vr6 dymi

Moderátoři: 11mAjA11, KOŠŤÁL

wingl
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 26
Registrován: 15.10.2012 18:57

Re: vr6 dymi

Příspěvek od wingl »

Co znamená že fouká mezi kroužkama ? Co by bylo za důvod aby to foukalo mezi kroužkama ? Já jsem nechával dělat kruhy a po výměně to dělá zase . Mám zkusit oddělat ten oddech do nějaké nádobky , abych zjistil jestli to jde do sání tím oddechem ??? Nebo co mám za problém? A problém by byl o 500 otáček motoru ? Děkuji za odpovědi . Teď jsem si uvědomil , že jsem ani nepoděkoval .

wingl
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 26
Registrován: 15.10.2012 18:57

Re: vr6 dymi

Příspěvek od wingl »

A netlakovalo by to teda do ventil deklu? A ještě si uvědomuju , že jak mně tu hlavu rozdělával kamarád , tak to přestalo dělat na cca 2000 km co jsem jel na worthersee . Pak to bylo zase to stejný .

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Re: vr6 dymi

Příspěvek od lister »

fouká mezi kroužkama znamená, že kroužky netěsní. kolik km to má najeto od výměny ?
oddech do do nádobky zkus, asi to nevyřeší problém, ale budeš vědět kolik oleje to vyháže oddechem.
A problém by byl o 500 otáček motoru ?
nerozumím otázce..

do ventildeklu by to tlakovalo kdyby byl zablokovanej oddech kliky, jinak ne.
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

wingl
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 26
Registrován: 15.10.2012 18:57

Re: vr6 dymi

Příspěvek od wingl »

500 otáček jsem se ptal že na 2000 otáček to nedělá a na 1500 to kouří . Ptal jsem se jestli je rozdíl v ,,podtlaku" v těchto otáčkách . Od výměny kruhů je cca 15 tisíc . Já nerozumím tomu , že někomu VR6 spapá 1 litr na tisíc a kouř nevidí a mně to sežere 1 na 10 tisíc a kouří to jak kamna . Kdyby to foukalo mezi kruhama , tak proč to nežere furt ten olej ? Každej kdo v tom jel tak mně tvrdí jak to krásně jede i odspodu . Nedá se to nějak vyzkoušet to foukání mezi kruhama ? A hlavně podle mě to kouřilo i před i po výměně . To co vidíš na té fotce je v pořádku ten olej tam , nebo to je blbý ? Nechal jsem měřit tlaky a je tam ve všech válcích 10 až 11 . Všude minimální rozdíl. Když tam není kat a je funkční lambda , nemůže dávat nějaký špatný data do ŘJ a ta to nějak dopuje benzinem ? Já tomu oleji prostě nevěřím . Mizí tak málo , že to není možný . Samozřejmě že možné je vše , ale nejde mi to do hlavy .

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Re: vr6 dymi

Příspěvek od lister »

ve 2000 otáčkách je tlak v sání nižší než v 1500, ale co je zásadní pro kouřivost, není tam benzín a tím pádem se olej nezapálí , ale posune se dál do výfuku kde po obnovení vstřiku zhoří, to je moje teorie.

vyčisti sání, dej odfuk do flašky a pozoruj co se bude dít.

můžeš změřit kompresi, pak stříknout pár ml oleje do válců a opakovat měření, když bude druhý měření lepší jsou to kroužky..
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Uživatelský avatar
kubovaryk
Závodník
Závodník
Příspěvky: 580
Registrován: 02.06.2008 20:22
Bydliště: SR-bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: vr6 dymi

Příspěvek od kubovaryk »

sa to tu nejak rozbehlo ale na moju otazku nic.

moj problem je iny. auto trochu trase pri pridani plynu takze to ide na 5 valcov asi iba.
hned po nastartovani to ma husty biely dym ako dymovnica pri jazde a pridani plynu je za mnou len hmla, a ta hmla smrdi ako benzin.

vie niekto poradit? auto ma nabehane 230 tis.

wingl
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 26
Registrován: 15.10.2012 18:57

Re: vr6 dymi

Příspěvek od wingl »

Po nastartování to dýmí bíle normálně ta VR6 . Viděl jsem jich víc a dělalo to normálně , ale mělo by to pak přestat . Zkus kabely , ale nekupuj nějaký obyčejný . Kabely a svíčky jsou u VR6 alfa omega . Já jsem kupoval origo za 9 000 ve volkswagenu . Málem sem padl na zem , ale snad vydrží zase deset let. Jestli to šmatle , tak by to mohlo být ono , taky jsem to řešil,mimo jiné teda :-)

wingl
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 26
Registrován: 15.10.2012 18:57

Re: vr6 dymi

Příspěvek od wingl »

Dneska jsem mluvil s dalším klukem z volkswagenu a právě to že tam nejde benzin je omyl , aspoň to teda tvrdil .Ikdyž se to všude píše , tak prej tam jde benál furt . Podle dalšího kluka prej někde kolem 1800 otáček přestanou pálit svíčky . Já už fakt nevím . S těma kruhama mám názor , že kdyby byly v háji kruhy , tak by čím víc otáček tím víc kouře a ne že by to nekouřilo vůbec .

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Re: vr6 dymi

Příspěvek od lister »

od 80 let auta při deceleraci přerušujou vstřikování, je to kvůli úspoře paliva a ekologii, nevím proč by to neměla dělat vr6..

proč by měli kolem 1800 přestat pálit svíčky ? jestli něco přestane, tak je to vstřikování, jenže ne v 1800 otáčkách, ale okamžitě jak sundáš nohu z plynu, jediný co se stane v 1800 (nebo třeba v 1500, prostě pár set otáček nad volnoběhem) je to , že se zase vrátí vstřikování aby motor nechcípl při vyšlápnutí spojky.

jinak přerušování zapalování se nepoužívá ani jako omezovač, nespálenej benzín ve výfuku ničí kat a není kompatabilní ani s Euro 0
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

wingl
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 26
Registrován: 15.10.2012 18:57

Re: vr6 dymi

Příspěvek od wingl »

No a to je přesně to co si myslím že vyletí z výfuku . Tento nashromážděnej benzín . A co si myslíš teda o této teorii co to čoudí ????? Proto to možná neudělá při 2000 otáčkách , ale až při těch cca 1500 otáčkách . Já tomu oleji nevěřím . Mizelo by to jako blázen . Za autem je oblak cca 4 x 4 metry .

wingl
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 26
Registrován: 15.10.2012 18:57

Re: vr6 dymi

Příspěvek od wingl »

Jinak kdy končí pálení svíček a vstřikování absolutně nerozumím. To že tam začne jít benzín už říkalo víc lidí . Asi zkusím jít po tom . Dík

wingl
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 26
Registrován: 15.10.2012 18:57

Re: vr6 dymi

Příspěvek od wingl »

Ahoj borci , takže mám najeto 700 km a olej se nehl . Svíčky jsem měnil a všechny jsou béžové , takže dobře vypálené . 21.4. jedem do Rakouska na sraz , tak najedu ještě cca 1200 km , tak uvidíme . Zase napíšu jakmile přijedeme .

wingl
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 26
Registrován: 15.10.2012 18:57

Re: vr6 dymi

Příspěvek od wingl »

Zdar , dnes jsem se vrátil z Rakouska a máme najeto 1367 km . Na měrce zmizely 2 milimetry oleje ( počítáno již s těma cca 800 km z předtím ) . Dálnice , kolony u Worthersee , jízda městem atd . Teplo při jízdě cca 20 stupňů a dnes při jízdě zpět cca 5 stupňů . Nově jsem nechal namontovat KAT a furt kouří , jen když to zakouří , tak to smrdí jako sirky . Tak co Vy na to ? Nějaké nové nápady po montáži KATU ? Děkuji

Uživatelský avatar
Phate
Profík
Profík
Příspěvky: 1109
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Kyjov-Břeclav
Kontaktovat uživatele:

Re: vr6 dymi

Příspěvek od Phate »

A co vyzkoušet diagnostikou proměřit v akčních členech funkci potenciometru škrtící klapky?
Je možné, že když sundáš nohu z plynu, tak to klapka neoznámí správně ŘJ a ta nesníží dávku paliva při deceleraci.
S tou Lambdou bych byl taky opatrný, důvěřuj, vyměňuj, ale prověřuj, tedy proměřuj :-)
Tiguan Highline 2.0 TDi - 110KW - DSG7 - Tungsten
GOlf III, 2.8 VR6.

wingl
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 26
Registrován: 15.10.2012 18:57

Re: vr6 dymi

Příspěvek od wingl »

Ahoj , diagnostiku jsem zkoušel a ta nepíše nic špatného . Lambda sondu jsem koupil bosch a pak pro jistotu ještě originál VW a nic. Měnil jsem i teď nevím jestli to napíšu dobře , ale je to snímač polohy škrtící klapky a zase nic . Těsnění pod hlavou dvakrát a taky nic . Je to ta první VR6 a i jsem se dočetl v německu na netu , že to snad kouřívalo . Při normální jízdě to sežere 1dcl na 1000 km a ani kapku vody . Prostě už to beru jako normální vlastnost toho motoru z této doby . Jinak lambda ukazuje správné hodnoty . Už jsem zkusil fakt vše . Namontoval jsem kat a je z 80% klid . Cítil jsem totiž smrad štiplavej i při brždění na křižovatkách . Od instalace katu nic necítím . Fakt to je záhada . Auto dělá co má . Spotřebu mám cca 9,5 průměr . A když jedu z Brna do Znojma( 50% dálnice a 50% mimo město ) , tak dojedu cca 8,4 litrů . Tady taky není nic mimo normu si myslím . Už to asi nebudu hledat . Děkuji za rady .

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“