Po dlhšom státí a následnom štarte modrý dym a záhada teploty chladiacej kvap.

Moderátoři: 11mAjA11, KOŠŤÁL

Odpovědět
Marshal
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 25
Registrován: 28.04.2016 14:14

Po dlhšom státí a následnom štarte modrý dym a záhada teploty chladiacej kvap.

Příspěvek od Marshal »

Čaute hoši obraciam sa na Vás s prosbou o pomoc pretože už raz ste tu na môj príspevok veľmi rýchlo a radi reagovali začo Ďakujem. Stala sa mi taká vec že ked som išiel na mojom VW Golf 3 r.v.96 1.8 ADZ tak mi vypadla hadica ktorá ide do vodnej pumpy okamžite sa prehrial a hneď som ho odstavil no odvtedy ma sprevádzajú tieto problémy: 1. Auto začalo žrať olej keď je dlhšie odstavené vo valcoch sa odnekiaľ nahromadí olej a ten sa pri štarte spálí a vyletí kúdel modrého dymu...
2.Chladiacia kvapalina tá sa mi asi po 4-10km zohreje na 90 stupňov ale aj keď jazdím alebo dlhšie stojím ručička nevystúpa nikdy nad 90 stupňov a to sa mi ani nezopína ventilátor neviem čo stým môže byť predtým mi auto nepapalo ani trošičku oleja pravidelne kontrolovaný.
Teraz som vymenil čidlo chladiacej kvap. myslel som že preto stúpa teplota tak rýchlo a preto ručička ani nestúpa nad 90 ale aj po výmene to isté.. Ešte sa chystám meniť čidlo na spínanie ventilátora pretože ventilátor je funkčný skontrolované po priamom prepojení na baterku a točí ho takže to bude čidlo ešte by som poprosil o radu ako to najlepšie povoliť pretože je tam blbý prístup.

Za vaše rady a tipy Veľmi pekne Ďakujem.

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“