vr6 dymi
-
- Nový člen
- Příspěvky: 26
- Registrován: 15.10.2012 18:57
Re: vr6 dymi
Co znamená že fouká mezi kroužkama ? Co by bylo za důvod aby to foukalo mezi kroužkama ? Já jsem nechával dělat kruhy a po výměně to dělá zase . Mám zkusit oddělat ten oddech do nějaké nádobky , abych zjistil jestli to jde do sání tím oddechem ??? Nebo co mám za problém? A problém by byl o 500 otáček motoru ? Děkuji za odpovědi . Teď jsem si uvědomil , že jsem ani nepoděkoval .
-
- Nový člen
- Příspěvky: 26
- Registrován: 15.10.2012 18:57
Re: vr6 dymi
A netlakovalo by to teda do ventil deklu? A ještě si uvědomuju , že jak mně tu hlavu rozdělával kamarád , tak to přestalo dělat na cca 2000 km co jsem jel na worthersee . Pak to bylo zase to stejný .
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
Re: vr6 dymi
fouká mezi kroužkama znamená, že kroužky netěsní. kolik km to má najeto od výměny ?
oddech do do nádobky zkus, asi to nevyřeší problém, ale budeš vědět kolik oleje to vyháže oddechem.
do ventildeklu by to tlakovalo kdyby byl zablokovanej oddech kliky, jinak ne.
oddech do do nádobky zkus, asi to nevyřeší problém, ale budeš vědět kolik oleje to vyháže oddechem.
nerozumím otázce..A problém by byl o 500 otáček motoru ?
do ventildeklu by to tlakovalo kdyby byl zablokovanej oddech kliky, jinak ne.
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
-
- Nový člen
- Příspěvky: 26
- Registrován: 15.10.2012 18:57
Re: vr6 dymi
500 otáček jsem se ptal že na 2000 otáček to nedělá a na 1500 to kouří . Ptal jsem se jestli je rozdíl v ,,podtlaku" v těchto otáčkách . Od výměny kruhů je cca 15 tisíc . Já nerozumím tomu , že někomu VR6 spapá 1 litr na tisíc a kouř nevidí a mně to sežere 1 na 10 tisíc a kouří to jak kamna . Kdyby to foukalo mezi kruhama , tak proč to nežere furt ten olej ? Každej kdo v tom jel tak mně tvrdí jak to krásně jede i odspodu . Nedá se to nějak vyzkoušet to foukání mezi kruhama ? A hlavně podle mě to kouřilo i před i po výměně . To co vidíš na té fotce je v pořádku ten olej tam , nebo to je blbý ? Nechal jsem měřit tlaky a je tam ve všech válcích 10 až 11 . Všude minimální rozdíl. Když tam není kat a je funkční lambda , nemůže dávat nějaký špatný data do ŘJ a ta to nějak dopuje benzinem ? Já tomu oleji prostě nevěřím . Mizí tak málo , že to není možný . Samozřejmě že možné je vše , ale nejde mi to do hlavy .
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
Re: vr6 dymi
ve 2000 otáčkách je tlak v sání nižší než v 1500, ale co je zásadní pro kouřivost, není tam benzín a tím pádem se olej nezapálí , ale posune se dál do výfuku kde po obnovení vstřiku zhoří, to je moje teorie.
vyčisti sání, dej odfuk do flašky a pozoruj co se bude dít.
můžeš změřit kompresi, pak stříknout pár ml oleje do válců a opakovat měření, když bude druhý měření lepší jsou to kroužky..
vyčisti sání, dej odfuk do flašky a pozoruj co se bude dít.
můžeš změřit kompresi, pak stříknout pár ml oleje do válců a opakovat měření, když bude druhý měření lepší jsou to kroužky..
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
- kubovaryk
- Závodník
- Příspěvky: 580
- Registrován: 02.06.2008 20:22
- Bydliště: SR-bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: vr6 dymi
sa to tu nejak rozbehlo ale na moju otazku nic.
moj problem je iny. auto trochu trase pri pridani plynu takze to ide na 5 valcov asi iba.
hned po nastartovani to ma husty biely dym ako dymovnica pri jazde a pridani plynu je za mnou len hmla, a ta hmla smrdi ako benzin.
vie niekto poradit? auto ma nabehane 230 tis.
moj problem je iny. auto trochu trase pri pridani plynu takze to ide na 5 valcov asi iba.
hned po nastartovani to ma husty biely dym ako dymovnica pri jazde a pridani plynu je za mnou len hmla, a ta hmla smrdi ako benzin.
vie niekto poradit? auto ma nabehane 230 tis.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 26
- Registrován: 15.10.2012 18:57
Re: vr6 dymi
Po nastartování to dýmí bíle normálně ta VR6 . Viděl jsem jich víc a dělalo to normálně , ale mělo by to pak přestat . Zkus kabely , ale nekupuj nějaký obyčejný . Kabely a svíčky jsou u VR6 alfa omega . Já jsem kupoval origo za 9 000 ve volkswagenu . Málem sem padl na zem , ale snad vydrží zase deset let. Jestli to šmatle , tak by to mohlo být ono , taky jsem to řešil,mimo jiné teda
-
- Nový člen
- Příspěvky: 26
- Registrován: 15.10.2012 18:57
Re: vr6 dymi
Dneska jsem mluvil s dalším klukem z volkswagenu a právě to že tam nejde benzin je omyl , aspoň to teda tvrdil .Ikdyž se to všude píše , tak prej tam jde benál furt . Podle dalšího kluka prej někde kolem 1800 otáček přestanou pálit svíčky . Já už fakt nevím . S těma kruhama mám názor , že kdyby byly v háji kruhy , tak by čím víc otáček tím víc kouře a ne že by to nekouřilo vůbec .
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
Re: vr6 dymi
od 80 let auta při deceleraci přerušujou vstřikování, je to kvůli úspoře paliva a ekologii, nevím proč by to neměla dělat vr6..
proč by měli kolem 1800 přestat pálit svíčky ? jestli něco přestane, tak je to vstřikování, jenže ne v 1800 otáčkách, ale okamžitě jak sundáš nohu z plynu, jediný co se stane v 1800 (nebo třeba v 1500, prostě pár set otáček nad volnoběhem) je to , že se zase vrátí vstřikování aby motor nechcípl při vyšlápnutí spojky.
jinak přerušování zapalování se nepoužívá ani jako omezovač, nespálenej benzín ve výfuku ničí kat a není kompatabilní ani s Euro 0
proč by měli kolem 1800 přestat pálit svíčky ? jestli něco přestane, tak je to vstřikování, jenže ne v 1800 otáčkách, ale okamžitě jak sundáš nohu z plynu, jediný co se stane v 1800 (nebo třeba v 1500, prostě pár set otáček nad volnoběhem) je to , že se zase vrátí vstřikování aby motor nechcípl při vyšlápnutí spojky.
jinak přerušování zapalování se nepoužívá ani jako omezovač, nespálenej benzín ve výfuku ničí kat a není kompatabilní ani s Euro 0
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
-
- Nový člen
- Příspěvky: 26
- Registrován: 15.10.2012 18:57
Re: vr6 dymi
No a to je přesně to co si myslím že vyletí z výfuku . Tento nashromážděnej benzín . A co si myslíš teda o této teorii co to čoudí ????? Proto to možná neudělá při 2000 otáčkách , ale až při těch cca 1500 otáčkách . Já tomu oleji nevěřím . Mizelo by to jako blázen . Za autem je oblak cca 4 x 4 metry .
-
- Nový člen
- Příspěvky: 26
- Registrován: 15.10.2012 18:57
Re: vr6 dymi
Jinak kdy končí pálení svíček a vstřikování absolutně nerozumím. To že tam začne jít benzín už říkalo víc lidí . Asi zkusím jít po tom . Dík
-
- Nový člen
- Příspěvky: 26
- Registrován: 15.10.2012 18:57
Re: vr6 dymi
Ahoj borci , takže mám najeto 700 km a olej se nehl . Svíčky jsem měnil a všechny jsou béžové , takže dobře vypálené . 21.4. jedem do Rakouska na sraz , tak najedu ještě cca 1200 km , tak uvidíme . Zase napíšu jakmile přijedeme .
-
- Nový člen
- Příspěvky: 26
- Registrován: 15.10.2012 18:57
Re: vr6 dymi
Zdar , dnes jsem se vrátil z Rakouska a máme najeto 1367 km . Na měrce zmizely 2 milimetry oleje ( počítáno již s těma cca 800 km z předtím ) . Dálnice , kolony u Worthersee , jízda městem atd . Teplo při jízdě cca 20 stupňů a dnes při jízdě zpět cca 5 stupňů . Nově jsem nechal namontovat KAT a furt kouří , jen když to zakouří , tak to smrdí jako sirky . Tak co Vy na to ? Nějaké nové nápady po montáži KATU ? Děkuji
- Phate
- Profík
- Příspěvky: 1109
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Kyjov-Břeclav
- Kontaktovat uživatele:
Re: vr6 dymi
A co vyzkoušet diagnostikou proměřit v akčních členech funkci potenciometru škrtící klapky?
Je možné, že když sundáš nohu z plynu, tak to klapka neoznámí správně ŘJ a ta nesníží dávku paliva při deceleraci.
S tou Lambdou bych byl taky opatrný, důvěřuj, vyměňuj, ale prověřuj, tedy proměřuj
Je možné, že když sundáš nohu z plynu, tak to klapka neoznámí správně ŘJ a ta nesníží dávku paliva při deceleraci.
S tou Lambdou bych byl taky opatrný, důvěřuj, vyměňuj, ale prověřuj, tedy proměřuj
Tiguan Highline 2.0 TDi - 110KW - DSG7 - Tungsten
GOlf III, 2.8 VR6.
GOlf III, 2.8 VR6.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 26
- Registrován: 15.10.2012 18:57
Re: vr6 dymi
Ahoj , diagnostiku jsem zkoušel a ta nepíše nic špatného . Lambda sondu jsem koupil bosch a pak pro jistotu ještě originál VW a nic. Měnil jsem i teď nevím jestli to napíšu dobře , ale je to snímač polohy škrtící klapky a zase nic . Těsnění pod hlavou dvakrát a taky nic . Je to ta první VR6 a i jsem se dočetl v německu na netu , že to snad kouřívalo . Při normální jízdě to sežere 1dcl na 1000 km a ani kapku vody . Prostě už to beru jako normální vlastnost toho motoru z této doby . Jinak lambda ukazuje správné hodnoty . Už jsem zkusil fakt vše . Namontoval jsem kat a je z 80% klid . Cítil jsem totiž smrad štiplavej i při brždění na křižovatkách . Od instalace katu nic necítím . Fakt to je záhada . Auto dělá co má . Spotřebu mám cca 9,5 průměr . A když jedu z Brna do Znojma( 50% dálnice a 50% mimo město ) , tak dojedu cca 8,4 litrů . Tady taky není nic mimo normu si myslím . Už to asi nebudu hledat . Děkuji za rady .