ztráta oleje-těsnění pod hlavou?

Moderátoři: 11mAjA11, KOŠŤÁL

Odpovědět
v.pavel
Řidič
Řidič
Příspěvky: 86
Registrován: 12.01.2010 14:28

ztráta oleje-těsnění pod hlavou?

Příspěvek od v.pavel »

Zdravím. Mám problém s motorem 1,4 APQ. Bral vodu a přibýval olej, pak to začlo brát i olej. Dala se nová hlava (otlakovaná a srovnaná + gufera), nové těsnění a bylo po problému. Po několika měsících ježdění se zase začal ztrácet olej. Svíčka u 4 válce je zasviněná od oleje (ostatní OK) a vepředu pod parohama je vidět jak se kolem těsnění tlačí olej ven.

Odešlo zase těsnění nebo je problém někde jinde?

Mechanik, který to dělal, nejprve vyměnil jen těsnění pod hlavou. Pak volal že to vaří a že je prasklá hlava. Sehnal jsem jinou, poskládal to, ale nechal tam původní šrouby. Není možné že už jsou vytahané, že ikdyž se dotáhnou na moment tak už to není ono?

Tentokrát bych to chtěl udělat sám, ale mám strach aby to bylo opravdu jen těsněním. Šrouby dám nové, jen by mě zajímalo jaký ořech ny ta šrouby.
Je tam tisícíhran XZN, ale nevým jestli 12 nebo 10. Nepamatujete si to někdo?

Ještě mám dotaz ohledně těsnění. Jak je to s výškou, varábí se v několika tloušťkách (rozlišují se podle nějakých děr, nebo proužků, čím víc jich tam je, tím by mělo být vyšší), ale v e-shopech je vždy jen jedno. Hlava už byla lízlá, tak nevím jetli by tam nemělo být vyšší, nebo je to jedno? Chci koupit victor reinz VR-61-3197-00.
Co vy na to?

Uživatelský avatar
Roky_VW
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 41
Registrován: 08.08.2011 00:32

Příspěvek od Roky_VW »

Muj nazor je ten, ze budes mit spis v pr... krouzek na pistu, proto ti to bere olej. Pokud mas vzatou hlavu, tak dvojku tesneni. Jinak to co sis vybral jsem na sve taky daval a drzelo

roky_vw

v.pavel
Řidič
Řidič
Příspěvky: 86
Registrován: 12.01.2010 14:28

Re: ztráta oleje-těsnění pod hlavou?

Příspěvek od v.pavel »

No jo, jenže on se ten olej nějak dostává nejen do válce (každou chvíli je svíčka zašvihaná tak, že to jede jen na tři), ale i ven právě pod těsněním. Když to otřu, tak za nějaký čas je to mezi makovicí a blokem u čtvrtého válce zase zasviněný od oleje.

Myslel jsem si, že těsnění povolilo někde u olejového kanálku a pouští olej jak do válce tak se tlačí i ven. Nevím jetli je něco takovýho možný. Taky mám strach aby nebyl někde prasklej olejovej kanál

edit: Když u nastartovaného motoru otevřu víčko, tak motor nefouká ven, je tam spíš mírný podtlak.

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“