problém s výkonem v určitých otáčkách

Moderátoři: 11mAjA11, KOŠŤÁL

Odpovědět
Uživatelský avatar
Privy94
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 8
Registrován: 05.11.2014 08:14

problém s výkonem v určitých otáčkách

Příspěvek od Privy94 »

Zdarec lidi...

vyskytl se mi problém. Mám 1.6 aft a při určitých otáčkách mi přestane auto zabírat (byl jsem na brzdě a cca při 3,800- 4,800 ot. motor jakoby přestane zabírat.
Myslel jsem, že je to zmršenou úpravou pali. mapy. Vyměnil jsem řídící jednotku. Problém přetrvává.

Přemýšlím, do čeho se dál podívat...

rele pal. pumpy?
samotná pal. pumpa?
pal. filtr?
vstřiky?

Díky za každý nápad ;)

*teď jsem si vzpoměl, včera když jsem to po výměně řj. zkoušel projet a nedaval full gas, ale tak 3/4 tak motor zabíral v celém spektru otáček....
MK3, 1.6, GT - začátečník

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Re: problém s výkonem v určitých otáčkách

Příspěvek od lister »

když jsi byl na brzdě, měli tam širokopásmovou lambdu ? někde ji mají a dokážou do grafu z brzdy dát i složení směsi během měření..

zkusil bych tlak benzínu, pokud je stabilní od volnoběhu do plnejch, je problém jinde.

co zapalování , zmršená zapalovací mapa ? co čidlo klepání třeba dává řídící jednotce signál kterej si ř.j. vyloží jako detonační spalování, ať už je to falešnej poplach, reálný detonace, nebo jakýkoliv šelest nebo klepání způsobený vůlí (ojnice, pístní čep atd) který oblbuje čidlo klepání..
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“