Poraďte volnoběh
- Robo
- Nový člen
- Příspěvky: 4
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Poraďte volnoběh
Dnes jedu vše OK!Pak zastavím a tak za 2 hoďky nastartuju v poho, při rozjezdu mi to zdechlo,musím vždy víc přidat plynu,zastavím na volnoběhu,chvilku motor běží a pak zdechne!
Tak jsem otevřel kapotu,nastartuju nechám běžet na volnoběh,trošku přidám plyn těsně nad 1000 ot.držím nohu na plynu a zajímavé je , že se auto pohupuje,celé se jakoby chvěje a otáčky jdou dolů a zdechne!Čím to může být?Napadla mě vstřikovací jehla,jakoby se to udusí a zdechne nebo co?Fakt nevím,už mě to rozčiluje!Naše by se někdo kdo by to spravil nebo poradil?Díky!Mám VW G3, 1.8CL, 66kW
Tak jsem otevřel kapotu,nastartuju nechám běžet na volnoběh,trošku přidám plyn těsně nad 1000 ot.držím nohu na plynu a zajímavé je , že se auto pohupuje,celé se jakoby chvěje a otáčky jdou dolů a zdechne!Čím to může být?Napadla mě vstřikovací jehla,jakoby se to udusí a zdechne nebo co?Fakt nevím,už mě to rozčiluje!Naše by se někdo kdo by to spravil nebo poradil?Díky!Mám VW G3, 1.8CL, 66kW
- Entrp
- Řidič
- Příspěvky: 129
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Zilina,SK
- Kontaktovat uživatele:
- Entrp
- Řidič
- Příspěvky: 129
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Zilina,SK
- Kontaktovat uživatele:
-
- Pilot
- Příspěvky: 734
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Natoceni skrt. klapky a tim i volnobeh ridi jednotka pomoci servomotoru u skrt. klapky. Takze zadne natahovani bovdenu, tohle musi fungovat automaticky... Doporucuji na zacatek zkontrolovat hodnoty od potenciometru skrt. klapky a precist pamet zavad VAGem.Entrp píše:Ja myslim ze motor je v pohode. Treba to len doladit.Malo by stacit posunut to ukoncenie bovdenu pri karburatore,takze to bude akoby si stale mal trocha plynu..Su tam take zarazky.. Zajtra to mrknem. Inac ma auto este nikde nikdy nenechalo, tak ziadne obavy
-
- Pilot
- Příspěvky: 734
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Poraďte volnoběh
Na zacatek urcite zkusit diagnostiku, melo by to snad neco napsat...Robo píše:Dnes jedu vše OK!Pak zastavím a tak za 2 hoďky nastartuju v poho, při rozjezdu mi to zdechlo,musím vždy víc přidat plynu,zastavím na volnoběhu,chvilku motor běží a pak zdechne!
Tak jsem otevřel kapotu,nastartuju nechám běžet na volnoběh,trošku přidám plyn těsně nad 1000 ot.držím nohu na plynu a zajímavé je , že se auto pohupuje,celé se jakoby chvěje a otáčky jdou dolů a zdechne!Čím to může být?Napadla mě vstřikovací jehla,jakoby se to udusí a zdechne nebo co?Fakt nevím,už mě to rozčiluje!Naše by se někdo kdo by to spravil nebo poradil?Díky!Mám VW G3, 1.8CL, 66kW
- Robo
- Nový člen
- Příspěvky: 4
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Děkuji za rady,ale byl jsem v jednom servisu na diagnostiku a řekli mi že to nechce komunikovat,takže o ničem!Kde je ta škrticí klapka,máte foto někdo?V servisech jsem byl tak v 5 a nikde nic,každý jen řekl to by mohlo být to či ono a akorát jsem cáloval a stále o hovně!Chci zkusit ještě autoservis PETRAŠ v Přerově,mají tam znak, že dělají škoda,seat a VW, tak jediná poslední naděje,jinak fakt nevím,při tom to je tak pěkné auto a jebe se vněm cosi!!!
- herak
- Jezdec
- Příspěvky: 482
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ziar nad Hronom
bohush: no pekne, toto by som potreboval ked to tak vidim, asi to nemas na predaj, ale si to len rozoberal, ze?????
no a chcem sa aj opytat: to sacie potrubie si dal dole v pohode? chcem vymenit tesnenie, ale pristup tam nie je bohvieaky, tak sa pytam.....
len ma naserie, ked vymenim tesnenie sacieho potrubia a nakoniec si to bude prisavat vzduch cez podložku pod vstrekovackou....
no a chcem sa aj opytat: to sacie potrubie si dal dole v pohode? chcem vymenit tesnenie, ale pristup tam nie je bohvieaky, tak sa pytam.....
len ma naserie, ked vymenim tesnenie sacieho potrubia a nakoniec si to bude prisavat vzduch cez podložku pod vstrekovackou....