GOLF 3 GTI 16 V PROBLÉM S MOTOREM

Moderátoři: 11mAjA11, KOŠŤÁL

Odpovědět
Uživatelský avatar
FANTOCI
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 25
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: HK

GOLF 3 GTI 16 V PROBLÉM S MOTOREM

Příspěvek od FANTOCI »

Zdar mám velikánskej problém s golfíkem když jedu tak to začne škubat jako v poslední křeči normálně zhasnou kontrolky a motor zhasne někdy to zas chytne ale vědšinou musím zastavit a skusit startovat vypadá to jako by tam nešel benzín ale pumpa normálně funguje vyčistil jsem ji a vyměnil filtr diagnostika žádnou závadu neukazuje vyměnil jsem i relátko a svíčky rozdělovač jsem vyčistil ale je to jako když se tam něco přehřeje a vypne to bud benzín nebo elektriku ale už nevím co ted mi dokonce vyplo i klima ujedu tak pět kilometru a začnou problémy nemáte někdo podobnou zkušenost já už vážně nevím co s tím myslel jsem že mám jenom přicpanou benzínovou pumpu taky bylo sejtko na pumpě dost zanešený hlavně je divný že počítač nehodí žádnou chybu ? díky za odpověd :o)

Uživatelský avatar
selkie
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4943
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha

Příspěvek od selkie »

Jenom strelim od boku, protoze neco podobnyho mi delala 306...ukazalo se, ze to byl prepalenej kabel..ten autoelektrikar na to prisel tak, ze nastartovala apostupne zahejbal vsema kablikama...
Autoservis všech značek, troufnem si i na kamion.

Specializace na Bentley, Porsche

Odtah skoro zadarmo a pro klubáky ještě sleva :D 732 201 994

Tlučhuby:
- Marek 3L
- MILDA SM

Uživatelský avatar
RomeoMontek
Pilot
Pilot
Příspěvky: 894
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Prague/skoro Karlštejn
Kontaktovat uživatele:

Re: GOLF 3 GTI 16 V PROBLÉM S MOTOREM

Příspěvek od RomeoMontek »

FANTOCI píše:Zdar mám velikánskej problém s golfíkem když jedu tak to začne škubat jako v poslední křeči normálně zhasnou kontrolky a motor zhasne někdy to zas chytne ale vědšinou musím zastavit a skusit startovat vypadá to jako by tam nešel benzín ale pumpa normálně funguje vyčistil jsem ji a vyměnil filtr diagnostika žádnou závadu neukazuje vyměnil jsem i relátko a svíčky rozdělovač jsem vyčistil ale je to jako když se tam něco přehřeje a vypne to bud benzín nebo elektriku ale už nevím co ted mi dokonce vyplo i klima ujedu tak pět kilometru a začnou problémy nemáte někdo podobnou zkušenost já už vážně nevím co s tím myslel jsem že mám jenom přicpanou benzínovou pumpu taky bylo sejtko na pumpě dost zanešený hlavně je divný že počítač nehodí žádnou chybu ? díky za odpověd :o)
No člověče, když přestává fungovat benzínová pumpa v nádrži, tak přesně sem jel a najednou to začlo cukat jako kráva...taky mi dělalo problém nastartovat až sem jednoho dne nenastartoval:-) Ale že ti to vypne klimu, to je zvláštní. Zkus napsat mechanikovi SpeedyJ(je to moc šikovnej kluk, snad ti poradí)
Mám se rád, a proto jezdím pomalu....

What is penis? -) PEN with Injection System

羅密歐蒙塔古 (čajna klan)

Uživatelský avatar
FANTOCI
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 25
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: HK

Příspěvek od FANTOCI »

jj skusím mu napsat díky :o)

Uživatelský avatar
Hati
Řidič
Řidič
Příspěvky: 66
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Kufr vwotuzidla :) KV-Pilsen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hati »

-možná spínací skřínka :?: (častá závada G3)
-ještě napadá takový relátko, který napájí říď.jednotku :?:
(u toho relatka měl kdysi fotřík uklepanej kontakt)
:kap: :lol:

Uživatelský avatar
FANTOCI
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 25
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: HK

Příspěvek od FANTOCI »

relátko jsem měnil taky v něm nějak divně cvakalo a byli kontakty opálený s tou spínačkou nevím to se mi nezdá :roll:

Uživatelský avatar
FANTOCI
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 25
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: HK

Příspěvek od FANTOCI »

tak už asi vím čím to je na rozdělovači je takový čidlo co prasklo když s ním zahejbu motor zhasne :o) problém je že se asi musí u dvoulitra vyměnit celej rozdělovač :o( nevíte náhodou jestli tam jde rozdělovač z 1.8 sice je větší ale neměl by to bejt problém ne zejtra to zkusím :o)

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Příspěvek od lister »

1,8ky mají rozdělovač úplně jinej než 16V , dalo by se říct , že rozdíl je patrnej na první pohled :lol:


jestli je fakt po smrti to čidlo v rozdělovači (halluv snímač) tak nemusíš měnit celej rozdělovač, stačí jen to čidlo, je tam na 3 šroubky.
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Uživatelský avatar
FANTOCI
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 25
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: HK

Příspěvek od FANTOCI »

ha problém nevíte jak mám rozdělat ten rozdělovač ? sundám víčko a palec je tam plech normálně je uprostřed ségrovka a ta se vyndá ale tady neni vypadá jak když to tam je nalisovaný ? copak u 2litru 16v nejde rozebrat rozdělovač ? nemáte někdo s tím zkušenosti dík :o)

Uživatelský avatar
jolik
Pilot
Pilot
Příspěvky: 861
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ostravwa
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jolik »

rozdělovač jsem sundával a bez problému,máš sundané víko :?:
K:tapecírunk GTI-EDITION 5dv.

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Příspěvek od lister »

rozdělovač se rozebírá z druhý strany (od motoru), je tam kolík, ten vyrazíš a pak vytáhneš hřídel i s tím plechovým kolečkem.
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Uživatelský avatar
FANTOCI
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 25
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: HK

Příspěvek od FANTOCI »

aha tak že to je trochu jinak než normálně :lol: bylo mě divný že by to němci neměli zmáknutý :lol: jdu se na to podívat zatím dík :wink:

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“