Palivové čerpadlo do 1.8
- Matička
- Nový člen
- Příspěvky: 11
- Registrován: 22.02.2015 19:15
Palivové čerpadlo do 1.8
čáo VWmaniaci,
Stavím doma 1.8 co jsem našel u sůseda u popelnic, značně zchátralá, avšak zabaví.
První nalezený problém "kua, šak tam neteče benzín". Palivové čerpadlo ven a no ba, nepremává.
A nyní k mému dotazu, co tam můžu dát za čerpadlo, 1.8 jestli jsem správně pochopil je jednobodové vstřikování, tudíš musí mít určitý tlak od čerpadla (opravte mě prosím pokud tomu tak není).
Můžu tam dát čerpadlo z G3 1.6 55kW, popřípadě o ulicu vedle vzít z vrakáča z 1.6 55kW felicie? Popřípadě raděj doporučíte se držet stejného modelu 1.8 (neshání se příliž dobře).
Dík za každou radu, slibuju, že každů radu si veznu k srdci a poučím sa z ní.
https://dl.dropboxusercontent.com/u/188 ... 114239.jpg
Stavím doma 1.8 co jsem našel u sůseda u popelnic, značně zchátralá, avšak zabaví.
První nalezený problém "kua, šak tam neteče benzín". Palivové čerpadlo ven a no ba, nepremává.
A nyní k mému dotazu, co tam můžu dát za čerpadlo, 1.8 jestli jsem správně pochopil je jednobodové vstřikování, tudíš musí mít určitý tlak od čerpadla (opravte mě prosím pokud tomu tak není).
Můžu tam dát čerpadlo z G3 1.6 55kW, popřípadě o ulicu vedle vzít z vrakáča z 1.6 55kW felicie? Popřípadě raděj doporučíte se držet stejného modelu 1.8 (neshání se příliž dobře).
Dík za každou radu, slibuju, že každů radu si veznu k srdci a poučím sa z ní.
https://dl.dropboxusercontent.com/u/188 ... 114239.jpg
G3 1.6 - 74kW - AEK
- ron
- Profík
- Příspěvky: 952
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Plzeň
Re: Palivové čerpadlo do 1.8
neznám konkrétně tvar a rozměr čerpadla z 1,8, ale maně si vybavuju, že je nízkotlaký, zato 1,6 AEE z např. filcky je vysokotlaký určitě - tlačí 3 bary
Golf a Polo - naše VW rodina
golf však stále ve výstavbě
teď navíc ještě polo s batohem - Cordoba SX....a přibyl další golf - tentokrát IV.
golf však stále ve výstavbě
teď navíc ještě polo s batohem - Cordoba SX....a přibyl další golf - tentokrát IV.
- KOŠŤÁL
- Moderátor
- Příspěvky: 11674
- Registrován: 22.11.2007 22:51
- Bydliště: 28 kiláků od našich
- Kontaktovat uživatele:
Re: Palivové čerpadlo do 1.8
Večer se ti kouknu na tlaky jednotlivých čerpadel.
Kolik máš kW ? 55,nebo 66 ?
Já už 3 roky jezdím s 1,8/55kW na čerpadlo z 1,3 Felicie
Kolik máš kW ? 55,nebo 66 ?
Já už 3 roky jezdím s 1,8/55kW na čerpadlo z 1,3 Felicie
- ron
- Profík
- Příspěvky: 952
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Plzeň
Re: Palivové čerpadlo do 1.8
1,3 filcka má ale nízkotlak, je to mono vstřik,ne?
Golf a Polo - naše VW rodina
golf však stále ve výstavbě
teď navíc ještě polo s batohem - Cordoba SX....a přibyl další golf - tentokrát IV.
golf však stále ve výstavbě
teď navíc ještě polo s batohem - Cordoba SX....a přibyl další golf - tentokrát IV.
- KOŠŤÁL
- Moderátor
- Příspěvky: 11674
- Registrován: 22.11.2007 22:51
- Bydliště: 28 kiláků od našich
- Kontaktovat uživatele:
Re: Palivové čerpadlo do 1.8
1,8 je taky mono.Obě výkonový verze.
- KOŠŤÁL
- Moderátor
- Příspěvky: 11674
- Registrován: 22.11.2007 22:51
- Bydliště: 28 kiláků od našich
- Kontaktovat uživatele:
Re: Palivové čerpadlo do 1.8
1,8 a 1,6 ABU 1,4 ABD podle ročníku 1,nebo 1,2 bar
Ostatní motorizace 3bary ,
VR6 podle ročníku 3,nebo 4bary
Ostatní motorizace 3bary ,
VR6 podle ročníku 3,nebo 4bary
- Phoenix
- Pilot
- Příspěvky: 774
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Palivové čerpadlo do 1.8
Tak je to asi takhle:
1H0919651N fuel pump with housing; also use:; 1,2BAR VDO; >>1H-NB015000; >>1H-NW050000; 1H0 919 673 F; AAM,ABD,ABS,; ABU
1H0919651A fuel pump with housing; 3,0 BAR; 2E,ABF
1H0919651P fuel pump with housing; also use:; 3BAR VDO; 1H0 919 673 F; 000 979 105; 2E,ABF
1H0919651Q fuel pump with housing; also use:; 4,0 BAR VDO; 000 979 105; 1H0 919 673 F; AAA,"J..":2E
takže na 1,8 jde použít pumpa i z 1,4...
A jak říká ron, tak AEE má tlak 3bar!
1H0919651N fuel pump with housing; also use:; 1,2BAR VDO; >>1H-NB015000; >>1H-NW050000; 1H0 919 673 F; AAM,ABD,ABS,; ABU
1H0919651A fuel pump with housing; 3,0 BAR; 2E,ABF
1H0919651P fuel pump with housing; also use:; 3BAR VDO; 1H0 919 673 F; 000 979 105; 2E,ABF
1H0919651Q fuel pump with housing; also use:; 4,0 BAR VDO; 000 979 105; 1H0 919 673 F; AAA,"J..":2E
takže na 1,8 jde použít pumpa i z 1,4...
A jak říká ron, tak AEE má tlak 3bar!
Naposledy upravil(a) Phoenix dne 25.02.2015 10:03, celkem upraveno 1 x.
PHOENIX-shoří jen proto,aby vznešený znovu povstal z popela a vzlétl vzhůru k nebesům...
http://WWW.VW-CULT.CZ
http://WWW.VW-CULT.CZ
- KOŠŤÁL
- Moderátor
- Příspěvky: 11674
- Registrován: 22.11.2007 22:51
- Bydliště: 28 kiláků od našich
- Kontaktovat uživatele:
Re: Palivové čerpadlo do 1.8
Detailisto Já to jen zhruba opsal z ETKY
- Phoenix
- Pilot
- Příspěvky: 774
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Palivové čerpadlo do 1.8
njn, se staneKOŠŤÁL píše:Detailisto Já to jen zhruba opsal z ETKY
PHOENIX-shoří jen proto,aby vznešený znovu povstal z popela a vzlétl vzhůru k nebesům...
http://WWW.VW-CULT.CZ
http://WWW.VW-CULT.CZ
- KOŠŤÁL
- Moderátor
- Příspěvky: 11674
- Registrován: 22.11.2007 22:51
- Bydliště: 28 kiláků od našich
- Kontaktovat uživatele:
Re: Palivové čerpadlo do 1.8
1,4 AEX taky 3bary
- Matička
- Nový člen
- Příspěvky: 11
- Registrován: 22.02.2015 19:15
Re: Palivové čerpadlo do 1.8
děkuji za taková ohlas, opravdu všechny verze motoru 1.8 mají 1.2 baru čerpadlo. Což by mělo odpovídat Felicii 1.3 BMM (jednobodové vstřikování).
Felicia 1.3 MPI už tlačí 3 bary, stejně jako Felicia 1.6 také 3 bary.
Felicia 1.3 MPI už tlačí 3 bary, stejně jako Felicia 1.6 také 3 bary.
G3 1.6 - 74kW - AEK
-
- Řidič
- Příspěvky: 111
- Registrován: 10.03.2009 18:39
- Bydliště: ostrava
Re: Palivové čerpadlo do 1.8
pokud mas zajem mohu ti ho poslat cena 400+posta
- Matička
- Nový člen
- Příspěvky: 11
- Registrován: 22.02.2015 19:15
Re: Palivové čerpadlo do 1.8
Takže nakonec to dopadlo následovně:
1) Sehnáno palivové čerpadlo za 400,- odzkoušené a určitě je z BMM Feldy..
(ani h***o, bylo z MPI a tlačilo 3bary místo 1,2)
Pozor Felicia 1.3 MPI má palivové čerpadlo průměr 50 a tlačí 3 bary, je potřeba mít průměr 42 co tlačí 1,2baru!
2) Sehnání konečně z feldy BMM a následná výměna, mordor vše vytáhnout když to děláte poprvé.
mé životní ponaučení je bacha na kus plastu v nádži který nejde vyndat, drží sací koš. tak než ho urvete tak je tam na takových drážkách stačí sním otočit (trhnout po kružnici) buď na jednu nebo druhou stranu.
A bacha benzín docela rychle rozežere latexové rukavice
3) Vstřikovací jednotka naprostá katastrofa, jde se rozdělávat a čistit.
4) Celkové sestavení a zjištění, že benzín protéká regulátorem tlaku paliva.
Zjištění že ten se rozdělávat (asi) neměl, následuje smutek a deprese.
přesně tento problém, bohužel zatím nevím jaké má řešení http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=177&t=35253
Edit: po výměně a zkoušení různých těsnění v regulátoru tlaku paliva, nepomáhá. nejdéle vydržel asi minutu kdy motor jel, pak asi benzín rozežral to těsnění a začal propouštět mimo a děly se strašné věci
1) Sehnáno palivové čerpadlo za 400,- odzkoušené a určitě je z BMM Feldy..
(ani h***o, bylo z MPI a tlačilo 3bary místo 1,2)
Pozor Felicia 1.3 MPI má palivové čerpadlo průměr 50 a tlačí 3 bary, je potřeba mít průměr 42 co tlačí 1,2baru!
2) Sehnání konečně z feldy BMM a následná výměna, mordor vše vytáhnout když to děláte poprvé.
mé životní ponaučení je bacha na kus plastu v nádži který nejde vyndat, drží sací koš. tak než ho urvete tak je tam na takových drážkách stačí sním otočit (trhnout po kružnici) buď na jednu nebo druhou stranu.
A bacha benzín docela rychle rozežere latexové rukavice
3) Vstřikovací jednotka naprostá katastrofa, jde se rozdělávat a čistit.
4) Celkové sestavení a zjištění, že benzín protéká regulátorem tlaku paliva.
Zjištění že ten se rozdělávat (asi) neměl, následuje smutek a deprese.
přesně tento problém, bohužel zatím nevím jaké má řešení http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=177&t=35253
Edit: po výměně a zkoušení různých těsnění v regulátoru tlaku paliva, nepomáhá. nejdéle vydržel asi minutu kdy motor jel, pak asi benzín rozežral to těsnění a začal propouštět mimo a děly se strašné věci
- Přílohy
G3 1.6 - 74kW - AEK
-
- Závodník
- Příspěvky: 634
- Registrován: 10.05.2012 00:58
Re: Palivové čerpadlo do 1.8
já bych koupil jinou celou vstřikovací jednotku, pak bych se v té své v klidu rejpal.
- Matička
- Nový člen
- Příspěvky: 11
- Registrován: 22.02.2015 19:15
Re: Palivové čerpadlo do 1.8
Když já už se můžu v klidu rýpat v této, to auto nepotřebuju pojízdné, je to fakt jen učební pomůcka na hraní.
Dnes kamarád veze vstřikovací jednotku k mechanikům, jestli je nenapadne co stím regulátorem tlaku. Toš sa uvidí, protože použitá vstřikovácí jednotka je za 500,- a to už není udělaj si sám.
Dnes kamarád veze vstřikovací jednotku k mechanikům, jestli je nenapadne co stím regulátorem tlaku. Toš sa uvidí, protože použitá vstřikovácí jednotka je za 500,- a to už není udělaj si sám.
G3 1.6 - 74kW - AEK