Teplota motoru Vento 2,0
- romaxi
- Nový člen
- Příspěvky: 6
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Planá u Mar.Lázní
- Kontaktovat uživatele:
Teplota motoru Vento 2,0
Zdravím všechny a prosím o radu, mám Vento 2.0 8v a teplota motoru se mi nezahřeje víc než na 60-70 stupňů, nechal jsem vyměnit termostat a pořád to samé, pouze ve výkonu se zahřeje o trochu víc, ale po ubrání zpátky okolo 60-70max.nevím jestli je to normální díky moc.
- vento
- Profík
- Příspěvky: 1127
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: LiBereC
- Kontaktovat uživatele:
- machal
- Jezdec
- Příspěvky: 327
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Rakovník
- Kontaktovat uživatele:
Re: Teplota motoru
ono je těch termostatů vícero....každý otvírá při trochu jiné teplotěromaxi píše:Zdravím všechny a prosím o radu, mám Vento 2.0 8v a teplota motoru se mi nezahřeje víc než na 60-70 stupňů, nechal jsem vyměnit termostat a pořád to samé, pouze ve výkonu se zahřeje o trochu víc, ale po ubrání zpátky okolo 60-70max.nevím jestli je to normální díky moc.
- romaxi
- Nový člen
- Příspěvky: 6
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Planá u Mar.Lázní
- Kontaktovat uživatele:
Teplota motoru
Všechno je jinak v pohodě, topí, když nechám motor běžet na místě, teplota stoupne na 90 a zapnou se vrtule, tak to asi nechám jak to je a díky moc.
- romaxi
- Nový člen
- Příspěvky: 6
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Planá u Mar.Lázní
- Kontaktovat uživatele:
Re: Teplota motoru
dával jsem tam termostat 87 bod sepnutí.machal píše:ono je těch termostatů vícero....každý otvírá při trochu jiné teplotěromaxi píše:Zdravím všechny a prosím o radu, mám Vento 2.0 8v a teplota motoru se mi nezahřeje víc než na 60-70 stupňů, nechal jsem vyměnit termostat a pořád to samé, pouze ve výkonu se zahřeje o trochu víc, ale po ubrání zpátky okolo 60-70max.nevím jestli je to normální díky moc.
- Stepix
- VWjunior
- Příspěvky: 1726
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: C.Budejovice
- Kontaktovat uživatele:
- romaxi
- Nový člen
- Příspěvky: 6
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Planá u Mar.Lázní
- Kontaktovat uživatele:
- Stepix
- VWjunior
- Příspěvky: 1726
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: C.Budejovice
- Kontaktovat uživatele:
- charllie
- Závodník
- Příspěvky: 525
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: skoro BRNO
- Kontaktovat uživatele:
- Radim205D
- Jezdec
- Příspěvky: 267
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Havířov
- Kontaktovat uživatele:
- Stepix
- VWjunior
- Příspěvky: 1726
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: C.Budejovice
- Kontaktovat uživatele:
tak proto mi to zere... jenze v prodejne mi rekli, ze jsou tam cca 3, tak ktere z nich?Radim205D píše:Nevim ted jiste ale v knizce "jak na to" je myslim popsano kolik ohmu pri urcite teplote ma cidlo mit. V knizce o BMW to je na 100%
Pokud je cidlo vadne, tak to muze mit vliv i na chod motoru ponevadz vstrikovani si podle nej urcuje davkovani pri studenych startech.
- Radim205D
- Jezdec
- Příspěvky: 267
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Havířov
- Kontaktovat uživatele:
- Stepix
- VWjunior
- Příspěvky: 1726
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: C.Budejovice
- Kontaktovat uživatele:
presne muj problem, pokud se nemylim, tak feldacky 1,6 byly vweckovy, ja mam sice 1,4ku, ale to by melo byt stejne reseny ne? takze cidlo u hlavy... cenovky si nahodou nepamatujes? me rikali neco kolem tri kilRadim205D píše:Nevim jak je to u tveho motoru ale melo by to být ve vode pobliz hlavy, ty cidla byvaj vetsinou 4vyvodove a zakontrovane takovou silnou pojistkou ve tvaru "U" Resil jsem presne tohle na felicii 1.6. Diky velke odchylce mereni markantne stoupla spotreba a spatne ukazoval merak na pristrojovce.