SKODA-SEAT,Dojezdy oken přes DO,Palubní PC dojezd na zbylé palivo,Air CRASH Data,Tachometry KM+Pin,Chiptuning Motorů.Montáž Climatronicu,Palubních PC, Tempomatů,Navigací
- MKTech
- Pilot
- Příspěvky: 855
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Slavkov
Re: Syncro i pro T4 111KW
Místo kde se má našroubovat uhlový převod převodovka 111Kw
Diagnostika -AUDI-VW-SKODA-SEAT,Dojezdy oken přes DO,Palubní PC dojezd na zbylé palivo,Air CRASH Data,Tachometry KM+Pin,Chiptuning Motorů.Montáž Climatronicu,Palubních PC, Tempomatů,Navigací
- MKTech
- Pilot
- Příspěvky: 855
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Slavkov
Re: Syncro i pro T4 111KW
Upravený obal převodovky 111Kw pro našroubování uhlového převodu vna pravo na levo obal 74Kw syncro. Vše děláno na CNC fréze podle obalu 75Kw.
Diagnostika -AUDI-VW-SKODA-SEAT,Dojezdy oken přes DO,Palubní PC dojezd na zbylé palivo,Air CRASH Data,Tachometry KM+Pin,Chiptuning Motorů.Montáž Climatronicu,Palubních PC, Tempomatů,Navigací
- MKTech
- Pilot
- Příspěvky: 855
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Slavkov
Re: Syncro i pro T4 111KW
Foto z boku. Obaly jsou jinak identické mezi sebou zaměnitelné ale do 75Kw verze nejde dostat 240mm setrvák.
Diagnostika -AUDI-VW-SKODA-SEAT,Dojezdy oken přes DO,Palubní PC dojezd na zbylé palivo,Air CRASH Data,Tachometry KM+Pin,Chiptuning Motorů.Montáž Climatronicu,Palubních PC, Tempomatů,Navigací
- MKTech
- Pilot
- Příspěvky: 855
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Slavkov
Re: Syncro i pro T4 111KW
Další foto montáže.
Diagnostika -AUDI-VW-SKODA-SEAT,Dojezdy oken přes DO,Palubní PC dojezd na zbylé palivo,Air CRASH Data,Tachometry KM+Pin,Chiptuning Motorů.Montáž Climatronicu,Palubních PC, Tempomatů,Navigací
- MKTech
- Pilot
- Příspěvky: 855
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Slavkov
Re: Syncro i pro T4 111KW
komplet nové ložiska
Diagnostika -AUDI-VW-SKODA-SEAT,Dojezdy oken přes DO,Palubní PC dojezd na zbylé palivo,Air CRASH Data,Tachometry KM+Pin,Chiptuning Motorů.Montáž Climatronicu,Palubních PC, Tempomatů,Navigací
- MKTech
- Pilot
- Příspěvky: 855
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Slavkov
Re: Syncro i pro T4 111KW
Hřídele
Diagnostika -AUDI-VW-SKODA-SEAT,Dojezdy oken přes DO,Palubní PC dojezd na zbylé palivo,Air CRASH Data,Tachometry KM+Pin,Chiptuning Motorů.Montáž Climatronicu,Palubních PC, Tempomatů,Navigací
- MKTech
- Pilot
- Příspěvky: 855
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Slavkov
Re: Syncro i pro T4 111KW
čistota
Diagnostika -AUDI-VW-SKODA-SEAT,Dojezdy oken přes DO,Palubní PC dojezd na zbylé palivo,Air CRASH Data,Tachometry KM+Pin,Chiptuning Motorů.Montáž Climatronicu,Palubních PC, Tempomatů,Navigací
- MKTech
- Pilot
- Příspěvky: 855
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Slavkov
Re: Syncro i pro T4 111KW
Vymezení vůlí.
Diagnostika -AUDI-VW-SKODA-SEAT,Dojezdy oken přes DO,Palubní PC dojezd na zbylé palivo,Air CRASH Data,Tachometry KM+Pin,Chiptuning Motorů.Montáž Climatronicu,Palubních PC, Tempomatů,Navigací
- MKTech
- Pilot
- Příspěvky: 855
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Slavkov
Re: Syncro i pro T4 111KW
Hotovo.
Diagnostika -AUDI-VW-SKODA-SEAT,Dojezdy oken přes DO,Palubní PC dojezd na zbylé palivo,Air CRASH Data,Tachometry KM+Pin,Chiptuning Motorů.Montáž Climatronicu,Palubních PC, Tempomatů,Navigací