ABF upravy ?

Moderátoři: 11mAjA11, KOŠŤÁL

MonsterGolf
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 286
Registrován: 12.01.2011 22:28

Re: ABF upravy ?

Příspěvek od MonsterGolf »

cetl jsem ze po namontovona svaba posunut omezovac... na jaké otácky??? a od si to sehnal,popřípadě cena...

Uživatelský avatar
Petřík
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3894
Registrován: 22.04.2008 20:21
Bydliště: LoW Ride City

Re: ABF upravy ?

Příspěvek od Petřík »

s tema Vackama je to stejny i u KR ?
GTI16v / OEM+ / VWgroup ♥

Uživatelský avatar
JuLiJo
Řidič
Řidič
Příspěvky: 144
Registrován: 24.09.2009 17:06

Re: ABF upravy ?

Příspěvek od JuLiJo »

zdravim, take mam ABFko a pres zimu chci motor rozhodit a take tam neco poladit..chtel bych zacit snizenim hlavy,páč bude asi zvlnena,takze komplet pretesnit a dále..napadlo me tam zkusit bouchnout lepsi rozdelovac, ale jsetli se vubec neco takoveho na tento motor da sehnat,potom sem nasel vykonejsi regulator tlaku paliva pro koncern kterej se vymeni za ten puvodni a fouká tam vic nez klasicke 3 bary co pisou a stim budou souviset asi i vstriky...cetl sem cosy ze pasujou z S2? kazdopadne tam prijdou nerezove svody a lauf bez katu + chip az to bude poladene (spis se bude upravovat ridici jednotka)
take sem premyslel nad ostrou vackou, ale stim uz souvisi ty kovane pisty atd ..to uz sou moc zasahy do celkoveho motoru a financni naklady velike :D
jinak klasika co tam mam ted..otevreny vzduchovy filtr s poradnym prisunem cerstveho vzduchu, odstranene odvzdusneni kliky a vika ventilu aby to nehnalo mastny vzduch do sáni ..odstraneni uhlikovy filtr co zachycuje vypary z nadrze, a nejake ty lepsi svicky.
z toho auta sou tady vsici PAF jak jede, ale chce to víc :) tak snad se to tady pohne a rady budou :)
PAINT SHOP WOODYS

FAST MACHINES GARAGE

Uživatelský avatar
Respík
Řidič
Řidič
Příspěvky: 149
Registrován: 12.12.2010 20:45

Re: ABF upravy ?

Příspěvek od Respík »

Já ti nevim hele myslíš že zaslepení odvětrání kliky a ventilovýho víka je nejlepší nápad ? v motoru jsou rotojící části a při jejich otáčení vznikají tlaky který musí někudy ven a když si zaslepil unikový cesty tak musí motor bejt vevnitř strašně natlakovanej. spíš než uplným zaslepením bych to asi řešil že bych někam zabudoval oilcatch tank a do něj vyvedl hadice :good:

Uživatelský avatar
JuLiJo
Řidič
Řidič
Příspěvky: 144
Registrován: 24.09.2009 17:06

Re: ABF upravy ?

Příspěvek od JuLiJo »

ano urcite jo, ja tam mam ty male odfukove filtry na odvetrani a na ceste je prave ten- oil catch tank, tohle mam vyresene :) napsal sem to tady klukovi o par temat nizejc co se na tohle ptal,tak sem si neuvedomil ze sem to nenapsal i semhle :)
takze co myslite da se na ABFko sehnat lepsi rozdelovac, a ten regulator tlaku paliva bude souviset i s vymenou vstriku ze, tak z ceho? :D
PAINT SHOP WOODYS

FAST MACHINES GARAGE

Uživatelský avatar
Respík
Řidič
Řidič
Příspěvky: 149
Registrován: 12.12.2010 20:45

Re: ABF upravy ?

Příspěvek od Respík »

Aha tak to jo já myslel že když si napsal zaslepil tak že si to prostě něčim ucpal :D :D ale taky sem viděl takový borce

Uživatelský avatar
JuLiJo
Řidič
Řidič
Příspěvky: 144
Registrován: 24.09.2009 17:06

Re: ABF upravy ?

Příspěvek od JuLiJo »

:D no ale ani ty filtriky nejsou ono, ale to uz je vyresene (oil catch tank jak sme psali) :)
Technická..kdyz udelam vrch motoru, daji se potom ojnice s pistama vymenit zespodu motoru nebo se musi jit vrchem :-O
PAINT SHOP WOODYS

FAST MACHINES GARAGE

vocas
Pilot
Pilot
Příspěvky: 810
Registrován: 14.08.2010 15:54
Bydliště: HazloVW
Kontaktovat uživatele:

Re: ABF upravy ?

Příspěvek od vocas »

JuLiJo píše::D no ale ani ty filtriky nejsou ono, ale to uz je vyresene (oil catch tank jak sme psali) :)
Technická..kdyz udelam vrch motoru, daji se potom ojnice s pistama vymenit zespodu motoru nebo se musi jit vrchem :-O
pisty vrchem, jinak co všechno budeš dělat s hlavou (stalo se uz nekolikrat ze se udelala GO hlavy no a nejakej ten čas to jezdilo ale potom se to zadřelo na klice protože to nevydrželo zvyšení výkonu ... (spíš bych šel odspoda noví hlavní ložiska noví ojniční nechat přebrousit kliku , go spodku vychazi na nějaky 3,5 tisice
Koupím:

ovladač el střechy cabrio

Uživatelský avatar
JuLiJo
Řidič
Řidič
Příspěvky: 144
Registrován: 24.09.2009 17:06

Re: ABF upravy ?

Příspěvek od JuLiJo »

tak GO spodku bude jasna + vymena vsech lozisek, s tou klikou se to uvidi az na miste, ted otazka ..kdyz dam kovane pisty a nove ojnice a necham to na seriovych ventilech a pruzinach s lepsimy zdvihatky ventilu,seriove vačky a specialni pevnostni srouby (pevnejsi nez original ;) s nizsim tesnenim hlavy pro vetsi kompres...NEPOBIJE SE TO SPOLU?? dle meho usudku to bude jen pevnejsi original :) pisty budou vlastne jen kovane, ojnice odolnejsi a kdyz se udelaji ty loziska na klice..

vrch motoru se bude muset doladit dafkovanim paliva atd..

nasel sem take stranku pro inspiraci.. http://www.bahnbrenner.com" onclick="window.open(this.href);return false;

nebude to uplne levny ale ked uz tak uz
PAINT SHOP WOODYS

FAST MACHINES GARAGE

Uživatelský avatar
JuLiJo
Řidič
Řidič
Příspěvky: 144
Registrován: 24.09.2009 17:06

Re: ABF upravy ?

Příspěvek od JuLiJo »

o par radku visej sem psal ze bych popremyslel nad ostryma vackama...ty se daji nahodit vzdycky,tudiz je resit nebudu, takze sem se rozhodl prave pro ty kovane pisty s ojnicema a to co sem popsal nahore.. nazory?
PAINT SHOP WOODYS

FAST MACHINES GARAGE

Uživatelský avatar
JuLiJo
Řidič
Řidič
Příspěvky: 144
Registrován: 24.09.2009 17:06

Re: ABF upravy ?

Příspěvek od JuLiJo »

skoda ze sis to neprecetl cely, napsal sem tu ze vacky resit nechcu a zatim ani nebudu prave kvuli TOMU PUL MILIONU :D ! ty pisty se tu resily, sam jsi napsal ze nevim proc je chcu menit a potom hned ze bych mel vedet ze obsahuji hodne kremiku a ze se pod vetsim vykonem rozleti...kovane pisty s čepy a i pistnimy krouzky muzu mit za nejakych 15 tisic sadu, otazka co je nutne jeste v tom valci udelat, jestli to nejde vymenit jen kus za kus ten pist(sada).. a 11tisic rozhodne tocit nechcu :D jestli to pujde po uprave ridici jednotky do 9 tak to bude moc, to auto neni na zavody ale na zabavu a nemam potrebu po 20 tisicich delat go motoru ..
ano rozdelovac bude asi nejlepsi origoš bosch- ano videl sem ho, mam ho na aute ne?
dale ten regulator tlaku paliva- obycejnej tlaci nevim asi 2,5 baru kdežto ten jak napisu LEPSI :D tlaci 4 bary tudiz ho obchazet nemusim ne? bude vic foukat! to by se resilo az by se delal vrch motoru!!
tu hlavu samozrejme jen srovnat jak pises v radu tisicin a poradne plechove tesneni!
upravovat ridici jednotku by sem chtel prave na te brzde, páč tem chip tutingum neverim a ano posunuje to jen omezovac..to chce vyladit křivky v ridici jednotce!
á né nevidel sem jeste ojnice z ABF, proto to tu asi pisu ne? :D ty co mam najite,tak kdyz mam zjistene ze jsou odolnejsi tak by mely byt odolnejsi ,ty Háčkove jsou az na ty ostre vacky a to opet resit ted NEBUDU..anebo tam nechat puvodni ..pff?
lepsim zdvihatkem sem mel na mysliy to ze je vylestene, ma lepsi mazani a neni to takovy ohrabek co koupis v nahradnich dilech..
nejsu profik,o ABFku zjistuju co de ;) to je jako by jsi chtel mit upravene abf jen ty..sorry..
samo sebou ze konzultace s odbornikem vzatym na tento motor bude nutná!
PAINT SHOP WOODYS

FAST MACHINES GARAGE

Uživatelský avatar
jirkaTDI
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2072
Registrován: 29.08.2009 00:54
Bydliště: JihlaVWa
Kontaktovat uživatele:

Re: ABF upravy ?

Příspěvek od jirkaTDI »

JuLiJo: no já se nestačím divit 8O než začneš něco ladit, tak si prosímtě prvně zjisti, jak vůbec funguje spalovací motor (nemyslím to, že motor má 4 doby, to ví každý malý dítě, ale trochu podrobnosti, co v tom motou probíhá, na jakých principech, z jakých materiálů jsou jednotlivé součástky atd.), potom otevři kapotu a pořádně si prohlídni co tam všechno máš a k čemu to tam je a až potom si přečti něco o úpravách motorů, nebo ještě líp, navštiv někoho, kdo staví závodní motory, protože z toho co tu píšeš se mi chce brečet!

Jako ladit motor tím, že tam dáš velkej vzduchovej filtr :mrgreen: no alespoň tím nic nezničíš. Chtít začít ladit atmosféru písty je teda taky hodně mimo. Napsat, že regulátor tlaku tlačí 4 bary a že bude víc foukat, může napsat jen někdo, kdo motor v životě neviděl. Plechové těsnění je na atmosféru holej nesmysl, nemluvě o tom, že se musí srovnat hlava ale nejlíp i blok. Jinak je možný, že to těsnit nebude. A to, že písty prasknou není tím, že by na ně snad dupalo více koní, ale tím, že se by se zvýšil CR, tzn. větší tlaky ve válci... Jako tudy cesta nevede.... Radši si ještě jednou pořádně přečti co napsal Golf 1.

Golf 1: Za písty + honování 100tisíc kč? Docela darda 8O

Jinak co týče ladění ABF, tak bych určitě začal převodovkou. A radši než do něj prát vačky, písty atd... tak bych objednal sadu nízkokompresních pístů a nějaký decentní foukátko :smoke: věřím, že ve výsledku by to v poměru cena/výkon předčilo atmosféru.
Golf mk1 mTDI
Golf mk3 GTI 20 jahre
Ibiza Cupra 20VT
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5

Uživatelský avatar
JuLiJo
Řidič
Řidič
Příspěvky: 144
Registrován: 24.09.2009 17:06

Re: ABF upravy ?

Příspěvek od JuLiJo »

Bude to chtit vice odbornych nazvu at z toho nejste spatni :D :D
Co porad mate s tema pistama? Na jednu stranu tu pisete ze se pri vetsich tlacich muzou roskocit a na druhou stranu hned zavrhujete vymenu pistu, tim se prece nic neposere kdyz je vymenim za odolnejsi se stejnym zdvihem.
A ladit prevodovku .. to nejsme myslim daleko od 50klacků ;)
PAINT SHOP WOODYS

FAST MACHINES GARAGE

Uživatelský avatar
jirkaTDI
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2072
Registrován: 29.08.2009 00:54
Bydliště: JihlaVWa
Kontaktovat uživatele:

Re: ABF upravy ?

Příspěvek od jirkaTDI »

chlape sakra vzpamatuj se! Vždyť ty jsi úplně mimo :D Nejdřív si vůbec zjisti, jak spalovací motor funguje a pak něco o úpravách! Protože ty tvoje příspěvky jsou fakt perly :lol:

co se týče těch pístů, tak hlavní malér je v tom, že jestli má ABF v sérii lité písty s vysokým obsahem Si, jak píše Golf 1, tak budou mít oproti lisovanejm pístům o dost menší roztažnost, takže i když budou mít stejné vrtání, tak tě přehonování bloku nemine. Takže vyhodíš hromadu peněz za písty a honování a efekt to nebude mít téměř žádnej :wink: písty se na atmosféře mění až při hardcore úpravách. Vždycky se prvně začíná hlavou, vačkama, sáním, svodama, lehčím setrvákem, řemenicema, atd.

Jinak nevím jakýma klackama chceš ladit převodovku, ale já myslel výměnu celé převodovky za jinou sériovou z jiného modelu třeba :wink:
Golf mk1 mTDI
Golf mk3 GTI 20 jahre
Ibiza Cupra 20VT
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5

vocas
Pilot
Pilot
Příspěvky: 810
Registrován: 14.08.2010 15:54
Bydliště: HazloVW
Kontaktovat uživatele:

Re: ABF upravy ?

Příspěvek od vocas »

nevěděl by někdo kde sehnat za rozumnej peníz písty na ABF na Ačkovej (první) výbrus co sem tak našel tak 4-5 tisíc za kus a to je fakt moc
Koupím:

ovladač el střechy cabrio

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“