Cau, kamos me pozadal o pomoc pri zastavbe turba do G3 s AGG a jelikoz nemam s temito motory zkusenosti tak se ptam tady.
Co potrebuji vedet: 1, AGG ma sani a vyfuk vzadu, tedy je lepsi pouzit hlavu z motoru US - ABA, bohuzel nesehnatelna vec, tak me z fotek napadlo, nepasuje take hlava z motoru AQY? Popripade jak moc se lisi cely motor od AGG? Drzaky, elektrika...!?
2, Co se delalo za druhy vstrikovani u motoru AGG? je to rok 93. Davalo se tam uz MPi?
Dík za odpovědi.
Zástavba Turba do AGG 2.0 8V
- czechino
- Řidič
- Příspěvky: 96
- Registrován: 05.08.2013 10:58
- Bydliště: Praha Jih
Zástavba Turba do AGG 2.0 8V
Vw Jetta MK3 1.9TDi 80Kw, Vw Golf mk2 GTD 51Kw, Škoda Favorit 1.3T 100Kw
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4932
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
Re: Zástavba Turba do AGG 2.0 8V
16v hlava je běžně dostupná, má sání vpředu, výfuk vzadu a rovnou sníží kompresi na cca 8:1...
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
- TheNeal
- VWjunior
- Příspěvky: 1683
- Registrován: 28.12.2012 12:31
- Bydliště: Ústí nad Labem/Hradec Králové
Re: Zástavba Turba do AGG 2.0 8V
AQY hlava by podle mejch informací pasovat normálně měla a v parohách na to líp proudí vzduch (než v těch na ABA) - a ty případně pasujou na ABA. A jinak AGG je Simos jestli se nemýlim, normálně vstřik na každym válci.
Jinak AQY celý se liší hodně, nemá to rozdělovač a tak (teda opět jestli mě paměť neklame), takže možná by to pasovalo, ale bylo by s tim hafec práce to dát do chodu.
Jinak AQY celý se liší hodně, nemá to rozdělovač a tak (teda opět jestli mě paměť neklame), takže možná by to pasovalo, ale bylo by s tim hafec práce to dát do chodu.
- czechino
- Řidič
- Příspěvky: 96
- Registrován: 05.08.2013 10:58
- Bydliště: Praha Jih
Re: Zástavba Turba do AGG 2.0 8V
Ok, takze sehnat hlavu z AQY. Takze je to klasicke mpi s paticena na vstriky co jsou treba na oc1.8, nebo gti?
Vw Jetta MK3 1.9TDi 80Kw, Vw Golf mk2 GTD 51Kw, Škoda Favorit 1.3T 100Kw
- TheNeal
- VWjunior
- Příspěvky: 1683
- Registrován: 28.12.2012 12:31
- Bydliště: Ústí nad Labem/Hradec Králové
Re: Zástavba Turba do AGG 2.0 8V
Netuším, co má O1 1.8, ale jinak AGG je GTI. Každopádně mě neber za slovo, co říkám zakládám na vlastní rešerši, kterou jsem na tohle téma před nějakou dobou dělal - takže jestli někdo kecal mně, tak já teď kecám sobě. Nikdy jsem to nerealizoval.
- czechino
- Řidič
- Příspěvky: 96
- Registrován: 05.08.2013 10:58
- Bydliště: Praha Jih
Re: Zástavba Turba do AGG 2.0 8V
Dobre já jen jestli nebylo více druhu vstrikovani, pocitam se svstrikama 330, tak jestli tam pujdou pouzit treba z OC, nebo MK4...
Vw Jetta MK3 1.9TDi 80Kw, Vw Golf mk2 GTD 51Kw, Škoda Favorit 1.3T 100Kw
- TheNeal
- VWjunior
- Příspěvky: 1683
- Registrován: 28.12.2012 12:31
- Bydliště: Ústí nad Labem/Hradec Králové
Re: Zástavba Turba do AGG 2.0 8V
Tak na AQY hlavu určitě, co ti na to řekne ŘJ, to netušim.