Tuning návody/tipy pre slabsie motory
- mosthaxor
- Řidič
- Příspěvky: 55
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Stuttgart
- Kontaktovat uživatele:
Tuning návody/tipy pre slabsie motory
Urcite je nas tu plno ktory nemaju napr. preplnovane benzinove motory, VR6-ky, R32 a podob. (vsak su tu aj taky, ja vim)... ale dost z nas mame bezne napr. 1.4, 1.8, 2.0 atd atd.(napr. moj priklad 1.8 66kw) ktorym nam nas vykon nestaci, a nechali by sme si poradit od skusenejsich, a urcite by to aj sem na forum prilakalo plno dalsich fanusikov VW, napr. ja som zatial spravil iba sportovy otvoreny vzduchovy filter , a planujem vyfukove zvody. Ale co dalej, moc sa tomu nerozumiem a nechal by som si poradit od tych co uz maju podobne upravy za sebou. Bol by som rad keby ste pisali takto:
Sportovy filter - 800sk/czk - vykon +3k (podla vyrobcu)
Diky moc a vela zdaru v tuneni
Sportovy filter - 800sk/czk - vykon +3k (podla vyrobcu)
Diky moc a vela zdaru v tuneni
-
- Pilot
- Příspěvky: 734
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Tuning návody/tipy pre slabsie motory
No bylo by to urcite krasne, nicmene levne a vyrazne zvysit vykon atmosferickeho motoru moc nelze... Da se pomoci propustnejsim filtrem, vyfukem ale to prilis vykonu navic neprinese... Dalsi upravy kanalu, ventilu jejich casovani, spal. prostoru, RJ atd. jsou uz pak nepomerne nakladnejsi...mosthaxor píše:Urcite je nas tu plno ktory nemaju napr. preplnovane benzinove motory, VR6-ky, R32 a podob. (vsak su tu aj taky, ja vim)... ale dost z nas mame bezne napr. 1.4, 1.8, 2.0 atd atd.(napr. moj priklad 1.8 66kw) ktorym nam nas vykon nestaci, a nechali by sme si poradit od skusenejsich, a urcite by to aj sem na forum prilakalo plno dalsich fanusikov VW, napr. ja som zatial spravil iba sportovy otvoreny vzduchovy filter , a planujem vyfukove zvody. Ale co dalej, moc sa tomu nerozumiem a nechal by som si poradit od tych co uz maju podobne upravy za sebou. Bol by som rad keby ste pisali takto:
Sportovy filter - 800sk/czk - vykon +3k (podla vyrobcu)
Diky moc a vela zdaru v tuneni
- Hopr
- Řidič
- Příspěvky: 75
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Kam.Šenov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tuning návody/tipy pre slabsie motory
Jo a taky vyhodit jednobod a dát weber, ale kdo by jezdil s tou spotřebouMaster píše:No bylo by to urcite krasne, nicmene levne a vyrazne zvysit vykon atmosferickeho motoru moc nelze... Da se pomoci propustnejsim filtrem, vyfukem ale to prilis vykonu navic neprinese... Dalsi upravy kanalu, ventilu jejich casovani, spal. prostoru, RJ atd. jsou uz pak nepomerne nakladnejsi...mosthaxor píše:Urcite je nas tu plno ktory nemaju napr. preplnovane benzinove motory, VR6-ky, R32 a podob. (vsak su tu aj taky, ja vim)... ale dost z nas mame bezne napr. 1.4, 1.8, 2.0 atd atd.(napr. moj priklad 1.8 66kw) ktorym nam nas vykon nestaci, a nechali by sme si poradit od skusenejsich, a urcite by to aj sem na forum prilakalo plno dalsich fanusikov VW, napr. ja som zatial spravil iba sportovy otvoreny vzduchovy filter , a planujem vyfukove zvody. Ale co dalej, moc sa tomu nerozumiem a nechal by som si poradit od tych co uz maju podobne upravy za sebou. Bol by som rad keby ste pisali takto:
Sportovy filter - 800sk/czk - vykon +3k (podla vyrobcu)
Diky moc a vela zdaru v tuneni
Jsem elektrikář-proto nezvládám gramatiku.
- Sven
- Jezdec
- Příspěvky: 400
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Tu sa zas otvara tema ktorej hlavnou otazkou je na aky ucel to auto clovek stavia, ak niekto stavia special napr na vrchy tak to berem ze sa potrebuje vtesnat do nejakej kategorie ale pre bezne pouzitie upravu atmosferickych motorov povazujem za zbytocnost. Nikdy som sa do povodnej 1.6ky nevrtal, pokial to funguje ako ma nema zmysel tam robit upravy, vacsina aut tu ma uz toho aj dost najazdeneho
- JaSk
- Moderátor
- Příspěvky: 1598
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
-
- Jezdec
- Příspěvky: 252
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Jílové - Sněžník
- Kontaktovat uživatele:
ze by ofiko prestavba? Jen musis uzit motor, jez se pouzival do dane modelove rady ...mephik píše:a jak to budes resit s papirama a posleze na STK az se ti kouknou pod kapotu a ty tam budes mit misto 1,4ky treba dvoulitra ?JaSk píše:Mnohdy se podle mě vyplatí změnit motor. Sám to plánuju až budou prachy
Jooo, a bacha na ELITa, on je tedka nejakej poboznej a nes**a
- GMKcz
- Pilot
- Příspěvky: 770
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
nebyly tam nahodou nejaky cachry s procentuelnim narustem mezi novym a starym motorem? .. pokud to presahlo nejaky cislo tak uz to nepovolili..arash píše:ze by ofiko prestavba? Jen musis uzit motor, jez se pouzival do dane modelove rady ...mephik píše: a jak to budes resit s papirama a posleze na STK az se ti kouknou pod kapotu a ty tam budes mit misto 1,4ky treba dvoulitra ?
Koupím světla na VENTO s čočkou - nejlépe s poničenými skly - rozhoduje cena!!
Dále poškozenej naraznik na taky na VENTO!!
Piště SZ!
Dále poškozenej naraznik na taky na VENTO!!
Piště SZ!
- Stepix
- VWjunior
- Příspěvky: 1726
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: C.Budejovice
- Kontaktovat uživatele:
urcite tam neco takovyho je, nekdo to tu uz resil a myslim, ze vykon se muze lisit nejak max o 20%... tusim, ze to resil clen s nickem boostHonzaVR6 píše:nebyly tam nahodou nejaky cachry s procentuelnim narustem mezi novym a starym motorem? .. pokud to presahlo nejaky cislo tak uz to nepovolili..arash píše: ze by ofiko prestavba? Jen musis uzit motor, jez se pouzival do dane modelove rady ...
- jolik
- Pilot
- Příspěvky: 861
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ostravwa
- Kontaktovat uživatele:
- GMKcz
- Pilot
- Příspěvky: 770
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Dave.g3
- Řidič
- Příspěvky: 113
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Severni morava , Golf III
- Kontaktovat uživatele:
- JaSk
- Moderátor
- Příspěvky: 1598
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele: