Ahoj, snad to tady nikde není. Mám dotaz, na T5 jsem vyměnil původní světla s H4 za světla s H7, jenže teď když přepnu na dálkové, zhasnou potkávací. Moje otázka teda zní, jestli změna je v kódování, zapojení, nebo třeba v nějakém relátku.
Jedná se o T5 Transporter Shutle 2,5TDi, r.v. 2006. Děkuji
Hlavní světla - H4 vs H7
- jenda.master
- Jezdec
- Příspěvky: 225
- Registrován: 21.01.2010 21:33
- Bydliště: Ústí nad Labem
Hlavní světla - H4 vs H7
Ford Galaxy 1,9TDi 2001 85Kw - prodáno
Seat Alhambra 2,0TDi 2009 103Kw - prodáno
Seat Alhambra 2,0TDi 2016 110Kw DSG
Seat Alhambra 2,0TDi 2009 103Kw - prodáno
Seat Alhambra 2,0TDi 2016 110Kw DSG
-
- Jezdec
- Příspěvky: 268
- Registrován: 03.07.2009 23:37
- Bydliště: Bratislava
Re: Hlavní světla - H4 vs H7
H4 sú dvojvláknové - stretávačky + diaľkové a H7 sú jednovláknové.
VW Touareg R5 TDI, automat, vankúše, koža, drevo..........Jeep Grand Cherokee 2,7CRD, AUDI A4 1,8T Cabriolet, VW Multivan 2,0 BiTurbo DSG 4Motion
- jenda.master
- Jezdec
- Příspěvky: 225
- Registrován: 21.01.2010 21:33
- Bydliště: Ústí nad Labem
Re: Hlavní světla - H4 vs H7
já vim, že H4 maj 2 vlákna a H7 jedno.
Byly tam původně origo světla s jednou žárovkou - H4 a u těch nesmí nastat dlouhodobé svícení oběma vlákny (přehřejvaly by se žárovky, praskly by)... nyní tam jsou ale vyměněny světla ve kterých jsou 2 žárovky (potkávací a dálkové zvlášť, akorát teď nevim, jestli 2X H7 nebo H7 a H1 - to je ale nepodstatný). Moje otázka zní, co se musí udělat, aby při rozsvícení dálkových světel svítili i potkávačky (tak jako je to u jiných aut kde jsou 2 žárovky), jestli je to někde v kódování, či výměna nějakého relátka nebo změna zapojení)
Samozřejmě už sem přemejšlel i o tom, udělat to podomácku - tzn. pomocí relátka u světel udržovat potkávací zapnutý když se rozsvítěj dálkový. Ale to se mi nechce, chci aby to bylo original.
Byly tam původně origo světla s jednou žárovkou - H4 a u těch nesmí nastat dlouhodobé svícení oběma vlákny (přehřejvaly by se žárovky, praskly by)... nyní tam jsou ale vyměněny světla ve kterých jsou 2 žárovky (potkávací a dálkové zvlášť, akorát teď nevim, jestli 2X H7 nebo H7 a H1 - to je ale nepodstatný). Moje otázka zní, co se musí udělat, aby při rozsvícení dálkových světel svítili i potkávačky (tak jako je to u jiných aut kde jsou 2 žárovky), jestli je to někde v kódování, či výměna nějakého relátka nebo změna zapojení)
Samozřejmě už sem přemejšlel i o tom, udělat to podomácku - tzn. pomocí relátka u světel udržovat potkávací zapnutý když se rozsvítěj dálkový. Ale to se mi nechce, chci aby to bylo original.
Ford Galaxy 1,9TDi 2001 85Kw - prodáno
Seat Alhambra 2,0TDi 2009 103Kw - prodáno
Seat Alhambra 2,0TDi 2016 110Kw DSG
Seat Alhambra 2,0TDi 2009 103Kw - prodáno
Seat Alhambra 2,0TDi 2016 110Kw DSG
-
- Jezdec
- Příspěvky: 268
- Registrován: 03.07.2009 23:37
- Bydliště: Bratislava
Re: Hlavní světla - H4 vs H7
Asi to ide aj naprogramovať, lebo ja to mám tak, že mi svietia stretávačky a vedľa aj diaľkové naraz. Ale najjednoduchšie tam bude hodiť to relé. Alebo ak máš niekoho, kto sa vyzná.....
VW Touareg R5 TDI, automat, vankúše, koža, drevo..........Jeep Grand Cherokee 2,7CRD, AUDI A4 1,8T Cabriolet, VW Multivan 2,0 BiTurbo DSG 4Motion
- FandaTDI
- VWjunior
- Příspěvky: 1805
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha-západ
Re: Hlavní světla - H4 vs H7
já bych to viděl spíš na výměnu/úpravu páčky, protože aspoň mě u T4 při podržení při přepínání svítěj obě, po puštění jedny/druhý zhasnou, ale třeba to maj T5 jinak ...