Přestavba 1,8 66 kw (ABS) na e85

Moderátoři: 11mAjA11, KOŠŤÁL

miui
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 6
Registrován: 02.09.2009 16:06
Bydliště: Praha, Blatná (ST)
Kontaktovat uživatele:

Přestavba 1,8 66 kw (ABS) na e85

Příspěvek od miui »

Zdravím všechny clubáky, už jste někdo řešil přestavbu na e85? Mám 1,8 66kw (ABS) a chtěl bych mít ekonomičtější provoz. Nedával někdo do stejného typu motoru? Pokud ano, na kolik vás to vyšlo? Případně nevyskytly se nějaké problémy? Díky

GOLF10
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 342
Registrován: 10.11.2008 13:43

Re: Přestavba 1,8 66 kw (ABS) na e85

Příspěvek od GOLF10 »

Já jsem se setkal už s 1,8 na ethanol.Neni to až tak velká sláva sice nejede to špatně ale za mě bych šel do plynu.
Jenotku má koupenou tady autoethanol.cz.Záleží kolik najezdíš co by se vyplatilo vic.Za mě určitě LPG.Jestli najedeš kolem 15tisic tak neni co řešit.
ex.Fiat Punto 1,2 LPG HL Propan nákupní taška
ex.Škoda Fabia combi 1,2HTP LPG BRC P&D
ex. VW Caddy 1,4 2008 LPG
Škoda Roomster 2015,1,4 16 V Ambiente LPG BRC
CITROEN BERLINGO XTR 1,5 96 kW 8 AT

miui
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 6
Registrován: 02.09.2009 16:06
Bydliště: Praha, Blatná (ST)
Kontaktovat uživatele:

Re: Přestavba 1,8 66 kw (ABS) na e85

Příspěvek od miui »

GOLF10 píše:Já jsem se setkal už s 1,8 na ethanol.Neni to až tak velká sláva sice nejede to špatně ale za mě bych šel do plynu.
Jenotku má koupenou tady autoethanol.cz.Záleží kolik najezdíš co by se vyplatilo vic.Za mě určitě LPG.Jestli najedeš kolem 15tisic tak neni co řešit.
Najedu právě málo. Auto mám 4 roky a nájezd je čím dál větší, teď tak do 10 za rok. Původně jsem ho měl jako studentík jenom jako přibližovadlo na vikend, jenže poměry se změnily, proto nárůst nájezdu km. Teď jsem navíc stlačil spotřebu výměnou karburátoru o cca 1-2 l na 6,5-7 l/100km. A proto mě napadlo ještě zlevnit provoz přestavbou na e85. Ale na všemožných fórech čtu o problémech spjatých s provozem na toto palivo, občas jsou to protichůdné názory. Navíc by mě zajímalo ze zkušenosti někoho, zda se tím dá opravdu ušetřit u tohoto motoru, nebo zda to není jen zbytečná investice. Do lpg se mi investovat nechce, protože tam jsou vstupní náklady několikanásobně větší než u e85, takže člověk musí opravdu dost jezdit, aby byla nějaká návratnost a nenechavat auto dlouho stát jen tak před barákem

Uživatelský avatar
woke
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 3
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Šumperk

Re: Přestavba 1,8 66 kw (ABS) na e85

Příspěvek od woke »

Čau chlapi,mam motor 1,8 66 kw (ABS) r.v.93 můžu tam lít E85 bez úpravy?

Uživatelský avatar
Cooky
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 245
Registrován: 30.10.2012 12:10
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Re: Přestavba 1,8 66 kw (ABS) na e85

Příspěvek od Cooky »

woke píše:Čau chlapi,mam motor 1,8 66 kw (ABS) r.v.93 můžu tam lít E85 bez úpravy?
to je jednoduchý, vezmi si do ruky malej techničák, a podívej se co tam je napsaný za palivo, jestli tam máš E85 tak ano :fool:

Uživatelský avatar
shafticzek
Člen klubu
Příspěvky: 2648
Registrován: 15.01.2012 15:35
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Re: Přestavba 1,8 66 kw (ABS) na e85

Příspěvek od shafticzek »

Asi tak, vždyť to snad není tak hrozný, když to žere 7-8 litrů. Jako rvát do auta něco bez úpravy je vždy na dvě věci. LPG, úpravu softu na Ethanol, kupte si TDI, anebo legitku :mrgreen:
Obrázek- Golf III Variant 1.8 75 HP
Obrázek- Golf III Variant 1.6 101 HP

Uživatelský avatar
Cooky
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 245
Registrován: 30.10.2012 12:10
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Re: Přestavba 1,8 66 kw (ABS) na e85

Příspěvek od Cooky »

tak to seš dobrej, já už nevim jak stim mam jezdit aby mi to žralo mín jak 10, jezdím jak babča s nákupem, nehonim ho, aktivně řadim abych byl v otáčkách kdy má jakžtakž největší sílu a stejně papá furt kolem 10ti, možná problem s laufem, nevim. Jediný co vim, že mě to začíná iritovat :negative: :laugh:

Uživatelský avatar
11mAjA11
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9062
Registrován: 13.09.2008 15:42
Bydliště: Small Town in North Moravia

Re: Přestavba 1,8 66 kw (ABS) na e85

Příspěvek od 11mAjA11 »

Tak s 5dv 1.8 66kw jednobod motor typ ABS sem jezdil v klidu kolem 7 a to celkem svižně, přes 8 sem se dostal fakt až v extrému..
Moje přibližovadla :Golf Mk II TDi AHF, Golf Mk IV 1.6 16V, T3 1.6D Alpinweiss - Das ReiseWagen, Sup1AMX, GSX-R 750, Jawa 23 Mustang, Alhambra I AFN,P206
Příběh Australanky --> Obrázek

R.I.P. areka

Uživatelský avatar
Cooky
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 245
Registrován: 30.10.2012 12:10
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Re: Přestavba 1,8 66 kw (ABS) na e85

Příspěvek od Cooky »

štvete mě :evil:
asi hodně brzo vytřiskam ten vysypanej katik.
taky jde o to v čem to máte obutý. 1.8 66kw ADZ Varošek na 195/50 R15 prostě furt 10, když mu nakládám tak mi příjde že vidim jak padá ručička palivoměru, a zároven jak okolo roste tráva :laugh: :laugh: potřeboval bych se svést v tom samém pro porovnání.
Když už jsme u toho tak se vás zeptám :offtopic: , Myslíte že ,,dirka" cca 0,5x1cm přímo u posledního spoje vejfuku před zadním tlumičem mi nějak hodně hne se spotřebou ?

Uživatelský avatar
11mAjA11
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9062
Registrován: 13.09.2008 15:42
Bydliště: Small Town in North Moravia

Re: Přestavba 1,8 66 kw (ABS) na e85

Příspěvek od 11mAjA11 »

Nevím já do benzínu nedělám.. :mrgreen:

Měl sem ho 2 měsíce na lítačku a pak šel ke švárovi.. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

E30 1.6 100kobyl jezdila kolem 7 běžně :twisted: :twisted: :twisted:
Moje přibližovadla :Golf Mk II TDi AHF, Golf Mk IV 1.6 16V, T3 1.6D Alpinweiss - Das ReiseWagen, Sup1AMX, GSX-R 750, Jawa 23 Mustang, Alhambra I AFN,P206
Příběh Australanky --> Obrázek

R.I.P. areka

Uživatelský avatar
vospunt
Závodník
Závodník
Příspěvky: 500
Registrován: 15.09.2010 02:07
Bydliště: Šumperk , Olomouc

Re: Přestavba 1,8 66 kw (ABS) na e85

Příspěvek od vospunt »

hele já mám 1.8 55kw varoš a na gumách 205/60/R15 to žralo 10 ikdyž jsem jel jak prase nebo pomaličku ... na gmách 175/50/R15 si jezdím za těch 7-8 mín z toho neudělám

jestli máš ucpaný KAT tak pryč s ním, vrací se ti spaliny do válců tudíž prolíváš benzín zbytečně a navíc auto netáhne, protože nevybouchne jak má

jo a s otáčkama kdy má největší sílu tj 5500 jestli se nemýlím :D zkus jezdit třeba 1800 - 2200 :D
Passat B6 Variant 2.0 125kw DSG 2007 Highline

Historie:
Golf 3 Variant 1.8l 55kw 1997

Uživatelský avatar
Cooky
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 245
Registrován: 30.10.2012 12:10
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Re: Přestavba 1,8 66 kw (ABS) na e85

Příspěvek od Cooky »

5500ot./min má největší výkon, sílu má snad ve 2400ot./min největší ;)
jojo, jezdim 1800-2200, včera sem zjistil že je nejspíš rozdrolenej i střední tlumič, nebo aspon když do ten boucham tak v něm něco lita :/

Uživatelský avatar
shafticzek
Člen klubu
Příspěvky: 2648
Registrován: 15.01.2012 15:35
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Re: Přestavba 1,8 66 kw (ABS) na e85

Příspěvek od shafticzek »

Nechci děsit, ale asi bych možná někde viděl chybu. Já mám 1,8 55 kw, takže ještě slabší, taky kombíka, gumy 195/50 R15 7,5mm vzorku (jestl iej to k něčemu - ohledně spotřeby), originální výšku, když jezdim po Praze, tak jezdim okolo 9ti, protože já než vyjedu, tak je auto nastartovaný 5 minut a jezdim do 10ti kilometrů dálky. Když ale jedu na chatu, nebo respektive dálnici do 130, tak mi nejde přes 7/7,5. Do Chorvatska jsem jel za 5,96 :D

Můžeš kouknout na mojí spotřebu za poslední dva roky, když klikneš v mém podpisu na tu nádrž. Ale jak píšu, je to 55kw, takže se na to musí víc šlápnout, menší síla, stejná váha jako ty... ty bys tam mohl být ještě zalíp.
Obrázek- Golf III Variant 1.8 75 HP
Obrázek- Golf III Variant 1.6 101 HP

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4932
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Re: Přestavba 1,8 66 kw (ABS) na e85

Příspěvek od lister »

vospunt píše:hele já mám 1.8 55kw varoš a na gumách 205/60/R15 to žralo 10 ikdyž jsem jel jak prase nebo pomaličku ... na gmách 175/50/R15 si jezdím za těch 7-8 mín z toho neudělám
ty hele, nebude to snížení spotřeby způsobený tím, že s malejma kolama ti naskakujou kilometry na budíkách rychleji než by naskakovali s normálníma kolama ?
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Uživatelský avatar
Cooky
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 245
Registrován: 30.10.2012 12:10
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Re: Přestavba 1,8 66 kw (ABS) na e85

Příspěvek od Cooky »

shafticzek píše:Nechci děsit, ale asi bych možná někde viděl chybu. Já mám 1,8 55 kw, takže ještě slabší, taky kombíka, gumy 195/50 R15 7,5mm vzorku (jestl iej to k něčemu - ohledně spotřeby), originální výšku, když jezdim po Praze, tak jezdim okolo 9ti, protože já než vyjedu, tak je auto nastartovaný 5 minut a jezdim do 10ti kilometrů dálky. Když ale jedu na chatu, nebo respektive dálnici do 130, tak mi nejde přes 7/7,5. Do Chorvatska jsem jel za 5,96 :D

Můžeš kouknout na mojí spotřebu za poslední dva roky, když klikneš v mém podpisu na tu nádrž. Ale jak píšu, je to 55kw, takže se na to musí víc šlápnout, menší síla, stejná váha jako ty... ty bys tam mohl být ještě zalíp.
Noo, po zkoumání sem zjistil že mám nejspíš vysypaný oba tlumiče vyfuku, což, je problém, hlavně když vezmu v potaz že teď vrážim do bytu :(
a taky, kolik má ukazovat lambda ideálně ? já furt ze školy žil v tom že Lambda=1, že 1 je naprosto ideální, takže by se hodnota lambda sonda měla pohybovat furt okolo 1, ale včera když sem na to koukal na vagu tak mi za pr*elí stál jeden chlápek a řikal že lambda má bejt 0.5 max, že když je víc tak je špatná. Tak teď ti fakt nevím, hlavně jestlije v hajzlu, tak sem asi taky v hajzlu :D finančně, nechce s emi tam moc cpát UNI

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“