motor z 2 golfa do 3

Moderátoři: 11mAjA11, KOŠŤÁL

Odpovědět
Uživatelský avatar
jkjirka
Řidič
Řidič
Příspěvky: 162
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Dobříš

motor z 2 golfa do 3

Příspěvek od jkjirka »

Zajímalo by mě jak se dá zvednout výkon u motoru 1.8 55Kw, 55kw se mi zdá na tenhle motor dost málo, tak mě napadlo jakej je v něm rozdíl proti 66Kw, nebo jestli by tam nešel dát rovnou motor z Golfa 2 GTi 8V 82kW??? vzhledově jsou ty motory stejný ne?

Uživatelský avatar
JaSk
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1598
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JaSk »

Určitě by tam šel, otázkou je, kolik by s tim bylo práce, základní a jediný předpoklad splňuje: Vejde se tam fyzicky :D
Potřebuješ radu s počítačem nebo mobilem? Zeptej se!

Uživatelský avatar
jkjirka
Řidič
Řidič
Příspěvky: 162
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Dobříš

Příspěvek od jkjirka »

příruba a ůchyty jsou stejný? ne...a sání a vejfuk by taky měl pasovat?? nevim, je to otázka pro někoho, kdo vyděl vyndaný tyhyle dva motory a může je porovnat

Uživatelský avatar
jhn
Závodník
Závodník
Příspěvky: 696
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ml. Boleslav

Příspěvek od jhn »

motory se budou lišit v pístech a vačce a bude jinej vejfuk pasovat bude ale tvůj je laděnej na nižší výkon i 66kw golf3 má jinej vejfuk

rozdíl mezi 55 a 66 je ve vačce v ŘJ a v pístech který jsou vydutý a dělají menší kompresy u 55ky
ICQ: 236-929-455, e-mail: jhn.s@post.cz

Uživatelský avatar
Žížal
Pilot
Pilot
Příspěvky: 740
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Žížal »

Je to celkem jednoduché otázka je jestli to stojí za to... Motor pasuje na převodovku, úchyty se dají přehodit. Výfuk se musí dopasovat. 82kW je s Digifantem takže bys musel přehodit komplet vstřikování a asi i palivovou pumpu. Je to určitě řešitelné, otázka je kde budou drobné rozdíly (nevim o nikom kdo by to dělal tak asi bude problém sehnat všechn info dřív ež se do toho pustíš). Pokud budeš mít komplet funkční G2 tak to přehodit pujde ale počítej s doděláváním některých míst (rozvod paliva, výfuk a elektrika).
Golf real car, real fast

Uživatelský avatar
jhn
Závodník
Závodník
Příspěvky: 696
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ml. Boleslav

Příspěvek od jhn »

akorát to nebude moc legální, ale pokud na bloku přerazíš typ motoru tak by to asi prošlo
ICQ: 236-929-455, e-mail: jhn.s@post.cz

Uživatelský avatar
Dave.g3
Řidič
Řidič
Příspěvky: 113
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Severni morava , Golf III
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dave.g3 »

takze kdybych chtel do gIII 1.8 55kw dat motor z trojky 2.0 takze by tam sel bez problemu? nebo by se muselo taky neco upravovat?

Uživatelský avatar
vwCharlie
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 7792
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: OSTRAVA!!!

Příspěvek od vwCharlie »

upravovat ani ne,držáky by měly být všechny stejné,nevím akorát jestli je stejné uchycení výfuku.Ale jinak na oko je ten motor jasně jiný. 2.0 je čtyřbodový vstřik a 1.8 55kW je jednobodový.Takže se bude muset předělat aji spousta příslušenství kolem dokola,hlavně elektrika s řídící jednotkou.Tomu tvému motoru jsou na oko stejné nebo podobné motory RP a ABS s výkony 66kW

Uživatelský avatar
jhn
Závodník
Závodník
Příspěvky: 696
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ml. Boleslav

Příspěvek od jhn »

na 66 kw by mělo stačit, když tam dáš vačku z 66kw motoru, řídící jednotka to prej skousne, ale nemám to ověřený, někdo mi říkal, že měnil celej motor 55kw za 66kw a s řídící jednotkou z 55kw to normálně jezdilo a když tam dal jednotku z 66kw tak nepoznal rozdíl. Rozdíl je v tom, že 55kw má vybraný písty a to dělá menší kompresi o jeden stupeň, ale to je zanedbatelný, protože komprese se ti používáním pořád snižuje. To znamená, že v reálu může mít víc používaný 66kw motor nižší kompresi než méně používaný 55kw. Ta vačka stojí 5 litrů a vyměníš si jí sám bez speciálního nářadí. jen sundáš víko povolíš uložení vačky zakreslíš si polohu ozubeného kola k rozvoďáku rozvoďák zafixuješ a ozubené kolo přehodíš na druhou vačku vrátíš z5 nasadíš na rozvodášk přišroubuješ horní uložení a nandáš víko.
ICQ: 236-929-455, e-mail: jhn.s@post.cz

Uživatelský avatar
vwCharlie
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 7792
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: OSTRAVA!!!

Příspěvek od vwCharlie »

jhn: Ta vačka stojí 5 litrů
Nová určitě,ale stačila by mu starší,jinak 5 tis. stojí celý motor. Mám ho a klidně ho prodám.Je to typ RP 66kW a jel normálně.

Uživatelský avatar
jhn
Závodník
Závodník
Příspěvky: 696
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ml. Boleslav

Příspěvek od jhn »

jasně, ale já nevím jestli by to z G2 na 100% sedělo, i u G3 jsou rozdíly v motorech do roku 95 a vejš, ale to je v detajlech.
ICQ: 236-929-455, e-mail: jhn.s@post.cz

Uživatelský avatar
vwCharlie
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 7792
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: OSTRAVA!!!

Příspěvek od vwCharlie »

sedět tam bude určitě,držáky jsou stejné,akorát ten výfuk nevím,přehodil by karbec,případně čidla a jede.Protože typ RP je mono-jetronic a typ AAM a ABS je mono-motronic a to má on.Princip vstřikování je stejný,je tam akorát trošku rozdíl v řídící jednotce.Je to v podstatě vylepšený mono-jetronic.Ale nevím,jestli mu jenom ta vačka pomůže ke zvýšení výkonu na 66kW.Proto nevím,jestli by stačilo dát ten původní karbec na ten motor RP nebo ABS

Uživatelský avatar
jhn
Závodník
Závodník
Příspěvky: 696
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ml. Boleslav

Příspěvek od jhn »

já jsem koukal do etky a je tam rozdíl akorát ve vačce, v řj a pístech, jinak jsou ty motory stejný se vším všudy
ICQ: 236-929-455, e-mail: jhn.s@post.cz

Uživatelský avatar
Žížal
Pilot
Pilot
Příspěvky: 740
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Žížal »

Ta vačka něco přidá ale budeš mezi 66 a 55kW a nemáš jistotu že vůbec rozdíl poznáš - větší rozdíl jsou vačky z G2 82kW (všehny 8V GTi) nebo i z 1,6 idealně z 1,6GTi G1 ale už není 100% že tam budou pasovat. Na golfíku jsem zkusil pár seriových vaček a někdy je rozdíl celkem velký ale tady bych od vačky čekal spíš jiný průběh výkonu než větší výkon samotný.

Můžeš zkusit a uvidíš...
Golf real car, real fast

Uživatelský avatar
jhn
Závodník
Závodník
Příspěvky: 696
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ml. Boleslav

Příspěvek od jhn »

co si na svým vyzkoušel za vačky?
tak se trošku rozpovídej, ať jsme chytřejší, mám do svýho narvat z 1.8 82KW G2?
ICQ: 236-929-455, e-mail: jhn.s@post.cz

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“