Uprava motoru 2,9vr6
- jarys
- Profík
- Příspěvky: 1105
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: melnicko
- Kontaktovat uživatele:
- jarys
- Profík
- Příspěvky: 1105
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: melnicko
- Kontaktovat uživatele:
- martinvr6
- Profík
- Příspěvky: 1069
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Jihomoravský kraj
- Marty
- VWagenista
- Příspěvky: 1429
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: kozomín
martinvr6 píše:ja mam kompresor i chip ale jeste neni namontovanejMarty píše:Nikdo ani kompresor ani chip??????????
Jinak syncro neni stalej pohon 4kol????
i vacky, pruzinky, hydrostely, odlehcene remenice, vetsi klapku sani, svody mam
grrrrrrrrrr,no husty nechci bejt sprostej ale to bude to pravy ...ted mi psali ze Sportmotor ze za chip chtej 6500kč a ze pak bude 151kw....jak je slozity financne a vis kdo to dela kompresor na VR6?
- martinvr6
- Profík
- Příspěvky: 1069
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Jihomoravský kraj
http://www.vf-engineering.com" target="_blankMarty píše:martinvr6 píše: ja mam kompresor i chip ale jeste neni namontovanej
i vacky, pruzinky, hydrostely, odlehcene remenice, vetsi klapku sani, svody mam
grrrrrrrrrr,no husty nechci bejt sprostej ale to bude to pravy ...ted mi psali ze Sportmotor ze za chip chtej 6500kč a ze pak bude 151kw....jak je slozity financne a vis kdo to dela kompresor na VR6?
- Přílohy
-
- charger12sp7.jpg (39.18 KiB) Zobrazeno 941 x
coming soon...
- Marty
- VWagenista
- Příspěvky: 1429
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: kozomín
No moc sem toho nedocetlmartinvr6 píše:http://www.vf-engineering.com" target="_blankMarty píše:
grrrrrrrrrr,no husty nechci bejt sprostej ale to bude to pravy ...ted mi psali ze Sportmotor ze za chip chtej 6500kč a ze pak bude 151kw....jak je slozity financne a vis kdo to dela kompresor na VR6?
- martinvr6
- Profík
- Příspěvky: 1069
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Jihomoravský kraj
- frantisek939
- Jezdec
- Příspěvky: 337
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Vysočina
Syncro = visco spojka - lamely se brodi ve smesi, ktera ztrati viscositu pri ohrati. Pokud se predni a zadni kola toci stejne rychle, lamely neprokluzuji a zadek se v podstate veze. Jakmile hrabne predek, nebo ostre projedes serpentinu - lamely se protoci a spojka sepne. Ohrati je velmi rychle, protoze na zadni napravu razem leti desitky kW vykonu motoru. Stejnou funkci maji soucastne 4Motion, jenze tam se o sepnuti spojky stara elektronika - Haldex spojka. Proto tyhle auta tak kopou na snehu. Konkretne v pripade VR6 s tezkym motorem se z nedotaciveho razem stava hooodne pretacive a jankovite auto a moje prvni zima byla ve znameni hodin - pravda, hodne jsem zkousel, co se da uridit.Marty píše:Nikdo ani kompresor ani chip??????????
Jinak syncro neni stalej pohon 4kol????
Abys mel plnou 4kolu, kup si Audi - tam je misto Haldexu Torsen a jede to 80:20 az 20:80 procent predek:zadek.
- Marty
- VWagenista
- Příspěvky: 1429
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: kozomín
Tomu rikam super popisfrantisek939 píše:Syncro = visco spojka - lamely se brodi ve smesi, ktera ztrati viscositu pri ohrati. Pokud se predni a zadni kola toci stejne rychle, lamely neprokluzuji a zadek se v podstate veze. Jakmile hrabne predek, nebo ostre projedes serpentinu - lamely se protoci a spojka sepne. Ohrati je velmi rychle, protoze na zadni napravu razem leti desitky kW vykonu motoru. Stejnou funkci maji soucastne 4Motion, jenze tam se o sepnuti spojky stara elektronika - Haldex spojka. Proto tyhle auta tak kopou na snehu. Konkretne v pripade VR6 s tezkym motorem se z nedotaciveho razem stava hooodne pretacive a jankovite auto a moje prvni zima byla ve znameni hodin - pravda, hodne jsem zkousel, co se da uridit.Marty píše:Nikdo ani kompresor ani chip??????????
Jinak syncro neni stalej pohon 4kol????
Abys mel plnou 4kolu, kup si Audi - tam je misto Haldexu Torsen a jede to 80:20 az 20:80 procent predek:zadek.
- OndrIs
- VWjunior
- Příspěvky: 1875
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Morava,
- Kontaktovat uživatele:
poklona chlapeMarty píše:Tomu rikam super popisfrantisek939 píše:Syncro = visco spojka - lamely se brodi ve smesi, ktera ztrati viscositu pri ohrati. Pokud se predni a zadni kola toci stejne rychle, lamely neprokluzuji a zadek se v podstate veze. Jakmile hrabne predek, nebo ostre projedes serpentinu - lamely se protoci a spojka sepne. Ohrati je velmi rychle, protoze na zadni napravu razem leti desitky kW vykonu motoru. Stejnou funkci maji soucastne 4Motion, jenze tam se o sepnuti spojky stara elektronika - Haldex spojka. Proto tyhle auta tak kopou na snehu. Konkretne v pripade VR6 s tezkym motorem se z nedotaciveho razem stava hooodne pretacive a jankovite auto a moje prvni zima byla ve znameni hodin - pravda, hodne jsem zkousel, co se da uridit.
Abys mel plnou 4kolu, kup si Audi - tam je misto Haldexu Torsen a jede to 80:20 az 20:80 procent predek:zadek.
- MIRECZH
- Řidič
- Příspěvky: 77
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: SLOVENSKO
- Kontaktovat uživatele:
- frantisek939
- Jezdec
- Příspěvky: 337
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Vysočina