Uprava motoru 2,9vr6

Moderátoři: 11mAjA11, KOŠŤÁL

Uživatelský avatar
Marty
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1429
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: kozomín

Příspěvek od Marty »

Kluci me tech 140kw nestaci,jede to jak krava a ten pohon ctyr kol super ale chtel bych o neco vic :D

Uživatelský avatar
jolik
Pilot
Pilot
Příspěvky: 861
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ostravwa
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jolik »

zvýšit obsah na 3100 :wink:
K:tapecírunk GTI-EDITION 5dv.

Uživatelský avatar
Marty
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1429
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: kozomín

Příspěvek od Marty »

jolik píše:zvýšit obsah na 3100 :wink:

No a delal to nekdo?Zajimali by me dataily...

Uživatelský avatar
jolik
Pilot
Pilot
Příspěvky: 861
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ostravwa
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jolik »

Hlavně počítej že nebudeš chvíli jezdit :idea: motor musí vben.Když to pujde vrtáním tak asi na 84,sehnal bych si dokumentaci motoru,možná kdyby někdo mněl staré písty,tak bych si je poměřil a pak hledal stejné s větším rtáním (84) nebo si je necháš udělat a protože hlava nejde snížit,tak aby mněly větší kompres :wink: to je jen teorie určitě bych se poradil :wink:
K:tapecírunk GTI-EDITION 5dv.

Uživatelský avatar
Marty
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1429
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: kozomín

Příspěvek od Marty »

jolik píše:Hlavně počítej že nebudeš chvíli jezdit :idea: motor musí vben.Když to pujde vrtáním tak asi na 84,sehnal bych si dokumentaci motoru,možná kdyby někdo mněl staré písty,tak bych si je poměřil a pak hledal stejné s větším rtáním (84) nebo si je necháš udělat a protože hlava nejde snížit,tak aby mněly větší kompres :wink: to je jen teorie určitě bych se poradil :wink:
Nooo to zni goood 8O

Uživatelský avatar
Davwe
Profík
Profík
Příspěvky: 929
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Davwe »

no daryl mel 3.0 VR6 po GO, ale stejnak ho tenkrat zprasila duckova 2.8 takze ja nevim no... muj nazor je, ze jediny reseni je turbina nebo kompresor.. cpat x tisic do generalky abys mel nakonec a par koniku vic mi prijde nesmysl.. i kdyz s preplnovanim jde generalka ruku v ruce... holt nej reseni je 2.9 ale s nahonem na predek.. :)

Uživatelský avatar
Polo6N
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 287
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Polo6N »

JJ přesně tak ja to bude u Pola.......

Uživatelský avatar
jarys
Profík
Profík
Příspěvky: 1105
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: melnicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jarys »

taky mi nikdo rikal ze darylovo vr tak moc nejela..kompresor rullez
ND G2

zatim ještě žiju

Uživatelský avatar
mikevr6
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 463
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mikevr6 »

vr6 ma spalovaci prostor v pistu proto nejde snizovat hlava,svody mam raceland a zere to porad stejne :lol: ,hlava se mi momentalne dela u tommy motors,vacky a chip take.
Jinak prevrtani-sada pistu 45t,honovani 3t atd.Takze to bych asi neresil 8)
Prodej autodilu a autodoplnku za super ceny

Uživatelský avatar
jarys
Profík
Profík
Příspěvky: 1105
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: melnicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jarys »

mike ty mas tu bejvalou duckovo??
ND G2

zatim ještě žiju

Uživatelský avatar
jolik
Pilot
Pilot
Příspěvky: 861
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ostravwa
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jolik »

mikeVR6 asi myslíš kované písty :?:
K:tapecírunk GTI-EDITION 5dv.

Uživatelský avatar
mikevr6
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 463
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mikevr6 »

jj mam bejvalou od ducka.
Myslim seriove,ale je to cena stara uz dva roky-kdysy jsem se na to ptal
Prodej autodilu a autodoplnku za super ceny

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“