Motor 1.6 74 kW AFT
- KOŠŤÁL
- Moderátor
- Příspěvky: 11674
- Registrován: 22.11.2007 22:51
- Bydliště: 28 kiláků od našich
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1.6 74 kW AFT
ABU jednobod. Výměna elektriky,větší chladič,ŘJ.Převodovka nevím.Výfuk má určitě jinej průměr.
Legální to není.
Legální to není.
- 11mAjA11
- Moderátor
- Příspěvky: 9064
- Registrován: 13.09.2008 15:42
- Bydliště: Small Town in North Moravia
Re: Motor 1.6 74 kW AFT
O průměr ani tak docela nejde, jako spíš o to odkud vedou svody že, tyhle ABU,AEA,AEE maj svod zepředu dozadu a AFT to má obráceně což je 1 problém ( tzn shánět minimálně svod z AFT, pak komplet motor se sáním a airboxem včetně váhy vzduchu ŘJ, všech těch serepetiček okolo ) = neekonomické.
Dalo by se zvažovat, kdyby koupě kompletního pojízdného auta ( bouraného zezadu, případně shnilého na prach) byla do 10t jinak bych do toho nešel..
Dalo by se zvažovat, kdyby koupě kompletního pojízdného auta ( bouraného zezadu, případně shnilého na prach) byla do 10t jinak bych do toho nešel..
- KOŠŤÁL
- Moderátor
- Příspěvky: 11674
- Registrován: 22.11.2007 22:51
- Bydliště: 28 kiláků od našich
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1.6 74 kW AFT
Taky benzínová pumpa by možná dávala malej tlak´čili výměna za silnější.
Ten výfuk jsem neštudoval,ale máš recht.Na 74kW je zezadu
Ten výfuk jsem neštudoval,ale máš recht.Na 74kW je zezadu
-
- Nový člen
- Příspěvky: 10
- Registrován: 13.10.2014 12:07
Re: Motor 1.6 74 kW AFT
a nebo neslo by to prohodit za 1.8 66kw ubec nemam prehled tak potrebuju poradit
- KOŠŤÁL
- Moderátor
- Příspěvky: 11674
- Registrován: 22.11.2007 22:51
- Bydliště: 28 kiláků od našich
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1.6 74 kW AFT
a neni nejlepsi sehnat stejnej motor?
-
- Nový člen
- Příspěvky: 10
- Registrován: 13.10.2014 12:07
Re: Motor 1.6 74 kW AFT
to sem mel jen do zalohy chtel sem jen vetsi obsah a nebo vice kw ale zejtra jedu do kolina pro stejnej
-
- Nový člen
- Příspěvky: 10
- Registrován: 13.10.2014 12:07
Re: Motor 1.6 74 kW AFT
nevite nekdo jak udelat vetsi vykon u motoru 1.6 55kw ABU?
- TheNeal
- VWjunior
- Příspěvky: 1683
- Registrován: 28.12.2012 12:31
- Bydliště: Ústí nad Labem/Hradec Králové
Re: Motor 1.6 74 kW AFT
Víme, stejně jako u jakýhokoliv jinýho motoru: mechanický úpravy počínaje vačkou, počítej třeba na 60 tisíc se dostaneš aby to bylo znát. A dát na to Weber, 20 tisíc.
- 11mAjA11
- Moderátor
- Příspěvky: 9064
- Registrován: 13.09.2008 15:42
- Bydliště: Small Town in North Moravia
Re: Motor 1.6 74 kW AFT
Nebo za rozumný penízek koupit 1.8T OI z UK, přeházet a je to..
- shafticzek
- Člen klubu
- Příspěvky: 2648
- Registrován: 15.01.2012 15:35
- Bydliště: Praha 4
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1.6 74 kW AFT
Dotaz pro znalé
Mám AFTčko v novém povozu, ale potřeboval bych vyřešit nestabilní otáčky v momentě přeřazení. Auto drží na neutrál otáčky jak má cca 900, ale když se rozjedu, vytočim rychlost a vyhodim kvalt, tak spadnou pod volnoběh (třeba 400-500) hned se zase na volnoběh vyhodí. Při přeřazování to pak znamená, že člověk musí trochu mít nohu na plynu, aby to při přeřazení nepadlo pod volnoběh a necuklo to. Kde může být závada? Respektive kde hledat? Rovody, spojka hotová.
Mám AFTčko v novém povozu, ale potřeboval bych vyřešit nestabilní otáčky v momentě přeřazení. Auto drží na neutrál otáčky jak má cca 900, ale když se rozjedu, vytočim rychlost a vyhodim kvalt, tak spadnou pod volnoběh (třeba 400-500) hned se zase na volnoběh vyhodí. Při přeřazování to pak znamená, že člověk musí trochu mít nohu na plynu, aby to při přeřazení nepadlo pod volnoběh a necuklo to. Kde může být závada? Respektive kde hledat? Rovody, spojka hotová.
-
- Závodník
- Příspěvky: 677
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1.6 74 kW AFT
Asi bych šel po klapce, vyčistit + základní nastavení, zkontrolovat mikrospínač volnoběhu, jestli ho teda má a nakonec podtlakový vedení...
GIII GTI 2.0 16V ABF
- 11mAjA11
- Moderátor
- Příspěvky: 9064
- Registrován: 13.09.2008 15:42
- Bydliště: Small Town in North Moravia
Re: Motor 1.6 74 kW AFT
Přesně tak základ je vypucovat škrtící klapu a udělat to základní nastavení.
A kontrola podtlaků včetně odvětrání klikové skříně (toto dělá taky problémy s volnoběhem potvrzeno na Polu Classic).
Jinak tam nic víc není, je to příjemný motor, jede velice slušně a spotřeba je při nejmenším příjemná..
A je to hlavně jednoduchá 8V technika..
A kontrola podtlaků včetně odvětrání klikové skříně (toto dělá taky problémy s volnoběhem potvrzeno na Polu Classic).
Jinak tam nic víc není, je to příjemný motor, jede velice slušně a spotřeba je při nejmenším příjemná..
A je to hlavně jednoduchá 8V technika..
- shafticzek
- Člen klubu
- Příspěvky: 2648
- Registrován: 15.01.2012 15:35
- Bydliště: Praha 4
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1.6 74 kW AFT
Díky chlapi za tip, vyčištěna klapka a vše funguje přesně tak, jak má
Další linky ohledně škrticí klapky AFT:
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=177&t=184905" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=177&t=162362" onclick="window.open(this.href);return false;
Případně kde koupit za líp:
http://eshop.autorozvody.cz/tecdoc/" onclick="window.open(this.href);return false;
Cesta ke klapce:
Motor - přívod vzduchu - hrdlo škrtící klapky
Číslo klapky: 037 133 064 D - VDO
Další linky ohledně škrticí klapky AFT:
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=177&t=184905" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=177&t=162362" onclick="window.open(this.href);return false;
Případně kde koupit za líp:
http://eshop.autorozvody.cz/tecdoc/" onclick="window.open(this.href);return false;
Cesta ke klapce:
Motor - přívod vzduchu - hrdlo škrtící klapky
Číslo klapky: 037 133 064 D - VDO