g3 2.0 8v 2e - karburátory r1-zapalování?

Moderátoři: 11mAjA11, KOŠŤÁL

Odpovědět
yuri24
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 2
Registrován: 01.07.2015 18:09

g3 2.0 8v 2e - karburátory r1-zapalování?

Příspěvek od yuri24 »

Zdar,jelikož jsem to nikde nenašel,tak zakládám tohle téma. Předělávám 2.0 8v 2e digifant na karburátory z yamahy r1 a potřeboval bych vědět, jak udělat zapalování. Můj dosavadní rozdělovač nechat, a nějak ho přinutit k tomu,aby dával jiskru, nebo dát rozdělovač jiný? Díky za rady :-)

Uživatelský avatar
KOŠŤÁL
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 11674
Registrován: 22.11.2007 22:51
Bydliště: 28 kiláků od našich
Kontaktovat uživatele:

Re: g3 2.0 8v 2e - karburátory r1-zapalování?

Příspěvek od KOŠŤÁL »

http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=1 ... &start=480" onclick="window.open(this.href);return false;
lister by něco mohl vědět
Obrázek

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4932
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Re: g3 2.0 8v 2e - karburátory r1-zapalování?

Příspěvek od lister »

lister ví o karburátorech jen to, že jsou 50 let překonaný :wink:

přinutit 2E rozdělovač k tomu aby dával jiskru není těžký, problém je v tom, že 2E rozdělovač nemá podtlakovou ani odstředivou regulaci, takže se dá použít jen v kombinaci s nějakou řídící jednotkou.

asi by bylo možný upravit rozdělovač z 1,6-1,8 G2 s podtlakovovou a odstředivou regulací, mám takový tušení, že 2,0 má jiný ozubený kolo na rozdělovači než 1,6/1,8 a taky si myslím že je rozdíl v díře v bloku, ale to by se dalo pořešit.
otázka je jak bude charakteristika podtlakový a odstředivý regulace vyhovovat tomu motoru, protože pokud by mu nevyhovovala, není moc možností jak s tím něco dělat.
další otázka je, jestli ten motor s karbecama vytvoří nějakej podtlak použitelenej k řízení předstihu. většinou je to tak, že podtlak je při volnoběhu a deceleraci, ale jakmile se otevřou klapky, podtlak zmizí.

nejlepší řešení je programovatelný zapalování, buď s 2E rozdělovačem, nebo se snímáním otáček z kliky a úplně bez rozdělovače..
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

yuri24
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 2
Registrován: 01.07.2015 18:09

Re: g3 2.0 8v 2e - karburátory r1-zapalování?

Příspěvek od yuri24 »

ok,díky za rady :-) ... dnes jsem se bavil se dvěma borcema,jeden mi říkal to co ty,že by šel použít rozdělovač z g2 1.6 nebo 1.8 a skombinovat hos tím z 2.0,ten druhý to řešil programovatelným zapalováním. Budu muset přemýšlet nad tím, kterou možnost zvolit

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“