Motor 1.9TD (ABL) s imobilizérem r.v. 97
motor normálně startuje, ale občas nejde vypnout - vypnu klíček vyndám ho a stále běží...
Trochu jsem hledal a mohl by to být stop-ventil na čerpadle, všude se píše o ventilu který je tam našroubovaný s jedním kablíkem, ale já tam mám takový černý domeček přišroubovaný trhacíma šroubama a do něj vedou dva dráty.
Jde do nějak normálně vyndat? Jaký má být napětí na těch drátech? Měřil jsem to, ale 12V tam neleze, jsou tam nějaký desetinky a při přepnutí multimetru asi 0,23V střídavých...
Když motor běží a rozpojím tyto dráty tak normálně chcípne (jednou se mi stalo že ne...) Co mám naměřit za napětí na přívodních drátech?
Díky moc
Motor nejde chcípnout
- vwento
- Jezdec
- Příspěvky: 317
- Registrován: 04.12.2008 23:22
- Bydliště: Brno
Re: Motor nejde chcípnout
napred si zkus zkontrolovat spinaci skrinku, muze to delat takovej ten plastovej rozvadec co je pod zamkem klice ve spinacce..
B6 BKC
-
- Nový člen
- Příspěvky: 2
- Registrován: 13.02.2011 10:27
Re: Motor nejde chcípnout
díky, ale oříšek je dobrej (mám tři nový) ...
do toho stop-ventilu vedou dva dráty černozelený a černobílý. Při zapnutí klíčku oproti kostře : ČZ-12V (napětí baterie) ČB-10.5V
do toho stop-ventilu vedou dva dráty černozelený a černobílý. Při zapnutí klíčku oproti kostře : ČZ-12V (napětí baterie) ČB-10.5V
- smolda
- Člen klubu
- Příspěvky: 3494
- Registrován: 21.11.2010 16:42
- Bydliště: Berounsko, D5 Exit 28
Re: Motor nejde chcípnout
Mechanická závada stop ventilu - občas zůstane viset jádro elektromagnetu ve ventilu. Obávám se že bude nutná výměna.
Malá Veškrnová
Don't worry, be happy
Don't worry, be happy