Uprava motoru 2,9vr6

Moderátoři: 11mAjA11, KOŠŤÁL

Uživatelský avatar
chooki
Řidič
Řidič
Příspěvky: 179
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od chooki »

priznam ze hlavu na vr6 som nevidel ale preco sa neda znizit o co ja viem 0.3-0.5 mm ?

Uživatelský avatar
jarys
Profík
Profík
Příspěvky: 1105
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: melnicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jarys »

jde sotva srovnat..myslim ze snizovat hlavu ti moc lidí nedoporucí..
ND G2

zatim ještě žiju

Uživatelský avatar
martinvr6
Profík
Profík
Příspěvky: 1069
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Jihomoravský kraj

Příspěvek od martinvr6 »

jarys píše:jde sotva srovnat..myslim ze snizovat hlavu ti moc lidí nedoporucí..
tak tak hlava vr6 snížit nejde!!!
coming soon...
Obrázek

Uživatelský avatar
jarys
Profík
Profík
Příspěvky: 1105
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: melnicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jarys »

pokud moc koní..tak kompresor..to co vlozis do vacek pistu atd..nema takovej efekt jako..kompresor nebo turbo
ND G2

zatim ještě žiju

Uživatelský avatar
Marty
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1429
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: kozomín

Příspěvek od Marty »

Nikdo ani kompresor ani chip??????????
Jinak syncro neni stalej pohon 4kol????

Uživatelský avatar
martinvr6
Profík
Profík
Příspěvky: 1069
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Jihomoravský kraj

Příspěvek od martinvr6 »

Marty píše:Nikdo ani kompresor ani chip??????????
Jinak syncro neni stalej pohon 4kol????
ja mam kompresor i chip ale jeste neni namontovanej :cry:
i vacky, pruzinky, hydrostely, odlehcene remenice, vetsi klapku sani, svody mam :wink:
coming soon...
Obrázek

Uživatelský avatar
Marty
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1429
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: kozomín

Příspěvek od Marty »

martinvr6 píše:
Marty píše:Nikdo ani kompresor ani chip??????????
Jinak syncro neni stalej pohon 4kol????
ja mam kompresor i chip ale jeste neni namontovanej :cry:
i vacky, pruzinky, hydrostely, odlehcene remenice, vetsi klapku sani, svody mam :wink:

grrrrrrrrrr,no husty nechci bejt sprostej ale to bude to pravy 8O ...ted mi psali ze Sportmotor ze za chip chtej 6500kč a ze pak bude 151kw....jak je slozity financne a vis kdo to dela kompresor na VR6?

Uživatelský avatar
martinvr6
Profík
Profík
Příspěvky: 1069
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Jihomoravský kraj

Příspěvek od martinvr6 »

Marty píše:
martinvr6 píše: ja mam kompresor i chip ale jeste neni namontovanej :cry:
i vacky, pruzinky, hydrostely, odlehcene remenice, vetsi klapku sani, svody mam :wink:

grrrrrrrrrr,no husty nechci bejt sprostej ale to bude to pravy 8O ...ted mi psali ze Sportmotor ze za chip chtej 6500kč a ze pak bude 151kw....jak je slozity financne a vis kdo to dela kompresor na VR6?
http://www.vf-engineering.com" target="_blank
Přílohy
charger12sp7.jpg
charger12sp7.jpg (39.18 KiB) Zobrazeno 923 x
coming soon...
Obrázek

Uživatelský avatar
Marty
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1429
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: kozomín

Příspěvek od Marty »

martinvr6 píše:
Marty píše:
grrrrrrrrrr,no husty nechci bejt sprostej ale to bude to pravy 8O ...ted mi psali ze Sportmotor ze za chip chtej 6500kč a ze pak bude 151kw....jak je slozity financne a vis kdo to dela kompresor na VR6?
http://www.vf-engineering.com" target="_blank
No moc sem toho nedocetl :cry:

Uživatelský avatar
martinvr6
Profík
Profík
Příspěvky: 1069
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Jihomoravský kraj

Příspěvek od martinvr6 »

http://www.slstuning.de/" target="_blank
coming soon...
Obrázek

Uživatelský avatar
frantisek939
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 337
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od frantisek939 »

Marty píše:Nikdo ani kompresor ani chip??????????
Jinak syncro neni stalej pohon 4kol????
Syncro = visco spojka - lamely se brodi ve smesi, ktera ztrati viscositu pri ohrati. Pokud se predni a zadni kola toci stejne rychle, lamely neprokluzuji a zadek se v podstate veze. Jakmile hrabne predek, nebo ostre projedes serpentinu - lamely se protoci a spojka sepne. Ohrati je velmi rychle, protoze na zadni napravu razem leti desitky kW vykonu motoru. Stejnou funkci maji soucastne 4Motion, jenze tam se o sepnuti spojky stara elektronika - Haldex spojka. Proto tyhle auta tak kopou na snehu. Konkretne v pripade VR6 s tezkym motorem se z nedotaciveho razem stava hooodne pretacive a jankovite auto a moje prvni zima byla ve znameni hodin :-) - pravda, hodne jsem zkousel, co se da uridit.
Abys mel plnou 4kolu, kup si Audi - tam je misto Haldexu Torsen a jede to 80:20 az 20:80 procent predek:zadek.

Uživatelský avatar
Marty
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1429
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: kozomín

Příspěvek od Marty »

frantisek939 píše:
Marty píše:Nikdo ani kompresor ani chip??????????
Jinak syncro neni stalej pohon 4kol????
Syncro = visco spojka - lamely se brodi ve smesi, ktera ztrati viscositu pri ohrati. Pokud se predni a zadni kola toci stejne rychle, lamely neprokluzuji a zadek se v podstate veze. Jakmile hrabne predek, nebo ostre projedes serpentinu - lamely se protoci a spojka sepne. Ohrati je velmi rychle, protoze na zadni napravu razem leti desitky kW vykonu motoru. Stejnou funkci maji soucastne 4Motion, jenze tam se o sepnuti spojky stara elektronika - Haldex spojka. Proto tyhle auta tak kopou na snehu. Konkretne v pripade VR6 s tezkym motorem se z nedotaciveho razem stava hooodne pretacive a jankovite auto a moje prvni zima byla ve znameni hodin :-) - pravda, hodne jsem zkousel, co se da uridit.
Abys mel plnou 4kolu, kup si Audi - tam je misto Haldexu Torsen a jede to 80:20 az 20:80 procent predek:zadek.
Tomu rikam super popis

Uživatelský avatar
OndrIs
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1875
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Morava,
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od OndrIs »

Marty píše:
frantisek939 píše:Syncro = visco spojka - lamely se brodi ve smesi, ktera ztrati viscositu pri ohrati. Pokud se predni a zadni kola toci stejne rychle, lamely neprokluzuji a zadek se v podstate veze. Jakmile hrabne predek, nebo ostre projedes serpentinu - lamely se protoci a spojka sepne. Ohrati je velmi rychle, protoze na zadni napravu razem leti desitky kW vykonu motoru. Stejnou funkci maji soucastne 4Motion, jenze tam se o sepnuti spojky stara elektronika - Haldex spojka. Proto tyhle auta tak kopou na snehu. Konkretne v pripade VR6 s tezkym motorem se z nedotaciveho razem stava hooodne pretacive a jankovite auto a moje prvni zima byla ve znameni hodin :-) - pravda, hodne jsem zkousel, co se da uridit.
Abys mel plnou 4kolu, kup si Audi - tam je misto Haldexu Torsen a jede to 80:20 az 20:80 procent predek:zadek.
Tomu rikam super popis
:kap: poklona chlape :D

Uživatelský avatar
MIRECZH
Řidič
Řidič
Příspěvky: 77
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: SLOVENSKO
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MIRECZH »

Konečne viem co mam pod zadkom :lol:

Uživatelský avatar
frantisek939
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 337
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od frantisek939 »

MIRECZH píše:Konečne viem co mam pod zadkom :lol:
Preci nedostizny auto - jako ja :P

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“