škubání motoru 1.8 ABS

Moderátoři: 11mAjA11, KOŠŤÁL

Odpovědět
Uživatelský avatar
Jalyson
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 24
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Kopřivnice

škubání motoru 1.8 ABS

Příspěvek od Jalyson »

Zdravím všechny a poprosím o jakoukoliv radu na můj problém.
1, Za studena motor šlape jak hodinky
2, Po zahřátí se stává, že (podle mne) nejede na všechny válce. Ale není to pořád. Přidám plyn, začne škubat, trochu uberu a ok (podle chování auta). Subjektivně se to nejvíce projevuje okolo 2,5 tis otáček (pod nimi ok, nad nimi ko), ale neplatí to vždycky. Když to blbne, má to vevnitř zvuk jako když je děravý výfuk.
3, Projevuje se to asi 5 dní.
4, Svíčky jsem kontroloval a vypadají ok
5, Vstřik jsem vyčistil, přidal palivový filtr před vstřikovač


Pro mne trochu rébus budu vděčný za jakýkoliv podnět.

Uživatelský avatar
PavelBrno
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 9
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od PavelBrno »

co diagnostika?

Uživatelský avatar
vento
Profík
Profík
Příspěvky: 1127
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: LiBereC
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od vento »

rozdělovač?

Uživatelský avatar
jhn
Závodník
Závodník
Příspěvky: 696
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ml. Boleslav

Příspěvek od jhn »

řekl bych, že ti diagnostika napíše, že máš špatnej snímač polohy škrtící klapky, ale jestli ti to dělá jen pět dní tak to si určitě natankoval nějakou sračku. Zkus natankovat nějakej lepší benzín třeba na shellu natural 95 a pokud to bude dělat dál tak se s tím budeme zabejvat
ICQ: 236-929-455, e-mail: jhn.s@post.cz

Uživatelský avatar
Jalyson
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 24
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Kopřivnice

Příspěvek od Jalyson »

Benzín to na 200% není, jezdím jen na V-Power, a pokud není Shell v dohledu ta pouze OMV. Jiný benzín to auto nezná :(
Nicméně, zítra to šoupnu na diagnostiku, a preventivně vyměním palec rozdělovače (víčko má 6 měsíců)
Naposledy upravil(a) Jalyson dne 06.05.2007 23:50, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
jhn
Závodník
Závodník
Příspěvky: 696
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ml. Boleslav

Příspěvek od jhn »

ok kontroloval si podtlak, tyhle motory si rádi přisávají vzduch tam jak se napojuje podtlak do posilovače brzd. pak by taky mohl bejt problém v kabelech od svíček a cívky zkontrolovat rozdělovač a ty svíčky můžou vypadat dobře a nemusej bejt dobrý! víš jak dlouho tam jsou? a kolik mají najeto?
Naposledy upravil(a) jhn dne 06.05.2007 23:52, celkem upraveno 1 x.
ICQ: 236-929-455, e-mail: jhn.s@post.cz

Uživatelský avatar
Jalyson
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 24
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Kopřivnice

Příspěvek od Jalyson »

Podtlak jsem kontroloval - ok

Uživatelský avatar
jhn
Závodník
Závodník
Příspěvky: 696
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ml. Boleslav

Příspěvek od jhn »

ještě jsem ti tam něco připsal
ICQ: 236-929-455, e-mail: jhn.s@post.cz

Uživatelský avatar
Chavron
Řidič
Řidič
Příspěvky: 151
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: ZILINA

Příspěvek od Chavron »

Ako pise jhn,

problem moze byt aj vo vadnom kabli. Mne naraz odisli dva kable a auto sa chovalo hrozne. nieco podobne ako tebe, nechcelo tahat, znelo to ako dira vo vyfuku (alebo bez vyfuku). Tak som vymenil sviecky a ....nic....vymenil som hable a....hura...islo ako hodinky :)

Uživatelský avatar
cert
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 269
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Pelhřimov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od cert »

Pokud budeš měnit kabely ke svíčkám, tak do 1,8 jednobodu pasujou kabely z Octavie 1,6 55kW (cenově vychází o dost lépe než na Golfa). Mám to vyzkoušený na svým Golfu. Bacha - kdybys je kupoval, ne abys vzal z Feldy 1,6 - jsou krátký!!!

Uživatelský avatar
Jalyson
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 24
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Kopřivnice

Příspěvek od Jalyson »

Tak opravdu káblíky. Měnil jsem je před dvěma rokama a když jsem odšrouboval koncovky tak to bylo něco neskutečného. Zhruba 5 milimetrů do hloubky kabelu nic nebylo (vyklepal jsem jen prach (zoxidovaný zbytek mědi 8O ) Tak jsem je nouzově upravil (ustřihnul centimetr) a jedna koncovka byla po smrti tak jsem ji nahradil starou (originál). Zítra koupím káblíky nové. Každopadně jede jako hodinky.

Uživatelský avatar
machal
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 327
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Rakovník
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od machal »

Jalyson píše:Tak opravdu káblíky. Měnil jsem je před dvěma rokama a když jsem odšrouboval koncovky tak to bylo něco neskutečného. Zhruba 5 milimetrů do hloubky kabelu nic nebylo (vyklepal jsem jen prach (zoxidovaný zbytek mědi 8O ) Tak jsem je nouzově upravil (ustřihnul centimetr) a jedna koncovka byla po smrti tak jsem ji nahradil starou (originál). Zítra koupím káblíky nové. Každopadně jede jako hodinky.
tohle sem taky nedávno řešil...kde se ten zoxidovaný sajrajt bere :evil: vyčistil jsem to a je klid...
:velo:
GOLF II 1.9 td (AAZ) ropoň :minzdr:
GOLF IV VAROŠ 1,9 Tdi silverline
ObrázekObrázek

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“