Motor 1.6 74 kW AFT

Moderátoři: 11mAjA11, KOŠŤÁL

Uživatelský avatar
KOŠŤÁL
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 11674
Registrován: 22.11.2007 22:51
Bydliště: 28 kiláků od našich
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1.6 74 kW AFT

Příspěvek od KOŠŤÁL »

ABU jednobod. Výměna elektriky,větší chladič,ŘJ.Převodovka nevím.Výfuk má určitě jinej průměr.

Legální to není.
Obrázek

Uživatelský avatar
11mAjA11
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9064
Registrován: 13.09.2008 15:42
Bydliště: Small Town in North Moravia

Re: Motor 1.6 74 kW AFT

Příspěvek od 11mAjA11 »

O průměr ani tak docela nejde, jako spíš o to odkud vedou svody že, tyhle ABU,AEA,AEE maj svod zepředu dozadu a AFT to má obráceně což je 1 problém ( tzn shánět minimálně svod z AFT, pak komplet motor se sáním a airboxem včetně váhy vzduchu ŘJ, všech těch serepetiček okolo ) = neekonomické.
Dalo by se zvažovat, kdyby koupě kompletního pojízdného auta ( bouraného zezadu, případně shnilého na prach) byla do 10t jinak bych do toho nešel..
Moje přibližovadla :Golf Mk II TDi AHF, Golf Mk IV 1.6 16V, T3 1.6D Alpinweiss - Das ReiseWagen, Sup1AMX, GSX-R 750, Jawa 23 Mustang, Alhambra I AFN,P206
Příběh Australanky --> Obrázek

R.I.P. areka

Uživatelský avatar
KOŠŤÁL
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 11674
Registrován: 22.11.2007 22:51
Bydliště: 28 kiláků od našich
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1.6 74 kW AFT

Příspěvek od KOŠŤÁL »

Taky benzínová pumpa by možná dávala malej tlak´čili výměna za silnější.

Ten výfuk jsem neštudoval,ale máš recht.Na 74kW je zezadu
Obrázek

skery55
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 10
Registrován: 13.10.2014 12:07

Re: Motor 1.6 74 kW AFT

Příspěvek od skery55 »

a nebo neslo by to prohodit za 1.8 66kw ubec nemam prehled tak potrebuju poradit

Uživatelský avatar
KOŠŤÁL
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 11674
Registrován: 22.11.2007 22:51
Bydliště: 28 kiláků od našich
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1.6 74 kW AFT

Příspěvek od KOŠŤÁL »

a neni nejlepsi sehnat stejnej motor?
Obrázek

skery55
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 10
Registrován: 13.10.2014 12:07

Re: Motor 1.6 74 kW AFT

Příspěvek od skery55 »

to sem mel jen do zalohy chtel sem jen vetsi obsah a nebo vice kw ale zejtra jedu do kolina pro stejnej

skery55
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 10
Registrován: 13.10.2014 12:07

Re: Motor 1.6 74 kW AFT

Příspěvek od skery55 »

nevite nekdo jak udelat vetsi vykon u motoru 1.6 55kw ABU?

Uživatelský avatar
TheNeal
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1683
Registrován: 28.12.2012 12:31
Bydliště: Ústí nad Labem/Hradec Králové

Re: Motor 1.6 74 kW AFT

Příspěvek od TheNeal »

Víme, stejně jako u jakýhokoliv jinýho motoru: mechanický úpravy počínaje vačkou, počítej třeba na 60 tisíc se dostaneš aby to bylo znát. A dát na to Weber, 20 tisíc. :D

Uživatelský avatar
11mAjA11
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9064
Registrován: 13.09.2008 15:42
Bydliště: Small Town in North Moravia

Re: Motor 1.6 74 kW AFT

Příspěvek od 11mAjA11 »

Nebo za rozumný penízek koupit 1.8T OI z UK, přeházet a je to..

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Moje přibližovadla :Golf Mk II TDi AHF, Golf Mk IV 1.6 16V, T3 1.6D Alpinweiss - Das ReiseWagen, Sup1AMX, GSX-R 750, Jawa 23 Mustang, Alhambra I AFN,P206
Příběh Australanky --> Obrázek

R.I.P. areka

Uživatelský avatar
shafticzek
Člen klubu
Příspěvky: 2648
Registrován: 15.01.2012 15:35
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1.6 74 kW AFT

Příspěvek od shafticzek »

Dotaz pro znalé :)

Mám AFTčko v novém povozu, ale potřeboval bych vyřešit nestabilní otáčky v momentě přeřazení. Auto drží na neutrál otáčky jak má cca 900, ale když se rozjedu, vytočim rychlost a vyhodim kvalt, tak spadnou pod volnoběh (třeba 400-500) hned se zase na volnoběh vyhodí. Při přeřazování to pak znamená, že člověk musí trochu mít nohu na plynu, aby to při přeřazení nepadlo pod volnoběh a necuklo to. Kde může být závada? :) Respektive kde hledat? Rovody, spojka hotová.
Obrázek- Golf III Variant 1.8 75 HP
Obrázek- Golf III Variant 1.6 101 HP

bik3r
Závodník
Závodník
Příspěvky: 677
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1.6 74 kW AFT

Příspěvek od bik3r »

Asi bych šel po klapce, vyčistit + základní nastavení, zkontrolovat mikrospínač volnoběhu, jestli ho teda má a nakonec podtlakový vedení...
GIII GTI 2.0 16V ABF

Uživatelský avatar
11mAjA11
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9064
Registrován: 13.09.2008 15:42
Bydliště: Small Town in North Moravia

Re: Motor 1.6 74 kW AFT

Příspěvek od 11mAjA11 »

Přesně tak základ je vypucovat škrtící klapu a udělat to základní nastavení.
A kontrola podtlaků včetně odvětrání klikové skříně (toto dělá taky problémy s volnoběhem potvrzeno na Polu Classic).
Jinak tam nic víc není, je to příjemný motor, jede velice slušně a spotřeba je při nejmenším příjemná..
A je to hlavně jednoduchá 8V technika..
Moje přibližovadla :Golf Mk II TDi AHF, Golf Mk IV 1.6 16V, T3 1.6D Alpinweiss - Das ReiseWagen, Sup1AMX, GSX-R 750, Jawa 23 Mustang, Alhambra I AFN,P206
Příběh Australanky --> Obrázek

R.I.P. areka

Uživatelský avatar
shafticzek
Člen klubu
Příspěvky: 2648
Registrován: 15.01.2012 15:35
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1.6 74 kW AFT

Příspěvek od shafticzek »

Díky chlapi za tip, vyčištěna klapka a vše funguje přesně tak, jak má :drinks:

Další linky ohledně škrticí klapky AFT:

http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=177&t=184905" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=177&t=162362" onclick="window.open(this.href);return false;

Případně kde koupit za líp:
http://eshop.autorozvody.cz/tecdoc/" onclick="window.open(this.href);return false;

Cesta ke klapce:
Motor - přívod vzduchu - hrdlo škrtící klapky

Číslo klapky: 037 133 064 D - VDO
Přílohy
X5.jpg
Obrázek- Golf III Variant 1.8 75 HP
Obrázek- Golf III Variant 1.6 101 HP

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“