Škubání (cukání) ABF

Moderátoři: 11mAjA11, KOŠŤÁL

Odpovědět
Navytuc
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 1
Registrován: 05.04.2015 23:06

Škubání (cukání) ABF

Příspěvek od Navytuc »

Zdravim vás :-) Mám velkej problém u ABF v určitych otáčkách mi to vynechává konkrétně je to od 2800 do 4000.. :-( pak to zase letí jak pila :-D...Ale koukal jsem ze s tim má problém víc lidí a projel jsem to tu celý a nedočetl jsem se konce. :-( Už to někdo vyřešil??Jinak jsem začel od kabelů ke svíčkám,žadna odezva tak pak svíčky,pořád stejný.A dneska jsem dělal víčko rozdělovače+palec+palivovej filtr u nádrže..A pořad přemejslím ještě cívku,protože když nastartuju tak chod motoru je divnej i na volnoběh..A když máčknu na kabely směrem na svíčku tak to probíjí se mi zdá.!Prosím o rady :-)

koblych
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 1
Registrován: 13.08.2013 13:01

Re: Škubání (cukání) ABF

Příspěvek od koblych »

Ahoj, řeším stejnej problém a na Vagu mi vyběchla závada na Lambda sondě, ale i po výměně sondy je problém pořád stejný

Dondawe
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 6
Registrován: 23.08.2015 15:03

Re: Škubání (cukání) ABF

Příspěvek od Dondawe »

Uplne stejný problém který pretrvaval asi 2 měsíce pote motor už nesel nastartovat, vyměnil jsem cívku a 2 dny jel uplne suprove...ted dela to samy co předtím s Tim ze je to lepší..zkusím vyměnit kabely a relé c.30 a odpojit lambdu kdybyste někdo tuto záhadu vyresily Prosím pište, jsem zoufalý :(

Dondawe
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 6
Registrován: 23.08.2015 15:03

Re: Škubání (cukání) ABF

Příspěvek od Dondawe »

Svíčky kabely lambda a relé vse v cajku zkusím znovu vyměnit cívku za jiný tip a uvidíme když se posere znova musí do ni jít větší napětí a proto se kurvi..jak ji zmerim a jaky hodnoty má ukazovat? Díky.

bik3r
Závodník
Závodník
Příspěvky: 677
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Škubání (cukání) ABF

Příspěvek od bik3r »

Ten uzemňovací proužek od cívky k motoru je ok? Jinak bych zkontroloval snímač otáček klikovky a ve vagu porovnal jestli ukazuje stejný otáčky motoru jako na budíku v rozmezí kdy to vynechává, tedy těch 2800-4000 ot/min. Dále prověřit samotnou elektroinstalaci od snímače polohy klikovky až do ecu.
GIII GTI 2.0 16V ABF

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“