motor z 2 golfa do 3
- jkjirka
- Řidič
- Příspěvky: 162
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Dobříš
motor z 2 golfa do 3
Zajímalo by mě jak se dá zvednout výkon u motoru 1.8 55Kw, 55kw se mi zdá na tenhle motor dost málo, tak mě napadlo jakej je v něm rozdíl proti 66Kw, nebo jestli by tam nešel dát rovnou motor z Golfa 2 GTi 8V 82kW??? vzhledově jsou ty motory stejný ne?
- JaSk
- Moderátor
- Příspěvky: 1598
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- jhn
- Závodník
- Příspěvky: 696
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ml. Boleslav
motory se budou lišit v pístech a vačce a bude jinej vejfuk pasovat bude ale tvůj je laděnej na nižší výkon i 66kw golf3 má jinej vejfuk
rozdíl mezi 55 a 66 je ve vačce v ŘJ a v pístech který jsou vydutý a dělají menší kompresy u 55ky
rozdíl mezi 55 a 66 je ve vačce v ŘJ a v pístech který jsou vydutý a dělají menší kompresy u 55ky
ICQ: 236-929-455, e-mail: jhn.s@post.cz
- Žížal
- Pilot
- Příspěvky: 740
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Havířov
- Kontaktovat uživatele:
Je to celkem jednoduché otázka je jestli to stojí za to... Motor pasuje na převodovku, úchyty se dají přehodit. Výfuk se musí dopasovat. 82kW je s Digifantem takže bys musel přehodit komplet vstřikování a asi i palivovou pumpu. Je to určitě řešitelné, otázka je kde budou drobné rozdíly (nevim o nikom kdo by to dělal tak asi bude problém sehnat všechn info dřív ež se do toho pustíš). Pokud budeš mít komplet funkční G2 tak to přehodit pujde ale počítej s doděláváním některých míst (rozvod paliva, výfuk a elektrika).
Golf real car, real fast
- jhn
- Závodník
- Příspěvky: 696
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ml. Boleslav
akorát to nebude moc legální, ale pokud na bloku přerazíš typ motoru tak by to asi prošlo
ICQ: 236-929-455, e-mail: jhn.s@post.cz
- Dave.g3
- Řidič
- Příspěvky: 113
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Severni morava , Golf III
- Kontaktovat uživatele:
- vwCharlie
- Moderátor
- Příspěvky: 7792
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: OSTRAVA!!!
upravovat ani ne,držáky by měly být všechny stejné,nevím akorát jestli je stejné uchycení výfuku.Ale jinak na oko je ten motor jasně jiný. 2.0 je čtyřbodový vstřik a 1.8 55kW je jednobodový.Takže se bude muset předělat aji spousta příslušenství kolem dokola,hlavně elektrika s řídící jednotkou.Tomu tvému motoru jsou na oko stejné nebo podobné motory RP a ABS s výkony 66kW
- jhn
- Závodník
- Příspěvky: 696
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ml. Boleslav
na 66 kw by mělo stačit, když tam dáš vačku z 66kw motoru, řídící jednotka to prej skousne, ale nemám to ověřený, někdo mi říkal, že měnil celej motor 55kw za 66kw a s řídící jednotkou z 55kw to normálně jezdilo a když tam dal jednotku z 66kw tak nepoznal rozdíl. Rozdíl je v tom, že 55kw má vybraný písty a to dělá menší kompresi o jeden stupeň, ale to je zanedbatelný, protože komprese se ti používáním pořád snižuje. To znamená, že v reálu může mít víc používaný 66kw motor nižší kompresi než méně používaný 55kw. Ta vačka stojí 5 litrů a vyměníš si jí sám bez speciálního nářadí. jen sundáš víko povolíš uložení vačky zakreslíš si polohu ozubeného kola k rozvoďáku rozvoďák zafixuješ a ozubené kolo přehodíš na druhou vačku vrátíš z5 nasadíš na rozvodášk přišroubuješ horní uložení a nandáš víko.
ICQ: 236-929-455, e-mail: jhn.s@post.cz
- jhn
- Závodník
- Příspěvky: 696
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ml. Boleslav
jasně, ale já nevím jestli by to z G2 na 100% sedělo, i u G3 jsou rozdíly v motorech do roku 95 a vejš, ale to je v detajlech.
ICQ: 236-929-455, e-mail: jhn.s@post.cz
- vwCharlie
- Moderátor
- Příspěvky: 7792
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: OSTRAVA!!!
sedět tam bude určitě,držáky jsou stejné,akorát ten výfuk nevím,přehodil by karbec,případně čidla a jede.Protože typ RP je mono-jetronic a typ AAM a ABS je mono-motronic a to má on.Princip vstřikování je stejný,je tam akorát trošku rozdíl v řídící jednotce.Je to v podstatě vylepšený mono-jetronic.Ale nevím,jestli mu jenom ta vačka pomůže ke zvýšení výkonu na 66kW.Proto nevím,jestli by stačilo dát ten původní karbec na ten motor RP nebo ABS
- jhn
- Závodník
- Příspěvky: 696
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ml. Boleslav
já jsem koukal do etky a je tam rozdíl akorát ve vačce, v řj a pístech, jinak jsou ty motory stejný se vším všudy
ICQ: 236-929-455, e-mail: jhn.s@post.cz
- Žížal
- Pilot
- Příspěvky: 740
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Havířov
- Kontaktovat uživatele:
Ta vačka něco přidá ale budeš mezi 66 a 55kW a nemáš jistotu že vůbec rozdíl poznáš - větší rozdíl jsou vačky z G2 82kW (všehny 8V GTi) nebo i z 1,6 idealně z 1,6GTi G1 ale už není 100% že tam budou pasovat. Na golfíku jsem zkusil pár seriových vaček a někdy je rozdíl celkem velký ale tady bych od vačky čekal spíš jiný průběh výkonu než větší výkon samotný.
Můžeš zkusit a uvidíš...
Můžeš zkusit a uvidíš...
Golf real car, real fast
- jhn
- Závodník
- Příspěvky: 696
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ml. Boleslav
co si na svým vyzkoušel za vačky?
tak se trošku rozpovídej, ať jsme chytřejší, mám do svýho narvat z 1.8 82KW G2?
tak se trošku rozpovídej, ať jsme chytřejší, mám do svýho narvat z 1.8 82KW G2?
ICQ: 236-929-455, e-mail: jhn.s@post.cz