VW Golf Mk3 1.6 55Kw benzin - dotazy

Moderátoři: 11mAjA11, KOŠŤÁL

Odpovědět
RedGinger
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 8
Registrován: 03.10.2017 12:41

VW Golf Mk3 1.6 55Kw benzin - dotazy

Příspěvek od RedGinger »

Zdravim, mám pár dotazů. Odpověděl by mi někdo, kdo se vyzná?

1. Včera při kontrole oleje jsem si všiml, že mám prasklou tuhle hadici.
Má vliv na výkon motoru a spotřebu? V poslední době mi přijde, že ten motor tolik netáhne jako dříve a že mám větší spotřebu paliva.


http://www.img.tpx.cz/uploads/IMG_5882.JPG

http://www.img.tpx.cz/uploads/IMG_5883.JPG

Foto z netu
http://www.img.tpx.cz/uploads/IMG_5896.JPG

2. Otázka souvisí s palivem. Nějak se mi nezdá spotřeba paliva. Přijde mi, že palivoměr ukazuje nepřesně a dlouho mu trvá než na běhne. (podezření na rozbitý plovak)

3. Vracim se k 1. Otázce s dírou v hadicí, když nastartuju prvně auto, tak nastartuje jak má, ale vždycky uslyšim jeden zvuk jako když se něco zadře(netrvá to ani sekundu). Docela mě to znervozňuje.

Co se týče blikající kontrolky oleje, vim o tom. Olej kontroluju pravidelně + Nedávno jsem ho měnil olej a přecházel na doporučení mechanika z 10w40 na 15w40. Zkoušeli jsme vyměnit čidlo , nepomohlo. Teď se to bude zase zkoumat.
Při startu mi ukazuje ručička otáčky na 1, pak když se rozjedu a někde stojim, tak jsou mezi 0.8-.0.9

https://youtu.be/vl4DVcRc-q0



Díky moc za každý tip.

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4932
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Re: VW Golf Mk3 1.6 55Kw benzin - dotazy

Příspěvek od lister »

1. nemá vliv
2. spotřeba se měří tak, že natankuješ plnou až vidíš hladinu, zapíšeš KM, vyjezdíš nádrž a znovu natankuješ plnou. pak počítáš :
100/(ujetá vzdálenost/natankovaný palivo)
rychlost pohybu palivoměru není směrodatná.
3. s tím ti nikdo neporadí
4. blikání kontrolky mazání signalizuje nedostatečný tlak, nejčastěji u teplýho motoru při otáčkách nad 2000, pokud to dělá už při volnoběhu u studenýho motoru bude to v elektrice.
5. otáčky 1 = 1000otáček/minutu = zvýšený volnoběh u studenýho motoru, otáčky 0,8 = 800 otáček = normální volnoběh.
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

RedGinger
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 8
Registrován: 03.10.2017 12:41

Re: VW Golf Mk3 1.6 55Kw benzin - dotazy

Příspěvek od RedGinger »

lister píše:1. nemá vliv
2. spotřeba se měří tak, že natankuješ plnou až vidíš hladinu, zapíšeš KM, vyjezdíš nádrž a znovu natankuješ plnou. pak počítáš :
100/(ujetá vzdálenost/natankovaný palivo)
rychlost pohybu palivoměru není směrodatná.
3. s tím ti nikdo neporadí
4. blikání kontrolky mazání signalizuje nedostatečný tlak, nejčastěji u teplýho motoru při otáčkách nad 2000, pokud to dělá už při volnoběhu u studenýho motoru bude to v elektrice.
5. otáčky 1 = 1000otáček/minutu = zvýšený volnoběh u studenýho motoru, otáčky 0,8 = 800 otáček = normální volnoběh.
Díky moc za rady.

Ještě k tý 1. Na levé straně, jak ta hadice vede do zařízení, kde je vzduchový filtr, jsem si všiml, že je prasklá a drží jen na izolačce (bok toho plastu okolo výstupu hadice vlevo je ulomený / nakřáplý)

4. Dělá mi to jak na volnoběh za studena, tak i při vyšších otáčkách. Někdy se mi stává, když jedu dýl, přestane to. Dříve mi to párkrát píplo, ale jinak ta blikající kontrolka nepípá

Uživatelský avatar
TheNeal
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1683
Registrován: 28.12.2012 12:31
Bydliště: Ústí nad Labem/Hradec Králové

Re: VW Golf Mk3 1.6 55Kw benzin - dotazy

Příspěvek od TheNeal »

1. je předehřev nasávanýho vzduchu, ne? To mi nikdy nedávalo smysl, jak to může bejt k něčemu dobrý, když studenej vzduch je hustší a tím pádem obsahuje víc kyslíku. :D Ale to je jedno, podstatný je, že to chod motoru ovlivňuje tak minimálně, že to ani nestojí za řeč.

3. zní jako startér, zkus do něj bouchnout, anebo možná radši ani ne, protože to bude špatný ložisko (teda jestli tam nějaký je, ale počítám, že jo), který tim akorát doděláš. Ale ono je to jedno, startér má dost sílu na to, aby se točil i přidřenej a točí se tak krátce, že to ničemu nevadí.

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“