Pískání motoru na nízké otáčky.
- Vendy
- Nový člen
- Příspěvky: 5
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
Pískání motoru na nízké otáčky.
Pískání motoru na nízké otáčky.Co stim mam dělat?na tuningu je to fakt hrůza poradte jak to odstranit co to dělá?
- JaSk
- Moderátor
- Příspěvky: 1598
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- vento
- Profík
- Příspěvky: 1127
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: LiBereC
- Kontaktovat uživatele:
- Stepix
- VWjunior
- Příspěvky: 1726
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: C.Budejovice
- Kontaktovat uživatele:
- RomeoMontek
- Pilot
- Příspěvky: 894
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Prague/skoro Karlštejn
- Kontaktovat uživatele:
co mě hvízdalo byla kladka,jenž napíná klínový drážkovaný řemen(prostě ten co jde přes altík) no a je tam na altíku takový plech L-ko a na něm hladká kladka...
no nebo jinak...
vem kontaktol či WDčko, nastartuj a pomalu prostříkni kladky a pak přidej na otáčkách, nepomůže zkus další atd..až zjistíš, že to dělá jinde a to už ti neporadím
no nebo jinak...
vem kontaktol či WDčko, nastartuj a pomalu prostříkni kladky a pak přidej na otáčkách, nepomůže zkus další atd..až zjistíš, že to dělá jinde a to už ti neporadím
Mám se rád, a proto jezdím pomalu....
What is penis? -) PEN with Injection System
羅密歐蒙塔古 (čajna klan)
What is penis? -) PEN with Injection System
羅密歐蒙塔古 (čajna klan)
- Vendy
- Nový člen
- Příspěvky: 5
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
- Suny
- Jezdec
- Příspěvky: 268
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Elektrika na TD , jeden drát k ventilu na čerpadlu, snímače tlaku (dva dráty) a teplota chladící kapaliny pro budíky (1 drát) a relé žhavení (1 drát). Barvy si na motoru snadno najdeš. Jinak dráty od čidel oleje a teploty kapaliny končí v přístrojovce, od kapaliny pro relé žhavení končí v relé a ventil na čerpadle je napojený na svorku 15. Jo a málem bych zapoměl na altík, modrý drátek je napojen do přístrojovky (indikace dobíjení) a silný drát (vývod) ne napojen na svorku na startéru (no pokud máš jó kliku tak svorka W alternátoru končí taky v budících - signál pro otáčkoměr).Vendy píše:No tak to vám pěkně dekuji kuci za super rady já se dystak na něco zeptam. ju a co takle elektrycký schéma na 1.9 TD 92 nevíte voněm ale v češtině?
- Vendy
- Nový člen
- Příspěvky: 5
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
- jhn
- Závodník
- Příspěvky: 696
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ml. Boleslav
to pískání bych taky viděl na řemen, může být volnej a prokluzovat nebo bejt přetaženej, občas se stane že ty řemeny pískaj z toho důvodu, že to je z blbýho materiálu, to platí pro druhovýrobu
ICQ: 236-929-455, e-mail: jhn.s@post.cz