Termostat

Moderátoři: 11mAjA11, KOŠŤÁL

Odpovědět
Uživatelský avatar
TAcc.cz
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 473
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Sydney
Kontaktovat uživatele:

Termostat

Příspěvek od TAcc.cz »

Motor se pomalu ohřejvá a při jízdě mimo město je teplota 70st voda a 75st olej a moc to netopí. To bude chtít asi vyměnit termostat co?
Poradte kde se meni termostat u G3. V Etce jsem nasel jen hadice s termoregulatorem.

Uživatelský avatar
bRG
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1346
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bRG »

termostat je u G3 celekem na blbym miste je dole v takovym plastovym kolenu ktery je na vodni pumpe.kazdopadne to budes muset delat zespodu auta.

Uživatelský avatar
TAcc.cz
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 473
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Sydney
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TAcc.cz »

bRG píše:termostat je u G3 celekem na blbym miste je dole v takovym plastovym kolenu ktery je na vodni pumpe.kazdopadne to budes muset delat zespodu auta.
Takže stejně jako u G2, tzn. stačí 2 šroubky a jedna spona a měl by být venku. Mrknu jak je to tam s místem, bo to má i klimu takže 150151 hadic všude.

Uživatelský avatar
Marty
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1429
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: kozomín

.

Příspěvek od Marty »

Presne chce to jedine zespoda..

Uživatelský avatar
groove
Řidič
Řidič
Příspěvky: 118
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Jihlavwsko

Příspěvek od groove »

TAcc.cz píše:
bRG píše:termostat je u G3 celekem na blbym miste je dole v takovym plastovym kolenu ktery je na vodni pumpe.kazdopadne to budes muset delat zespodu auta.
Takže stejně jako u G2, tzn. stačí 2 šroubky a jedna spona a měl by být venku. Mrknu jak je to tam s místem, bo to má i klimu takže 150151 hadic všude.
Jo, ze spoda. A musí se oddělat servo, pak se na něj dostaneš. ALe jinak pohoda. :wink:

Uživatelský avatar
boost
Člen klubu
Příspěvky: 387
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: BECHYNĚ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od boost »

Neni to špatná práce, akorát asi zmokneš :lol:¨, poteče voda, a musí dolu servo, teda aspoň u TD a TDI. Ani neni tak drahý.
Stavební firma, stavebniny http://www.snn.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
JonatanCl
Pilot
Pilot
Příspěvky: 839
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: CL,Lbc,Uranový doly a pak různě
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JonatanCl »

boost píše:Neni to špatná práce, akorát asi zmokneš :lol:¨, poteče voda, a musí dolu servo, teda aspoň u TD a TDI. Ani neni tak drahý.
Je to podbný i na B4 Passatoj - u TDI musí jít stranou servo a pokud máš klimu, tak i kompresor klimy - jsou na jednom držáku nahňácaný na sebe a termostat sedí pod nima v kolenu pumpy
Velký lidi potřebujou velký auta - a jezdit v nich sami:-)

Uživatelský avatar
boost
Člen klubu
Příspěvky: 387
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: BECHYNĚ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od boost »

Jo, jo, je to tak. Přístup jako k penězům, říkával můj děda.
Stavební firma, stavebniny http://www.snn.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“