Jezdeni bez snimace skrtici klapky u Golfa3 GTi 16V ABF?????

Moderátoři: 11mAjA11, KOŠŤÁL

Odpovědět
Uživatelský avatar
denisdenis
Řidič
Řidič
Příspěvky: 188
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ostrava - okolí

Jezdeni bez snimace skrtici klapky u Golfa3 GTi 16V ABF?????

Příspěvek od denisdenis »

U Golfa 3 GTi 16V abf se mi pokazil snimac skrtici klapky
VW cislo 037 907 385N
Kdyz je zapojen auto se dusi nejde za plynem atd...
Kdyz ho odpojim auto jede normalne jen ma slabsi vykon.
Zajima me jak dlouho s tim tak muzu jezdit a na co jineho
to ma vliv??? Muze se neco pokazit??
Jsem v cizine takze trochu komplikovana situace.....

Pokud by tuhle vec mel nekdo z vas doma tak ji koupim jen mi napiste SZ.

Diky za jakekoli info a nazor!

Uživatelský avatar
Stepix
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1726
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: C.Budejovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stepix »

já si myslím, že pokazit se ti může jen spotřeba. to co je na škrtící klapce je spínač volnoběžných otáček, takže bude třeba vyšší volnoběh

Uživatelský avatar
denisdenis
Řidič
Řidič
Příspěvky: 188
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ostrava - okolí

nemyslim

Příspěvek od denisdenis »

No volnobeh byl vzdycky o.k pri zapojeni i po odpojeni vliv to melo na vykon s tim to nejelo dusilo se skubalo atd.
Bez toho to jede absolutne o.k jen vykon je tak 70% cca.

Kamarad mi rikal,ze je to snimac naklaneni skrtici klapky.
Pry by to melo ovlivnovat prisun paliva do motoru...

Uživatelský avatar
jhn
Závodník
Závodník
Příspěvky: 696
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ml. Boleslav

Příspěvek od jhn »

spíš bych to viděl, že řídící jednotka bez toho snímače jede v nouzovým režimu. Protože nemůže vyhodnotit všechny údaje z čidel, to zn. že se sníží výkon! Jinak to na nic vliv mít nebude.
ICQ: 236-929-455, e-mail: jhn.s@post.cz

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Příspěvek od lister »

ABF má potenciometr škrtící klapky a k tomu ještě spínač volnoběhu, takže jak kamarád tak Stepix mají kus pravdy.

jinak údaj o úhlu otevření š.k. je jeden ze vstupů ř.j., když je nesmyslnej je ř.j. zmatená, když chybí úplně, ř.j. jde do nouzáku, kterej umožní dojetí do servisu (nebo jinam) dalších škod bych se nebál.
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Uživatelský avatar
jhn
Závodník
Závodník
Příspěvky: 696
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ml. Boleslav

Příspěvek od jhn »

lister píše:ABF má potenciometr škrtící klapky a k tomu ještě spínač volnoběhu, takže jak kamarád tak Stepix mají kus pravdy.

jinak údaj o úhlu otevření š.k. je jeden ze vstupů ř.j., když je nesmyslnej je ř.j. zmatená, když chybí úplně, ř.j. jde do nouzáku, kterej umožní dojetí do servisu (nebo jinam) dalších škod bych se nebál.
jj jak říkám!
nouzovej stav je předprogramovanej režim, kterej je nastavenej v řídící jednotce tak aby motor bez problému běžel. Je tam bráno hodně faktorů, aby to zkouslo velký rozsah teploty nasávaného vzduchu motor se nijak neničil a měl predepsané emise. Tudíš je zákonitě dáno, že se musí snížit výkon. Protože ten je za normálních okolností výsledkem vyhodnocený spousty faktorů.
ICQ: 236-929-455, e-mail: jhn.s@post.cz

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“