svíčky a silentbloky

Moderátoři: 11mAjA11, KOŠŤÁL

Yeah
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 263
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

svíčky a silentbloky

Příspěvek od Yeah »

Vážení přátelé,
a) nemohl byste mi někdo poradit, jaké svíčky do GIII GTi 8ventila? Kdysi jsem měl na GII takovou tabulku, co kam a jaký patří, ale na GIII to nemám (jestli je to někde ke stažení...) mám totiž jedny nový ještě z dvojky, tak jestli tam půjdou...
b) mám v háji silentbloky v ramenou (ty větší, vzadu) jak velká pakárna je tam dostat nový (samozřejmě demontáž ramene nemyslím, myslím, jestli se to dá udělat bez lisu)
děkuji Vám za odpovědi
Yeah
Nehoň mrchu do vrchu - GII 1.8i Helmut

Uživatelský avatar
jhn
Závodník
Závodník
Příspěvky: 696
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ml. Boleslav

Příspěvek od jhn »

napiš jakou chceš značku a já ti napíšu typ svíčky
ty silenbloky asi bez lisu nepůjdou
ICQ: 236-929-455, e-mail: jhn.s@post.cz

Yeah
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 263
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Yeah »

válí se mi tam nějaký BERU, typ nevim, ale kdyžtak pro případ napiš mi i nějaký BOSCH
Nehoň mrchu do vrchu - GII 1.8i Helmut

Uživatelský avatar
MIRECZH
Řidič
Řidič
Příspěvky: 77
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: SLOVENSKO
Kontaktovat uživatele:

Re: svíčky a silentbloky

Příspěvek od MIRECZH »

Yeah píše:Vážení přátelé,
a) nemohl byste mi někdo poradit, jaké svíčky do GIII GTi 8ventila? Kdysi jsem měl na GII takovou tabulku, co kam a jaký patří, ale na GIII to nemám (jestli je to někde ke stažení...) mám totiž jedny nový ještě z dvojky, tak jestli tam půjdou...
b) mám v háji silentbloky v ramenou (ty větší, vzadu) jak velká pakárna je tam dostat nový (samozřejmě demontáž ramene nemyslím, myslím, jestli se to dá udělat bez lisu)
děkuji Vám za odpovědi
Yeah

nemal som problem to tam nalis. aj bez lisu.problem bol vyrvat to rameno z kasni. :lol:

Uživatelský avatar
mato88
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 491
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Tlmače - Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mato88 »

tie silentbloky na remene pojdu aj bez lisu,ja som si menil doma sam,polozis rameno na nieco horuce,nechas ho tam asi 20 minut,kym to okolo silentbloku nebude uplne horuce,potom rychlo schladis silentblok a vytlces ho niecim,ja som ho daval dole s piestom z Jawy,som ho vytlkol,potom som novy silentblok vytiahol z mrazaku a so zverakom som ho tam "nalisoval",ked to neslo,tak som ho otocil naopak,silentblokom dole a kladivom som tlkol zhora po ramene a som ho tam takto zatlkol a zase zverakom dokoncil.

Uživatelský avatar
mato88
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 491
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Tlmače - Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mato88 »

a daval som znacku Delphi,menil som aj zadne male,podobny postup

Yeah
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 263
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Yeah »

nevim proč, ale měl jsem pocit, že jeden silentblok bude akcička na hodinku :-)
Nehoň mrchu do vrchu - GII 1.8i Helmut

Uživatelský avatar
mato88
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 491
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Tlmače - Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mato88 »

Yeah píše:nevim proč, ale měl jsem pocit, že jeden silentblok bude akcička na hodinku :-)
zabudni,ja som to robil prvy krat a zabil som s tym cely den,ale druhy uz isiel rychlo,a ak sa ti s tym nechce sr*t,kup cele rameno,a nezabudni ist potom na geometriu

Uživatelský avatar
vwvento
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 6
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od vwvento »

patří tam svíčky NGK BUR6ET

Uživatelský avatar
cert
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 269
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Pelhřimov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od cert »

Svíčky: jednoznačně NGK
Silentbloky na ramenou: kup Febi (jsou dvě varianty - jedny jsou s hliníkovým pláštěm (jako na Octavii a druhý s ocelovým. Měnil jsem to na svým G III a měl jsem tam origoš ty hliníkový). S lisem pohoda, bez lisu nevím, ale prej nic moc.
Ještě omrkni čepy - pokud jsou načatý a ramena budou venku, tak to je při jednej práci...

k těm svíčkám BERU: http://www.beru.com/english/produkte/pr ... l=GOLF+III+(1H1" target="_blank)&typ=2.0&ktypnr=1874&action=step04

Yeah
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 263
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Yeah »

no mě se v tom obecně nechce moc hrabat, protože tenhle dvojlitr jede hůř jak moje bejvalá GII 1.8 79kW a to mě dost překvapilo, takže teď spíš řešim, jestli to nakonec nepůjde z baráku, protože jsem dost rozčarovanej :-(
za ty svíčky díky a ramena asi přenechám nějakýmu nízkonákladovýmu servisu, snad tu ve vokolí něco je :-)
Nehoň mrchu do vrchu - GII 1.8i Helmut

Uživatelský avatar
cert
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 269
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Pelhřimov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od cert »

Tak to víš, GIII je těžší něž GII... a ta Tvoje dvoječka jela pěkně (pamatuju Tvoje závody s Petanovou VR6 v Řásný ) :wink:
Kdepak je Helmutovi (G II) konec?

Yeah
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 263
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Yeah »

moje GII dostala vloni v lednu těžkej zásah na zadek, cely leto jsem se s tim pitval. Letos v únoru dostala opět zásah na zadní levej lem, takže jsem to prvního dubna prodal tak jako to bylo za 10 tis jednomu maníkovi tady z vokolní vsi, kterej to minulou neděli někomu půjčil a ten někdo to vzal 2x přes střechu...ještěže jsem to neviděl, uthlo by mi to srdce...
Nehoň mrchu do vrchu - GII 1.8i Helmut

Uživatelský avatar
Tunmaster
Řidič
Řidič
Příspěvky: 79
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Louny

Příspěvek od Tunmaster »

jhn píše:napiš jakou chceš značku a já ti napíšu typ svíčky
ty silenbloky asi bez lisu nepůjdou
Proč by nešli bez lisu? Stačí na to velký svěrák a trocha šikovnosti... cca hodina práce.

Uživatelský avatar
Tunmaster
Řidič
Řidič
Příspěvky: 79
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Louny

Příspěvek od Tunmaster »

Yeah píše:nevim proč, ale měl jsem pocit, že jeden silentblok bude akcička na hodinku :-)
To zalisování pomocí svěráku možná. Horší je zpětná montáž ramene. Alespoň já jsem se s tím vztekal. Možná někdo poradí nějakej grif. 8)

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“