Problém z čerpadlem 2.0 8v GTI
-
- Nový člen
- Příspěvky: 9
- Registrován: 09.08.2016 22:45
Problém z čerpadlem 2.0 8v GTI
Mám takovej problém s golfem, jede jak se mu chce, někdy dojdu otočím klíčem a jde slyšet čerpadlo jak nasává a někdy nejde slyšet, když teda nastartuje tak někdy jede bez problémů aji 20km a pak jedu tu samou cestu na zpátky a sotva vyjedu tak chcípne, párkrát otočím klíčem a chytne se ale to dělám kolikrát 8x během 10km. Napadlo mě že to bude relé které bylo vařící a bylo opálené, vyměnil sem za nové a je taky teplejší ikdyž né tolik. I kostra se dělala k čerpadlu. Děkuji moc za každý názor.
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
Re: Problém z čerpadlem 2.0 8v GTI
jestliže k čerpadlu jde proud, ale čerpadlo se někdy rozjede a jindy ne, bude problém v čerpadle.
takže to prověř, očisti kontakty, změř napětí na čerpadle a připrav se na výměnu..
takže to prověř, očisti kontakty, změř napětí na čerpadle a připrav se na výměnu..
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
-
- Nový člen
- Příspěvky: 9
- Registrován: 09.08.2016 22:45
Re: Problém z čerpadlem 2.0 8v GTI
Zítra to proměřím ale čerpadlo je 3 měsíce staré, už z toho šedivím :/ je možný že ten proud tam chvilku jde a chvilku ne? přemýšlel sem že bych ho napojil na přímo ale mám obavy jestli se něco nemůže stát.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 1
- Registrován: 10.09.2016 10:22
Re: Problém z čerpadlem 2.0 8v GTI
Měl jsem podobnej problém a bylo mi řečeno že nemám jezdit s min jak 1/3 plné nádrže a problém zmizel. Třeba to pomůže
-
- Nový člen
- Příspěvky: 9
- Registrován: 09.08.2016 22:45
Napojení čerpadla
Ahoj kluci mám otázku, stane se něco když napojím pal. čerpadlo na vypínač s pojistkou ?
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
Re: Napojení čerpadla
když nenabouráš a neshoříš, tak se nestane nic.
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
-
- Nový člen
- Příspěvky: 9
- Registrován: 09.08.2016 22:45
Re: Napojení čerpadla
Díky za odpověď, a ještě jedna otázka kolik ampér pojistku bys dal.
- TheNeal
- VWjunior
- Příspěvky: 1683
- Registrován: 28.12.2012 12:31
- Bydliště: Ústí nad Labem/Hradec Králové
Re: Napojení čerpadla
Koukal jsem na tvůj původní topic s čerpadlem - nemáš náhodou spíš problém s imobilizérem? Takhle to obcházet mi nepřijde rozumný a jak vpodstatě řiká lister, může to bejt dost nebezpečný.
Nicméně pokud to opravdu chceš řešit tímhle způsobem, tak bych si spíš někde sehnal proud co jde jen s nastartovanym autem (myšleno např. na rádio, i když teď vlastně nevim, jestli se to vypne když zhasne motor ale klíček je pořád otočenej.. vlastně mam pocit, že nevypne, takže bychom si vůbec nepomohli...) a tim spínal relé který bude spínat čerpadlo. Pojistku na to dáš logicky tu stejnou, co je na čerpadlo v pojistkovce, kde by si myslim měla bejt vyloženě jedna jen na něj.
Nicméně pokud to opravdu chceš řešit tímhle způsobem, tak bych si spíš někde sehnal proud co jde jen s nastartovanym autem (myšleno např. na rádio, i když teď vlastně nevim, jestli se to vypne když zhasne motor ale klíček je pořád otočenej.. vlastně mam pocit, že nevypne, takže bychom si vůbec nepomohli...) a tim spínal relé který bude spínat čerpadlo. Pojistku na to dáš logicky tu stejnou, co je na čerpadlo v pojistkovce, kde by si myslim měla bejt vyloženě jedna jen na něj.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 9
- Registrován: 09.08.2016 22:45
Re: Napojení čerpadla
Díky za pomoc, když by byl ko imo tak by to chytlo na vteřinu a pak se viplo ne?
-
- Nový člen
- Příspěvky: 9
- Registrován: 09.08.2016 22:45
Re: Problém z čerpadlem 2.0 8v GTI
Tak tam nejde proud, už su steho auta na prášky mám ho 3 měsíce a jelo 3 krát a to ještě po kouskách že se vypne za jízdy a pak chytne po chvilce ale už se stalo že nechytlo a musel sem ho odtáhnout.
- TheNeal
- VWjunior
- Příspěvky: 1683
- Registrován: 28.12.2012 12:31
- Bydliště: Ústí nad Labem/Hradec Králové
Re: Napojení čerpadla
nemusí bejt úplně KO bych čekal, jen prostě někdy náhodně vypadne - to je pak už otázka na autoelektrikáře
- 11mAjA11
- Moderátor
- Příspěvky: 9064
- Registrován: 13.09.2008 15:42
- Bydliště: Small Town in North Moravia
Re: Problém z čerpadlem 2.0 8v GTI
A resil nekdo ze by treba mohlo byt spatne rele pro napajeni?
-
- Nový člen
- Příspěvky: 9
- Registrován: 09.08.2016 22:45
Re: Problém z čerpadlem 2.0 8v GTI
Relé čerpadla je nové.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 9
- Registrován: 09.08.2016 22:45
Re: Problém z čerpadlem 2.0 8v GTI
Teď sem zapojil na přímo a čerpadlo pokaždé jede ale chytlo to pak sem vypnul po chvíli sem chtěl nastartovat a nechytlo to, tak zkusím vyndat svíčku jestli tam jde šťáva
- 11mAjA11
- Moderátor
- Příspěvky: 9064
- Registrován: 13.09.2008 15:42
- Bydliště: Small Town in North Moravia
Re: Problém z čerpadlem 2.0 8v GTI
Relé čerpadla je nové jako nové a přesně to co tam má být?
Co relé centrálního napájení ??
Co relé centrálního napájení ??