Motor 1.6 74 kW AFT
- El Burro
- Jezdec
- Příspěvky: 450
- Registrován: 04.01.2009 19:42
- Bydliště: Praha-Západ
Motor 1.6 74 kW AFT
Zdravím tak sem pořídil pro sestru její první auto a to Golfíka 3 s motorem 1.6 AFT.Je to od kamarádovy holky za dobrý peníze.Jen bych měl dotaz na tento motor na co si dávat pozor a jeslti se o něm ví nějaké problémy co se často vyskytují abych byl kdyžtak vestřehu.Já právě sem zatim měl VW jen samý diesely takže tenhle motor tolik neznám.Má už něco naběháno něco přes 250 tis. km ale běží pěkně a jede to taky hezky.Tady je kdyžtak foto první závada co se stala nebo možná už byla je prasklá a zpuchřelá ta hadice co sem označil,snad bude dobře sehnat zatim sem ji provizorně opravil.
VW Golf II 1.6TD - http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=121&t=220870" onclick="window.open(this.href);return false;
VW Golf III 1.6 55kW - http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=128&t=309057" onclick="window.open(this.href);return false;
VW Golf III 1.6 74kW
VW Golf III 1.6 55kW - http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=128&t=309057" onclick="window.open(this.href);return false;
VW Golf III 1.6 74kW
-
- Závodník
- Příspěvky: 677
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1.6 74 kW AFT
ten motor neznám, ale podle mě to je hadice na odvětrání klikovky/ventilovýho víka
GIII GTI 2.0 16V ABF
- ron
- Profík
- Příspěvky: 952
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Plzeň
Re: Motor 1.6 74 kW AFT
tak přidám osobní zkušenost, páč mám AFT v cordobě
ta hadice, resp. celý ten bazmek odvětrání opravdu odchází snad na každým tomhle motoru, ještě jsem neviděl zdravou
já ji kupoval v seatu a levná zrovna nebyla (druhovýrobu jsem tehdá nenašel), ale doporučuju vyměnit, má to vliv na chod motoru, protože to vede přes sání a jak to přisává jinde, dělá to bordel cuká škube, atd.
jinak jsem měnil váhu vzduchu, lambdu, klapku a svody, regulační podtlakový ventil, víčko a palec rozdělovače a klasika- zapalovací cívka, jenže ta praská (resp. její koncový stupeň) snad na všech VW
no třeba jsem měl smůlu ale myslím, že podle ohlasů jiných majitelů jsou tohle ve zkratce slabiny tohohle werku
úsporností to zrovna nevyniká ale zase po mechnický stráínce to je celkem odolný
takže good luck a kdybys potřeboval mám jeden komplet náhradní a taky haldu dílů:mrgreen:
ta hadice, resp. celý ten bazmek odvětrání opravdu odchází snad na každým tomhle motoru, ještě jsem neviděl zdravou
já ji kupoval v seatu a levná zrovna nebyla (druhovýrobu jsem tehdá nenašel), ale doporučuju vyměnit, má to vliv na chod motoru, protože to vede přes sání a jak to přisává jinde, dělá to bordel cuká škube, atd.
jinak jsem měnil váhu vzduchu, lambdu, klapku a svody, regulační podtlakový ventil, víčko a palec rozdělovače a klasika- zapalovací cívka, jenže ta praská (resp. její koncový stupeň) snad na všech VW
no třeba jsem měl smůlu ale myslím, že podle ohlasů jiných majitelů jsou tohle ve zkratce slabiny tohohle werku
úsporností to zrovna nevyniká ale zase po mechnický stráínce to je celkem odolný
takže good luck a kdybys potřeboval mám jeden komplet náhradní a taky haldu dílů:mrgreen:
Golf a Polo - naše VW rodina
golf však stále ve výstavbě
teď navíc ještě polo s batohem - Cordoba SX....a přibyl další golf - tentokrát IV.
golf však stále ve výstavbě
teď navíc ještě polo s batohem - Cordoba SX....a přibyl další golf - tentokrát IV.
- 11mAjA11
- Moderátor
- Příspěvky: 9064
- Registrován: 13.09.2008 15:42
- Bydliště: Small Town in North Moravia
Re: Motor 1.6 74 kW AFT
Kolega to má v Polu Classic a je to teda podle mě jeden s nejlepších motorů dostupných v GIII a Polu.
Jede to jak prase , převodovka je k tomu luxus zpřevodovaná, jednoduchý 8V motor, levné rozvody, a jezdí mu to v klidu do 7litrů..
Cívky odcházejí to je normální, pak sem tam relé palivového čerpadla a centrální elektriky, houpou se otáčky na volnoběhu, to je následek té rozpadlé hadice, která se opravdu rozpadne na všech exemplářích + se vyčistí klapka a je to OK.
Celkově shrnuto je to velmi rozumná volba motorizace, alespoň z pohledu mého po strácne servisních nákladů a jednoduchosti na opravy..
Jede to jak prase , převodovka je k tomu luxus zpřevodovaná, jednoduchý 8V motor, levné rozvody, a jezdí mu to v klidu do 7litrů..
Cívky odcházejí to je normální, pak sem tam relé palivového čerpadla a centrální elektriky, houpou se otáčky na volnoběhu, to je následek té rozpadlé hadice, která se opravdu rozpadne na všech exemplářích + se vyčistí klapka a je to OK.
Celkově shrnuto je to velmi rozumná volba motorizace, alespoň z pohledu mého po strácne servisních nákladů a jednoduchosti na opravy..
- El Burro
- Jezdec
- Příspěvky: 450
- Registrován: 04.01.2009 19:42
- Bydliště: Praha-Západ
Re: Motor 1.6 74 kW AFT
Tak jo díký kluci za rady a tu hadici seženu no asi teda zkusim origo VW protože opravit už to nejde to se rozpadá v ruce
VW Golf II 1.6TD - http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=121&t=220870" onclick="window.open(this.href);return false;
VW Golf III 1.6 55kW - http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=128&t=309057" onclick="window.open(this.href);return false;
VW Golf III 1.6 74kW
VW Golf III 1.6 55kW - http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=128&t=309057" onclick="window.open(this.href);return false;
VW Golf III 1.6 74kW
- ron
- Profík
- Příspěvky: 952
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Plzeň
Re: Motor 1.6 74 kW AFT
zkus spíš seat, a jestli neseženeš, jednu pak doma mám
Golf a Polo - naše VW rodina
golf však stále ve výstavbě
teď navíc ještě polo s batohem - Cordoba SX....a přibyl další golf - tentokrát IV.
golf však stále ve výstavbě
teď navíc ještě polo s batohem - Cordoba SX....a přibyl další golf - tentokrát IV.
- maku2
- Člen klubu
- Příspěvky: 134
- Registrován: 29.08.2008 10:27
- Bydliště: Karvinsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1.6 74 kW AFT
za kolik by si pustitl tu hadici na odvetravani klikovky ?:-)
Paintball Albrechtice ** http://www.paintal.cz **
Prodej poliuretanovych siletbloku STRONGFLEX**http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=295252**
Prodej poliuretanovych siletbloku STRONGFLEX**http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=295252**
- ron
- Profík
- Příspěvky: 952
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Plzeň
Re: Motor 1.6 74 kW AFT
2 kila
Golf a Polo - naše VW rodina
golf však stále ve výstavbě
teď navíc ještě polo s batohem - Cordoba SX....a přibyl další golf - tentokrát IV.
golf však stále ve výstavbě
teď navíc ještě polo s batohem - Cordoba SX....a přibyl další golf - tentokrát IV.
- dromy
- Řidič
- Příspěvky: 54
- Registrován: 15.10.2008 17:44
Re: Motor 1.6 74 kW AFT
Zdravím,
tenhle motor mám v GIII rv 1996 a osobně si myslím, že je to jedna z nejlepších voleb do tohodle auta. Za 90 tkm, co jsem s ním zatím najel jsem řešil následující: umřela zapalovací cívka a právě ta hadice odvětrání klikovky. Toť vše, leju benzín, měním olej a nějaké drobnosti v rámci běžné spotřeby (nové tlumiče, zadní díl vejfuku, zadní kotoučové brzdy). Auto mám 3 roky a jelikož jezdím delší trasy po 2. a 3. třídě s průměrnou spotřebou 6,0 až 6,4 l/100 km po Vysočině, v průměry ve třech lidech a to jezdím poměrně svižným tempem, jsem maximálně spokojený. Pokud se hodně snažím, už jsem dokázal vyjet nádrž i se spotřebou 5,7 l/100 km. Předchozí auto bylo také GIII, ale s motorem 1,8i AAM 55kW - s tím jsem najel cca 100 tkm, průměrnou spotřebou okolo 6,5 l/100 km.
tenhle motor mám v GIII rv 1996 a osobně si myslím, že je to jedna z nejlepších voleb do tohodle auta. Za 90 tkm, co jsem s ním zatím najel jsem řešil následující: umřela zapalovací cívka a právě ta hadice odvětrání klikovky. Toť vše, leju benzín, měním olej a nějaké drobnosti v rámci běžné spotřeby (nové tlumiče, zadní díl vejfuku, zadní kotoučové brzdy). Auto mám 3 roky a jelikož jezdím delší trasy po 2. a 3. třídě s průměrnou spotřebou 6,0 až 6,4 l/100 km po Vysočině, v průměry ve třech lidech a to jezdím poměrně svižným tempem, jsem maximálně spokojený. Pokud se hodně snažím, už jsem dokázal vyjet nádrž i se spotřebou 5,7 l/100 km. Předchozí auto bylo také GIII, ale s motorem 1,8i AAM 55kW - s tím jsem najel cca 100 tkm, průměrnou spotřebou okolo 6,5 l/100 km.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 10
- Registrován: 13.10.2014 12:07
Re: Motor 1.6 74 kW AFT
zdravim mete nekdo zkusenosti s vymenou motoru?mam golfika z 94 a je tam 1.6 55kw bez jednotky motor odesel a mam sehnany 1.6 74kw z 97 potrebuju vedet jestli pri vymene budu potrebovat chladic poloosy a prvni dil vejfuku s tadytoho motoru a nebo jestli muzu pouzit co tam tet je
- 11mAjA11
- Moderátor
- Příspěvky: 9064
- Registrován: 13.09.2008 15:42
- Bydliště: Small Town in North Moravia
Re: Motor 1.6 74 kW AFT
No ono hlavně to auto neprojde legální STK, navíc AFT má jiné sání ( vepředu ) výfuk má zezadu k motorové příčce, 4 bodový vstřik, atd. atd.
Pokud to původní je ABU, AEA, AEE taj ŘJ mít bude.
AFT má třeba jinak zapalování, atd.
Bez elektriky a nebo jiných dodělávek to podle mě zaměnit nepůjde, poloosy jsou na převodovce to s motorem nesouvisí..
Pokud to původní je ABU, AEA, AEE taj ŘJ mít bude.
AFT má třeba jinak zapalování, atd.
Bez elektriky a nebo jiných dodělávek to podle mě zaměnit nepůjde, poloosy jsou na převodovce to s motorem nesouvisí..
-
- Nový člen
- Příspěvky: 10
- Registrován: 13.10.2014 12:07
Re: Motor 1.6 74 kW AFT
stk bych tak neresil to by se nejak dalo nemam stim zadne zkusenosti kamarad automechanik rika ze by to prehazet slo ale to co tam mam tak ridici jednotku nema nevim co to je za tip motoru ale je to normalni 8v mam motor komplet elektricky svazek a jine budiky
- 11mAjA11
- Moderátor
- Příspěvky: 9064
- Registrován: 13.09.2008 15:42
- Bydliště: Small Town in North Moravia
Re: Motor 1.6 74 kW AFT
Foto...
-
- Nový člen
- Příspěvky: 10
- Registrován: 13.10.2014 12:07
Re: Motor 1.6 74 kW AFT
melo by to bejt ono sem lajk takze tomu moc nerozumim ale se starym motorem se neda jezdit zere olej kdyz ho nastartuju studenej tak to je jak dymovnice
-
- Nový člen
- Příspěvky: 10
- Registrován: 13.10.2014 12:07