Zástavba Turba do AGG 2.0 8V

Moderátoři: 11mAjA11, KOŠŤÁL

Odpovědět
Uživatelský avatar
czechino
Řidič
Řidič
Příspěvky: 96
Registrován: 05.08.2013 10:58
Bydliště: Praha Jih

Zástavba Turba do AGG 2.0 8V

Příspěvek od czechino »

Cau, kamos me pozadal o pomoc pri zastavbe turba do G3 s AGG a jelikoz nemam s temito motory zkusenosti tak se ptam tady.

Co potrebuji vedet: 1, AGG ma sani a vyfuk vzadu, tedy je lepsi pouzit hlavu z motoru US - ABA, bohuzel nesehnatelna vec, tak me z fotek napadlo, nepasuje take hlava z motoru AQY? Popripade jak moc se lisi cely motor od AGG? Drzaky, elektrika...!?

2, Co se delalo za druhy vstrikovani u motoru AGG? je to rok 93. Davalo se tam uz MPi?



Dík za odpovědi.
Vw Jetta MK3 1.9TDi 80Kw, Vw Golf mk2 GTD 51Kw, Škoda Favorit 1.3T 100Kw

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4932
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Re: Zástavba Turba do AGG 2.0 8V

Příspěvek od lister »

16v hlava je běžně dostupná, má sání vpředu, výfuk vzadu a rovnou sníží kompresi na cca 8:1...
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Uživatelský avatar
TheNeal
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1683
Registrován: 28.12.2012 12:31
Bydliště: Ústí nad Labem/Hradec Králové

Re: Zástavba Turba do AGG 2.0 8V

Příspěvek od TheNeal »

AQY hlava by podle mejch informací pasovat normálně měla a v parohách na to líp proudí vzduch (než v těch na ABA) - a ty případně pasujou na ABA. A jinak AGG je Simos jestli se nemýlim, normálně vstřik na každym válci. :)

Jinak AQY celý se liší hodně, nemá to rozdělovač a tak (teda opět jestli mě paměť neklame), takže možná by to pasovalo, ale bylo by s tim hafec práce to dát do chodu.

Uživatelský avatar
czechino
Řidič
Řidič
Příspěvky: 96
Registrován: 05.08.2013 10:58
Bydliště: Praha Jih

Re: Zástavba Turba do AGG 2.0 8V

Příspěvek od czechino »

Ok, takze sehnat hlavu z AQY. Takze je to klasicke mpi s paticena na vstriky co jsou treba na oc1.8, nebo gti?
Vw Jetta MK3 1.9TDi 80Kw, Vw Golf mk2 GTD 51Kw, Škoda Favorit 1.3T 100Kw

Uživatelský avatar
TheNeal
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1683
Registrován: 28.12.2012 12:31
Bydliště: Ústí nad Labem/Hradec Králové

Re: Zástavba Turba do AGG 2.0 8V

Příspěvek od TheNeal »

Netuším, co má O1 1.8, ale jinak AGG je GTI. :D Každopádně mě neber za slovo, co říkám zakládám na vlastní rešerši, kterou jsem na tohle téma před nějakou dobou dělal - takže jestli někdo kecal mně, tak já teď kecám sobě. Nikdy jsem to nerealizoval.

Uživatelský avatar
czechino
Řidič
Řidič
Příspěvky: 96
Registrován: 05.08.2013 10:58
Bydliště: Praha Jih

Re: Zástavba Turba do AGG 2.0 8V

Příspěvek od czechino »

Dobre :) já jen jestli nebylo více druhu vstrikovani, pocitam se svstrikama 330, tak jestli tam pujdou pouzit treba z OC, nebo MK4...
Vw Jetta MK3 1.9TDi 80Kw, Vw Golf mk2 GTD 51Kw, Škoda Favorit 1.3T 100Kw

Uživatelský avatar
TheNeal
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1683
Registrován: 28.12.2012 12:31
Bydliště: Ústí nad Labem/Hradec Králové

Re: Zástavba Turba do AGG 2.0 8V

Příspěvek od TheNeal »

Tak na AQY hlavu určitě, co ti na to řekne ŘJ, to netušim.

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“