Přestavba 1,8 66 kw (ABS) na e85
-
- Nový člen
- Příspěvky: 6
- Registrován: 02.09.2009 16:06
- Bydliště: Praha, Blatná (ST)
- Kontaktovat uživatele:
Přestavba 1,8 66 kw (ABS) na e85
Zdravím všechny clubáky, už jste někdo řešil přestavbu na e85? Mám 1,8 66kw (ABS) a chtěl bych mít ekonomičtější provoz. Nedával někdo do stejného typu motoru? Pokud ano, na kolik vás to vyšlo? Případně nevyskytly se nějaké problémy? Díky
-
- Jezdec
- Příspěvky: 342
- Registrován: 10.11.2008 13:43
Re: Přestavba 1,8 66 kw (ABS) na e85
Já jsem se setkal už s 1,8 na ethanol.Neni to až tak velká sláva sice nejede to špatně ale za mě bych šel do plynu.
Jenotku má koupenou tady autoethanol.cz.Záleží kolik najezdíš co by se vyplatilo vic.Za mě určitě LPG.Jestli najedeš kolem 15tisic tak neni co řešit.
Jenotku má koupenou tady autoethanol.cz.Záleží kolik najezdíš co by se vyplatilo vic.Za mě určitě LPG.Jestli najedeš kolem 15tisic tak neni co řešit.
ex.Fiat Punto 1,2 LPG HL Propan nákupní taška
ex.Škoda Fabia combi 1,2HTP LPG BRC P&D
ex. VW Caddy 1,4 2008 LPG
Škoda Roomster 2015,1,4 16 V Ambiente LPG BRC
CITROEN BERLINGO XTR 1,5 96 kW 8 AT
ex.Škoda Fabia combi 1,2HTP LPG BRC P&D
ex. VW Caddy 1,4 2008 LPG
Škoda Roomster 2015,1,4 16 V Ambiente LPG BRC
CITROEN BERLINGO XTR 1,5 96 kW 8 AT
-
- Nový člen
- Příspěvky: 6
- Registrován: 02.09.2009 16:06
- Bydliště: Praha, Blatná (ST)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přestavba 1,8 66 kw (ABS) na e85
Najedu právě málo. Auto mám 4 roky a nájezd je čím dál větší, teď tak do 10 za rok. Původně jsem ho měl jako studentík jenom jako přibližovadlo na vikend, jenže poměry se změnily, proto nárůst nájezdu km. Teď jsem navíc stlačil spotřebu výměnou karburátoru o cca 1-2 l na 6,5-7 l/100km. A proto mě napadlo ještě zlevnit provoz přestavbou na e85. Ale na všemožných fórech čtu o problémech spjatých s provozem na toto palivo, občas jsou to protichůdné názory. Navíc by mě zajímalo ze zkušenosti někoho, zda se tím dá opravdu ušetřit u tohoto motoru, nebo zda to není jen zbytečná investice. Do lpg se mi investovat nechce, protože tam jsou vstupní náklady několikanásobně větší než u e85, takže člověk musí opravdu dost jezdit, aby byla nějaká návratnost a nenechavat auto dlouho stát jen tak před barákemGOLF10 píše:Já jsem se setkal už s 1,8 na ethanol.Neni to až tak velká sláva sice nejede to špatně ale za mě bych šel do plynu.
Jenotku má koupenou tady autoethanol.cz.Záleží kolik najezdíš co by se vyplatilo vic.Za mě určitě LPG.Jestli najedeš kolem 15tisic tak neni co řešit.
- woke
- Nový člen
- Příspěvky: 3
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Šumperk
Re: Přestavba 1,8 66 kw (ABS) na e85
Čau chlapi,mam motor 1,8 66 kw (ABS) r.v.93 můžu tam lít E85 bez úpravy?
- Cooky
- Jezdec
- Příspěvky: 245
- Registrován: 30.10.2012 12:10
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přestavba 1,8 66 kw (ABS) na e85
to je jednoduchý, vezmi si do ruky malej techničák, a podívej se co tam je napsaný za palivo, jestli tam máš E85 tak anowoke píše:Čau chlapi,mam motor 1,8 66 kw (ABS) r.v.93 můžu tam lít E85 bez úpravy?
- shafticzek
- Člen klubu
- Příspěvky: 2648
- Registrován: 15.01.2012 15:35
- Bydliště: Praha 4
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přestavba 1,8 66 kw (ABS) na e85
Asi tak, vždyť to snad není tak hrozný, když to žere 7-8 litrů. Jako rvát do auta něco bez úpravy je vždy na dvě věci. LPG, úpravu softu na Ethanol, kupte si TDI, anebo legitku
- Cooky
- Jezdec
- Příspěvky: 245
- Registrován: 30.10.2012 12:10
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přestavba 1,8 66 kw (ABS) na e85
tak to seš dobrej, já už nevim jak stim mam jezdit aby mi to žralo mín jak 10, jezdím jak babča s nákupem, nehonim ho, aktivně řadim abych byl v otáčkách kdy má jakžtakž největší sílu a stejně papá furt kolem 10ti, možná problem s laufem, nevim. Jediný co vim, že mě to začíná iritovat
- 11mAjA11
- Moderátor
- Příspěvky: 9062
- Registrován: 13.09.2008 15:42
- Bydliště: Small Town in North Moravia
Re: Přestavba 1,8 66 kw (ABS) na e85
Tak s 5dv 1.8 66kw jednobod motor typ ABS sem jezdil v klidu kolem 7 a to celkem svižně, přes 8 sem se dostal fakt až v extrému..
- Cooky
- Jezdec
- Příspěvky: 245
- Registrován: 30.10.2012 12:10
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přestavba 1,8 66 kw (ABS) na e85
štvete mě
asi hodně brzo vytřiskam ten vysypanej katik.
taky jde o to v čem to máte obutý. 1.8 66kw ADZ Varošek na 195/50 R15 prostě furt 10, když mu nakládám tak mi příjde že vidim jak padá ručička palivoměru, a zároven jak okolo roste tráva potřeboval bych se svést v tom samém pro porovnání.
Když už jsme u toho tak se vás zeptám , Myslíte že ,,dirka" cca 0,5x1cm přímo u posledního spoje vejfuku před zadním tlumičem mi nějak hodně hne se spotřebou ?
asi hodně brzo vytřiskam ten vysypanej katik.
taky jde o to v čem to máte obutý. 1.8 66kw ADZ Varošek na 195/50 R15 prostě furt 10, když mu nakládám tak mi příjde že vidim jak padá ručička palivoměru, a zároven jak okolo roste tráva potřeboval bych se svést v tom samém pro porovnání.
Když už jsme u toho tak se vás zeptám , Myslíte že ,,dirka" cca 0,5x1cm přímo u posledního spoje vejfuku před zadním tlumičem mi nějak hodně hne se spotřebou ?
- 11mAjA11
- Moderátor
- Příspěvky: 9062
- Registrován: 13.09.2008 15:42
- Bydliště: Small Town in North Moravia
Re: Přestavba 1,8 66 kw (ABS) na e85
Nevím já do benzínu nedělám..
Měl sem ho 2 měsíce na lítačku a pak šel ke švárovi..
E30 1.6 100kobyl jezdila kolem 7 běžně
Měl sem ho 2 měsíce na lítačku a pak šel ke švárovi..
E30 1.6 100kobyl jezdila kolem 7 běžně
- vospunt
- Závodník
- Příspěvky: 500
- Registrován: 15.09.2010 02:07
- Bydliště: Šumperk , Olomouc
Re: Přestavba 1,8 66 kw (ABS) na e85
hele já mám 1.8 55kw varoš a na gumách 205/60/R15 to žralo 10 ikdyž jsem jel jak prase nebo pomaličku ... na gmách 175/50/R15 si jezdím za těch 7-8 mín z toho neudělám
jestli máš ucpaný KAT tak pryč s ním, vrací se ti spaliny do válců tudíž prolíváš benzín zbytečně a navíc auto netáhne, protože nevybouchne jak má
jo a s otáčkama kdy má největší sílu tj 5500 jestli se nemýlím zkus jezdit třeba 1800 - 2200
jestli máš ucpaný KAT tak pryč s ním, vrací se ti spaliny do válců tudíž prolíváš benzín zbytečně a navíc auto netáhne, protože nevybouchne jak má
jo a s otáčkama kdy má největší sílu tj 5500 jestli se nemýlím zkus jezdit třeba 1800 - 2200
Passat B6 Variant 2.0 125kw DSG 2007 Highline
Historie:
Golf 3 Variant 1.8l 55kw 1997
Historie:
Golf 3 Variant 1.8l 55kw 1997
- Cooky
- Jezdec
- Příspěvky: 245
- Registrován: 30.10.2012 12:10
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přestavba 1,8 66 kw (ABS) na e85
5500ot./min má největší výkon, sílu má snad ve 2400ot./min největší
jojo, jezdim 1800-2200, včera sem zjistil že je nejspíš rozdrolenej i střední tlumič, nebo aspon když do ten boucham tak v něm něco lita :/
jojo, jezdim 1800-2200, včera sem zjistil že je nejspíš rozdrolenej i střední tlumič, nebo aspon když do ten boucham tak v něm něco lita :/
- shafticzek
- Člen klubu
- Příspěvky: 2648
- Registrován: 15.01.2012 15:35
- Bydliště: Praha 4
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přestavba 1,8 66 kw (ABS) na e85
Nechci děsit, ale asi bych možná někde viděl chybu. Já mám 1,8 55 kw, takže ještě slabší, taky kombíka, gumy 195/50 R15 7,5mm vzorku (jestl iej to k něčemu - ohledně spotřeby), originální výšku, když jezdim po Praze, tak jezdim okolo 9ti, protože já než vyjedu, tak je auto nastartovaný 5 minut a jezdim do 10ti kilometrů dálky. Když ale jedu na chatu, nebo respektive dálnici do 130, tak mi nejde přes 7/7,5. Do Chorvatska jsem jel za 5,96
Můžeš kouknout na mojí spotřebu za poslední dva roky, když klikneš v mém podpisu na tu nádrž. Ale jak píšu, je to 55kw, takže se na to musí víc šlápnout, menší síla, stejná váha jako ty... ty bys tam mohl být ještě zalíp.
Můžeš kouknout na mojí spotřebu za poslední dva roky, když klikneš v mém podpisu na tu nádrž. Ale jak píšu, je to 55kw, takže se na to musí víc šlápnout, menší síla, stejná váha jako ty... ty bys tam mohl být ještě zalíp.
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4932
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
Re: Přestavba 1,8 66 kw (ABS) na e85
ty hele, nebude to snížení spotřeby způsobený tím, že s malejma kolama ti naskakujou kilometry na budíkách rychleji než by naskakovali s normálníma kolama ?vospunt píše:hele já mám 1.8 55kw varoš a na gumách 205/60/R15 to žralo 10 ikdyž jsem jel jak prase nebo pomaličku ... na gmách 175/50/R15 si jezdím za těch 7-8 mín z toho neudělám
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
- Cooky
- Jezdec
- Příspěvky: 245
- Registrován: 30.10.2012 12:10
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přestavba 1,8 66 kw (ABS) na e85
Noo, po zkoumání sem zjistil že mám nejspíš vysypaný oba tlumiče vyfuku, což, je problém, hlavně když vezmu v potaz že teď vrážim do bytushafticzek píše:Nechci děsit, ale asi bych možná někde viděl chybu. Já mám 1,8 55 kw, takže ještě slabší, taky kombíka, gumy 195/50 R15 7,5mm vzorku (jestl iej to k něčemu - ohledně spotřeby), originální výšku, když jezdim po Praze, tak jezdim okolo 9ti, protože já než vyjedu, tak je auto nastartovaný 5 minut a jezdim do 10ti kilometrů dálky. Když ale jedu na chatu, nebo respektive dálnici do 130, tak mi nejde přes 7/7,5. Do Chorvatska jsem jel za 5,96
Můžeš kouknout na mojí spotřebu za poslední dva roky, když klikneš v mém podpisu na tu nádrž. Ale jak píšu, je to 55kw, takže se na to musí víc šlápnout, menší síla, stejná váha jako ty... ty bys tam mohl být ještě zalíp.
a taky, kolik má ukazovat lambda ideálně ? já furt ze školy žil v tom že Lambda=1, že 1 je naprosto ideální, takže by se hodnota lambda sonda měla pohybovat furt okolo 1, ale včera když sem na to koukal na vagu tak mi za pr*elí stál jeden chlápek a řikal že lambda má bejt 0.5 max, že když je víc tak je špatná. Tak teď ti fakt nevím, hlavně jestlije v hajzlu, tak sem asi taky v hajzlu finančně, nechce s emi tam moc cpát UNI