Pískání motoru na nízké otáčky.

Moderátoři: 11mAjA11, KOŠŤÁL

Odpovědět
Uživatelský avatar
Vendy
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 5
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Pískání motoru na nízké otáčky.

Příspěvek od Vendy »

Pískání motoru na nízké otáčky.Co stim mam dělat?na tuningu je to fakt hrůza :x poradte jak to odstranit co to dělá?

Uživatelský avatar
JaSk
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1598
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JaSk »

Co takhle řemen?
Potřebuješ radu s počítačem nebo mobilem? Zeptej se!

Uživatelský avatar
vento
Profík
Profík
Příspěvky: 1127
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: LiBereC
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od vento »

zkus si přečíst tohle :wink:

http://www.vw-club.cz/modules.php?name= ... ic&t=24006" target="_blank

Uživatelský avatar
Stepix
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1726
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: C.Budejovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stepix »

dotahnout klinovej remen a nebo jak rika vento, promazat kladky :wink:

Uživatelský avatar
RomeoMontek
Pilot
Pilot
Příspěvky: 894
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Prague/skoro Karlštejn
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od RomeoMontek »

co mě hvízdalo byla kladka,jenž napíná klínový drážkovaný řemen(prostě ten co jde přes altík) no a je tam na altíku takový plech L-ko a na něm hladká kladka...

no nebo jinak...

vem kontaktol či WDčko, nastartuj a pomalu prostříkni kladky a pak přidej na otáčkách, nepomůže zkus další atd..až zjistíš, že to dělá jinde a to už ti neporadím
Mám se rád, a proto jezdím pomalu....

What is penis? -) PEN with Injection System

羅密歐蒙塔古 (čajna klan)

Uživatelský avatar
Vendy
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 5
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vendy »

No tak to vám pěkně dekuji kuci za super rady :P já se dystak na něco zeptam. :roll: ju a co takle elektrycký schéma na 1.9 TD 92 nevíte voněm ale v češtině? :D :D 8O

Uživatelský avatar
Suny
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 268
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od Suny »

Vendy píše:No tak to vám pěkně dekuji kuci za super rady :P já se dystak na něco zeptam. :roll: ju a co takle elektrycký schéma na 1.9 TD 92 nevíte voněm ale v češtině? :D :D 8O
Elektrika na TD :wink: , jeden drát k ventilu na čerpadlu, snímače tlaku (dva dráty) a teplota chladící kapaliny pro budíky (1 drát) a relé žhavení (1 drát). Barvy si na motoru snadno najdeš. Jinak dráty od čidel oleje a teploty kapaliny končí v přístrojovce, od kapaliny pro relé žhavení končí v relé a ventil na čerpadle je napojený na svorku 15. Jo a málem bych zapoměl na altík, modrý drátek je napojen do přístrojovky (indikace dobíjení) a silný drát (vývod) ne napojen na svorku na startéru (no pokud máš jó kliku tak svorka W alternátoru končí taky v budících - signál pro otáčkoměr).

Uživatelský avatar
Vendy
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 5
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vendy »

Suny nebudes mit celí schema ektriky potrebuju zapojeni ty desky s relátkama a pojistkama zkus se prosimte kouknout jinak dík za snahu :wink: :shrk:

Uživatelský avatar
jhn
Závodník
Závodník
Příspěvky: 696
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ml. Boleslav

Příspěvek od jhn »

to pískání bych taky viděl na řemen, může být volnej a prokluzovat nebo bejt přetaženej, občas se stane že ty řemeny pískaj z toho důvodu, že to je z blbýho materiálu, to platí pro druhovýrobu
ICQ: 236-929-455, e-mail: jhn.s@post.cz

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“