Uprava motoru 2,9vr6

Moderátoři: 11mAjA11, KOŠŤÁL

Uživatelský avatar
Marty
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1429
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: kozomín

Uprava motoru 2,9vr6

Příspěvek od Marty »

Jak upravit motor ve VR6?Serie je 2,9 140kw,ma vyfuk remus,konicky filtr pipercros,co dal...chtel bych aspon 160kw...

Uživatelský avatar
jolik
Pilot
Pilot
Příspěvky: 861
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ostravwa
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jolik »

20kw to je dost 8O
K:tapecírunk GTI-EDITION 5dv.

Uživatelský avatar
Marty
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1429
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: kozomín

Příspěvek od Marty »

Me se to zda akorat,klidne vic ale to uz by asi bylo dost v jine cenove a turbo davat nebudu,jestli to nekdo zvladne sevsim vsudy za 30tis. tak klidne jinak ne :P

otazka plati dal co dal u vr6,filtr a sani je,motor je v dobrym stavu,svody a vyfuk taky ok a vyfuk remus...

Uživatelský avatar
Duck
Profík
Profík
Příspěvky: 963
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Duck »

tak chip, leštěný svody, kvalitní kabely + svíčky, nevím co dál... fakt pak jedině cestou turba no... nebo potom ostrý vačky, ty taky hodně zvednou výkon...
http://www.vhmarket.cz
Internetový obchod pro Váš pohodlný život - Audio-Video, Bílá Technika, Zahrada, Dílna, Fashion, Hračky, Autodoplňky
Střešní nosiče, autoboxy a nosiče kol značek THULE, NEUMANN, HAKR, aj.

Uživatelský avatar
Hopr
Řidič
Řidič
Příspěvky: 75
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Kam.Šenov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hopr »

Poladit hlavu, písty, odlehčit co se dá, jen nevím co se sáním, prý to leštění není úplně echt. :roll:
Jsem elektrikář-proto nezvládám gramatiku.

Uživatelský avatar
martinvr6
Profík
Profík
Příspěvky: 1069
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Jihomoravský kraj

Příspěvek od martinvr6 »

Hopr píše:Poladit hlavu, písty, odlehčit co se dá, jen nevím co se sáním, prý to leštění není úplně echt. :roll:
hlava poladit nejde
Marty píše:Jak upravit motor ve VR6?Serie je 2,9 140kw,ma vyfuk remus,konicky filtr pipercros,co dal...chtel bych aspon 160kw...
co takhle kompresor? jinak vacky Schrick 799e, pruzinky Schrick 179e, hydrostely 200e, vetsi klapka sani 75e, odlehcene remenice 9000kc, svody Raceland 7000kc, sani schrick 1200e, chip cca 200e ale nevim kolik ti to da celkem. Jinak 30t ti na to stacit nebude
coming soon...
Obrázek

Uživatelský avatar
GMKcz
Pilot
Pilot
Příspěvky: 770
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha

Příspěvek od GMKcz »

Marty píše:jestli to nekdo zvladne sevsim vsudy za 30tis
to mi pripomina film Slunce seno erotika jak chtej rekonstruovat melejn a muzou uvolnit az pet a tricet tisic!! zejo predsedo?! :-D :-D :-D
Koupím světla na VENTO s čočkou - nejlépe s poničenými skly - rozhoduje cena!!
Dále poškozenej naraznik na taky na VENTO!!
Piště SZ!

Uživatelský avatar
Sven
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 400
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sven »

naturbovat vevericu je siroky pojem. Za 30 000? asi tazko...

za taku cenu neviem ci vobec zozenies vsetky komponenty. Dalsia vec je managment motora, ten fabricky mozes poslat do smetiaka a zohnat si nejaky standalone, co neviem ci zozenies pod 30 000 samotny (programovatelna ECU). Ztoho dovodu sa ti oplati uz potom pomyslat na vyssie vykony ako +20kw
Milos z toronta ma naturbovanu vevericu s odbrzdenymi 484 konami (co zodpoveda asi 350kW). Prevodovka ho ma za to rada, uz ju par krat poslal sr*t.
Obrázek
A zas na druhu stranu, nadrozmerne turba sa chovaju dost naprd, auto ide v nizsich otackach cisto atmosfericky a pri 4000+ zopne velke turbo a zacne byt "nekontrolovatelne"...
Obrázek

tu je video milosovej veverice, spojka tiez trosku preklzuje...
http://www.youtube.com/watch?v=E1KB6iETdEk" target="_blank

Uživatelský avatar
GMKcz
Pilot
Pilot
Příspěvky: 770
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha

Příspěvek od GMKcz »

Sven píše:A zas na druhu stranu, nadrozmerne turba sa chovaju dost naprd, auto ide v nizsich otackach cisto atmosfericky a pri 4000+ zopne velke turbo a zacne byt "nekontrolovatelne"...
co sem cetl tak pokud je turbokit kvalitni tak turbo zabira uz v 3,5 - 3,6 rpm a nastup vykonu je postupnej.. tj - nekopne to a nezacne to hned (a pokazdy) hrabat.. jinak u syncra bych to neresil protoze tam si hrabnes predkem a nastpujue zadek.. pokud to turbo je ovsem moc silny tak zacne hrabat i zadek a zabavy je az nad hlavu :lol: :lol:
Koupím světla na VENTO s čočkou - nejlépe s poničenými skly - rozhoduje cena!!
Dále poškozenej naraznik na taky na VENTO!!
Piště SZ!

Uživatelský avatar
Marty
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1429
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: kozomín

Příspěvek od Marty »

martinvr6 píše:
Hopr píše:Poladit hlavu, písty, odlehčit co se dá, jen nevím co se sáním, prý to leštění není úplně echt. :roll:
hlava poladit nejde
Marty píše:Jak upravit motor ve VR6?Serie je 2,9 140kw,ma vyfuk remus,konicky filtr pipercros,co dal...chtel bych aspon 160kw...
co takhle kompresor? jinak vacky Schrick 799e, pruzinky Schrick 179e, hydrostely 200e, vetsi klapka sani 75e, odlehcene remenice 9000kc, svody Raceland 7000kc, sani schrick 1200e, chip cca 200e ale nevim kolik ti to da celkem. Jinak 30t ti na to stacit nebude

Super ,takhle sem si to predstavoval....a ten kompresor si nekdy videl na verune nebo mel?

Uživatelský avatar
Marty
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1429
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: kozomín

Příspěvek od Marty »

HonzaVR6 píše:
Marty píše:jestli to nekdo zvladne sevsim vsudy za 30tis
to mi pripomina film Slunce seno erotika jak chtej rekonstruovat melejn a muzou uvolnit az pet a tricet tisic!! zejo predsedo?! :-D :-D :-D

Dat turbo na Verunu minimalne 70tis!

Uživatelský avatar
Marty
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1429
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: kozomín

Příspěvek od Marty »

HonzaVR6 píše:
Sven píše:A zas na druhu stranu, nadrozmerne turba sa chovaju dost naprd, auto ide v nizsich otackach cisto atmosfericky a pri 4000+ zopne velke turbo a zacne byt "nekontrolovatelne"...
co sem cetl tak pokud je turbokit kvalitni tak turbo zabira uz v 3,5 - 3,6 rpm a nastup vykonu je postupnej.. tj - nekopne to a nezacne to hned (a pokazdy) hrabat.. jinak u syncra bych to neresil protoze tam si hrabnes predkem a nastpujue zadek.. pokud to turbo je ovsem moc silny tak zacne hrabat i zadek a zabavy je az nad hlavu :lol: :lol:

U syncra mas stalej pohon ctyr kol tak nevim proc by se mi mel az po chvili pridat zadek,a myslim si ze bych poslal prevodovku do kytek a ne ze bych hrabal....

Uživatelský avatar
Marty
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1429
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: kozomín

Příspěvek od Marty »

Duck píše:tak chip, leštěný svody, kvalitní kabely + svíčky, nevím co dál... fakt pak jedině cestou turba no... nebo potom ostrý vačky, ty taky hodně zvednou výkon...

Tak filtr mam hodne dobrej,svicky a kabely taky,vyfuk taky,ty svody chci ale prej se na syncro nedelaj....leda je predelat co z lestenejch normalnich?ostrtry vacky byvh taky chtel a chip urcite....

Uživatelský avatar
jhn
Závodník
Závodník
Příspěvky: 696
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ml. Boleslav

Příspěvek od jhn »

já osobně bych se vykašlal na výměnu vaček, protože když tam dáš ostrou, tak ti to pojede akorát nahoře a ve spodním spektru otáček to bude cukat a nebude to pořádně držet volnoběh, jako to maj závodní auta, který maj zvýšenej volnoběh aby to vůbec vrčelo a využitelný spektrum otáček je třeba od 4 do 6 tis, jinak se to dusí a škube.

Taky počítej s tím, že pokud tam uděláš vážnější zásahy, jako ty svody (na racelandy jsme zrovna chválu moc neslyšel) tak ti to začne baštit třeba dvakrát tolik...
ICQ: 236-929-455, e-mail: jhn.s@post.cz

Uživatelský avatar
Marty
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1429
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: kozomín

Příspěvek od Marty »

jhn píše:já osobně bych se vykašlal na výměnu vaček, protože když tam dáš ostrou, tak ti to pojede akorát nahoře a ve spodním spektru otáček to bude cukat a nebude to pořádně držet volnoběh, jako to maj závodní auta, který maj zvýšenej volnoběh aby to vůbec vrčelo a využitelný spektrum otáček je třeba od 4 do 6 tis, jinak se to dusí a škube.

Taky počítej s tím, že pokud tam uděláš vážnější zásahy, jako ty svody (na racelandy jsme zrovna chválu moc neslyšel) tak ti to začne baštit třeba dvakrát tolik...
Super nazor,no oni ty svody se prej nedelaj na syncro tak na ne kaslu no....a u tech ostrejch vacek je to az tak zly jo?

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“