Zdravím odborníky, protože jsem při pročítání nenašel podobný problém napíšu zde.
Motor nechce držet volnoběh různě pokulhává až zdechne.
Vyčištěna klapka + zákl. nastavení.
Zkoušel jsem i jinou klapku pořád stejný.
Paměť závad čistá. Nakonec jsem odpojil lambdu a motor se zklidnil a drží kolem 650 otáček což jak jsem se dočetl je normální, tak jsem sehnal druhou lambdu a je to zase stejný už nevím po čem jít. V měřených hodnotách se lambda pohybuje normálně v rozmezí 0.9 - 0.3.
Už nevím co s tím. Nemáte nějaký nápad ?
PS. Volnoběh nedrží až po zahřátí, ale snímač teploty ukazuje ve vagu podle palubovky stejně.
Volnoběh 1.6 55kw
- KOŠŤÁL
- Moderátor
- Příspěvky: 11674
- Registrován: 22.11.2007 22:51
- Bydliště: 28 kiláků od našich
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volnoběh 1.6 55kw
co teplota nasávanýho vzduchu? co nějaký podtlaky?
- stluka
- Řidič
- Příspěvky: 87
- Registrován: 25.05.2009 19:51
Re: Volnoběh 1.6 55kw
Mě tohle dělaly na Golfu II starý svíčky, ale nevím..
-
- Nový člen
- Příspěvky: 6
- Registrován: 07.03.2010 22:11
Re: Volnoběh 1.6 55kw
Teplota nasávanýho vzduchu přibližně sedí, podtlaky a svíčky nevím jestli by měli vliv i když svíčky jsou nové, ale zkoušel jsem tam vrazit i nějaké starší a pořád to samý.
Jediné co jsem vypozoroval , tak je odpojení lambdy a motor běží krásně. Už jsem kontroloval i výfuk jestli to někde nepřisává a lambda by špatně vyhodnocovala, ale nic už prostě nevím na co se zaměřit
Jediné co jsem vypozoroval , tak je odpojení lambdy a motor běží krásně. Už jsem kontroloval i výfuk jestli to někde nepřisává a lambda by špatně vyhodnocovala, ale nic už prostě nevím na co se zaměřit
- stluka
- Řidič
- Příspěvky: 87
- Registrován: 25.05.2009 19:51
Re: Volnoběh 1.6 55kw
Lambda se by se měla dát proměřit voltmetrem, mrkni do knížky "Jak na to" nebo pohledej tady na fóru.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 6
- Registrován: 07.03.2010 22:11
Re: Volnoběh 1.6 55kw
Na napětí na lambdě jsem se díval přes vag v měřených hodnotách , tam to celkem chodí tak jak má.
Spíše by mě zajímalo nemáte někdo zkušenost jak moc velká netěsnost výfuku by mohla lambdu ovlivnit , protože to začlo kulhat kolem 0.4 volt na lambdě a kdyby tam byla netěsnost tak by lamda vyhodnocovala moc kyslíku v plynech a tím pádem by obohacovala více motor a reálná směs by byla daleko bohatší. Ale je to jen úvaha nevím jak moc velká netěsnost to ovlivní.
Jinak pohledem to není nikde očernělé ale nějaký lepič to svařoval no nevím jen úvaha.
Spíše by mě zajímalo nemáte někdo zkušenost jak moc velká netěsnost výfuku by mohla lambdu ovlivnit , protože to začlo kulhat kolem 0.4 volt na lambdě a kdyby tam byla netěsnost tak by lamda vyhodnocovala moc kyslíku v plynech a tím pádem by obohacovala více motor a reálná směs by byla daleko bohatší. Ale je to jen úvaha nevím jak moc velká netěsnost to ovlivní.
Jinak pohledem to není nikde očernělé ale nějaký lepič to svařoval no nevím jen úvaha.
- raduzzz
- Profík
- Příspěvky: 1003
- Registrován: 13.12.2008 09:26
- Bydliště: u Hostýnských vrchů
Re: Volnoběh 1.6 55kw
pokud máš před lámbádou prosotor kudyma to uchází, tak je to problém. Lambdu vyzkoušej pomocí stříkačky s benzínem, do prostoru sání třeba klapkou foukneš torchu toho benzínu a sleduješ napětí na lambádě, mělo by vyskočit přes pracovní hodnoty (přes 1V), pak se zase ustálit v tozmezí prac. hodnot (0,1V-1V) lambáda napětí se neustále musí měnit, pokud vše funguje jak jsem psal, tak je lambáda OK
Pásovec 81 kW
-
- Nový člen
- Příspěvky: 7
- Registrován: 22.06.2014 12:27
Re: Volnoběh 1.6 55kw
zdravím,chtěl bych se optat,zda je problém vyřešen v tomto tématu?