vr6 sprint 400m

Moderátoři: 11mAjA11, KOŠŤÁL

Odpovědět
Uživatelský avatar
rasto
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 5
Registrován: 24.02.2006 21:02

vr6 sprint 400m

Příspěvek od rasto »

chcem sa opytat ci sa da upravit nejako motor 2,8 vr6 aby sa s nim dalo robit 400m pod 14s,mam totiz seriovku golfa vr6 a moj naj cas bol 14,81.za rady dik

Uživatelský avatar
rasto
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 5
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od rasto »

este som zabudol dodat aby som ostal v kategorii do 3 litrov

Uživatelský avatar
Kombajnista
Pilot
Pilot
Příspěvky: 850
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Rožnov

Příspěvek od Kombajnista »

http://hgp-turbo.de/" target="_blank

Uživatelský avatar
Dadann
Pilot
Pilot
Příspěvky: 774
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: ano
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dadann »

:D dobra rada...je toho hodne vse je o penezich...ja bych asi zacal s odlehčenim...
Slevy na kompletní sortiment Liqui Moly a Mann filter http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?t=1 ... 9#p1446439" onclick="window.open(this.href);return false;

CULT STYLE?...O.K. BIATCH
DnB a Jungle society...

Uživatelský avatar
chooki
Řidič
Řidič
Příspěvky: 179
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od chooki »

no podla mna u predokoliek dost zalezi na adhezii...takze by som sa zameral tymto stylom, ale ani tych 14.81 nie je take zle na golfa...keby si si zohnal nejake lahucke al kola 2ks dopredu a najsirsie pouzite sliky ake budes moct mat...podhustis ich, pred startom zagumujes na zahriatie, tak urcite to bude o dost lepsie :)
s kolami a gumami sa da este spekulovat z hladiska vonkajsieho priemeru a tak si "sprevodovat" auto ako to je lepsie...na sprinty vseobecne plati ze cim lahsi prevod (male kola) tym lepsie, aj ked nie vzdy...
odlahcit neviem...mozno vybrat sedacky a z kufra veci ale to je par kilo a moc ti to asi nepomoze a neviem ci sa ti chce vzdy s tym hrat...
s motorom ti neporadim, na to su tu ini cavovia :) ale tak aby mal seriozne viac ps, potrebujes par tisic do vyfuku, sania, precipovat, znizit hlavu, celkovy repas atd...ale to asi ide dost do penazi, a upravach typu turbo a pod. ani nehovorim...este mozno nitro (cca 20000 sk) ale to zas nepomaha zivotnosti

Uživatelský avatar
rasto
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 5
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od rasto »

a co sa tyka cipu,riad.jednot. a pod aku firmu by si mi poradil,lebo nenasiel som jeden clanok kde si dali robit auta a zistilo sa ze s autom pomaly nebolo ani hybane

Uživatelský avatar
Phate
Profík
Profík
Příspěvky: 1109
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Kyjov-Břeclav
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Phate »

ABC Tuning :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Tiguan Highline 2.0 TDi - 110KW - DSG7 - Tungsten
GOlf III, 2.8 VR6.

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“