Nejde nastartovat (golf III)
-
- Nový člen
- Příspěvky: 1
- Registrován: 24.08.2014 09:31
Nejde nastartovat (golf III)
Ahojte, mám problém aby mi nastartovalo auto. Otočí startér, ale nechytne to. Předtím než se to stalo, tak byl vysoký volnoběh, při nastartování motor jel pul minutky na všechny válce normál, a po ní na tři....Jak se motor zahřál, auto nekuckalo, jelo dobře ale i strašně papalo benzín. Tak jsem vyměnil teplotní čidlo a nic. Dále krokový motorek tež nic. Zkoušel jsem jinou cívku taky nic. Zkoušel jsem jestli to hází jiskru, která házela a zkoušel jsem palivo, které tam stříkalo. Motor nemá snahu ani chytit při roztláčení. Zkoušel jsem odpojit i lambdu, ale bez úspěchu. Rozdělovač se nepotočil, je vyčištěný a rozvody jsou pevné, takže taky nepřeskočily. Projel jsem snad všechny varianty a nic...Když ještě startuji a dávám plyn, tak to střílí do sání. Nevíte někdo co tomu může být ? Díky
- 11mAjA11
- Moderátor
- Příspěvky: 9064
- Registrován: 13.09.2008 15:42
- Bydliště: Small Town in North Moravia
Re: Nejde nastartovat (golf III)
1) Přesně specifikuj o jaký model se jedná.
OBSAH MOTORU, KÓD MOTORU !
2) Patrně postačí prohledat již založené témata z minulosti..
3) Podívat se diagnostikou jestli tam není poškozené nějaké čidlo nebo jiná závada.
Kabely ke svíčkám náhodou přeházené nejsou?
Svíčky jsou všechny OK ?
Rozvody nejsou přeskočené ? - poznámka že rozvody jsou pevné je zcela irelevantní, neznamená to že nemohly přeskočit, oddeklovat, natočit na značky a pak postupovat dále..
Píst na prvním válci musí být HÚ , ventily na čtvrtém válci musí "stříhat", palec na rozdělovači musí ukazovat na kontakt pro první válec..
Střílení do sání znamená, že signál pro zapalování jde v nesprávné době pracovního cyklu motoru..
Příčin může být několik, viz. výše..
OBSAH MOTORU, KÓD MOTORU !
2) Patrně postačí prohledat již založené témata z minulosti..
3) Podívat se diagnostikou jestli tam není poškozené nějaké čidlo nebo jiná závada.
Kabely ke svíčkám náhodou přeházené nejsou?
Svíčky jsou všechny OK ?
Rozvody nejsou přeskočené ? - poznámka že rozvody jsou pevné je zcela irelevantní, neznamená to že nemohly přeskočit, oddeklovat, natočit na značky a pak postupovat dále..
Píst na prvním válci musí být HÚ , ventily na čtvrtém válci musí "stříhat", palec na rozdělovači musí ukazovat na kontakt pro první válec..
Střílení do sání znamená, že signál pro zapalování jde v nesprávné době pracovního cyklu motoru..
Příčin může být několik, viz. výše..