Kolísání otáček motru 2E-Vyreseno
- bRG
- VWagenista
- Příspěvky: 1346
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Kolísání otáček motru 2E-Vyreseno
Prosim budte tak hodni a mohl byste mi nekdo rict jak jsou zapojeny ty dve hadicky viz obrazek jesli spolu spolecne ovladaji klapku v AIRBOXU a nebo jak je to.Porad s tim vselijak spekuluju ale otacky mi litaj porad jako svina
- Přílohy
-
- DSC00102.JPG (45.5 KiB) Zobrazeno 934 x
Naposledy upravil(a) bRG dne 12.02.2007 22:29, celkem upraveno 2 x.
- jolik
- Pilot
- Příspěvky: 861
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ostravwa
- Kontaktovat uživatele:
- RomeoMontek
- Pilot
- Příspěvky: 894
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Prague/skoro Karlštejn
- Kontaktovat uživatele:
- bRG
- VWagenista
- Příspěvky: 1346
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
romeo,mockrat ti dekuju za snahu ale ty mas novejsi motor tobe vede ta horni hadicka na tu blbost co pousti benzinovy pary nekam do vstrikovani,myslim.U toho myho je tam jina tlustsi hadice na zapojeni tohohle.Ja mam na mysli hadicku ktera je dobre videt na tomo brazku a potom je tam jeste jedna ktera je vyvedena z nejakyho ventilu na kterym jsou dve hadice na privod a odvod benzinu od cerpadla z nadrze.Snad sem to dobre popsal na ty fotce to neni moc dobre videt
- bRG
- VWagenista
- Příspěvky: 1346
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
jo jinak jeste jeden pokrok,vsechny ty hadicky jsem vymenil za novy,taky svicky.vicemene beze zmeny.Zitra koupim jeste vzduchovej filtr ale ti mto asi nebude.A typodtlaky sou urcite taky spatne.ovikendu zksuim vymenit ten volnobeznej ventil treba to pomuze.Jo a diagnostika nedela vubec nic tim ze jsem to daval do ty 1.8,vubec nekomunikuje.
- bRG
- VWagenista
- Příspěvky: 1346
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
tak sem to malicko aktualizoval protoze mi zacina dochazet fantazie.Ovikendu jsem vymenil ten volnobeznej ventil za novej vycistil jsem skrtici klapku a konecne jsem dodelal zapojeni vsech podtlaku a hadic tak jak ma byt.Taky mam dve lambdy a dve vahy vzduchu(beze zmeny pri kombinaci),novy svicky teplotni cidlo.benzinove cerpadlo z 2.0 16V.A porad to auto dela to samy,prvni 2 min bezi uplne krasne a ciste a potom zacnou silene litat otacky 400-2000 pri ostrejsi jizde to jede docela dobre ale v nisich otackach 1500-3000 se to jakoby rozmysli jestli jo nebo ne.Co mam dal vymenit muze mi nekdo zkusit poradit? .Mohly by tyhle problemy byt zpusobeny vadnym reulatorem tlaku paliva? Da se nejak overit jestli je v poradku?
- bRG
- VWagenista
- Příspěvky: 1346
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- bRG
- VWagenista
- Příspěvky: 1346
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Ventista
- Profík
- Příspěvky: 985
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: České Budějovwice
- Kontaktovat uživatele: