Pruzinka v reguratoru tlaku paliva 1.8 66kW

Moderátoři: 11mAjA11, KOŠŤÁL

Odpovědět
pajaaa6608
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 6
Registrován: 29.03.2019 23:16

Pruzinka v reguratoru tlaku paliva 1.8 66kW

Příspěvek od pajaaa6608 »

Zdravim, stala se mi tahova neprijemnost. U motoru 1.8 ABS 66kW jsem zjistil ze je hodne nizky tlak paliva a zjistil jsem ze tlak se ztraci na reguratoru tlaku paliva. Rozhodl jsem se pro vymenu membrany ale nanestesti pri rozebirani mi vystrelila pruzinka, viz prilozeny obrazek. Pruziku nemohu nikde najit :( Skousel jsem taky jestli lze samostatne koupit pruzinku ale zatim se mi nepodarilo zjistit kde by se dala sehat. Nemate nekdo zkusenot kde poridit tuhle pruzinku nebo nejakou alternativni pruziku ktera splni svuj ucel. Kdyby nahodou byl nekdo ochotny za nejakou odmenu pruzinku vytahnout a zmerit rozmery tak bych byl moc vdecny. Diky za jakekoliv info. Pavel
Přílohy
1.4-1.8 injector unit.png

pajaaa6608
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 6
Registrován: 29.03.2019 23:16

Re: Pruzinka v reguratoru tlaku paliva 1.8 66kW

Příspěvek od pajaaa6608 »

Tak pruzinka se nasla :) ma vnejsi prumer 14mm, prumer dratu 1.25, volna delka 16mm a 5 zavitu. V zitra nebo pozitri to namontuji snad to bude OK.

pajaaa6608
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 6
Registrován: 29.03.2019 23:16

Re: Pruzinka v reguratoru tlaku paliva 1.8 66kW

Příspěvek od pajaaa6608 »

Tak jsem to dal dokupy a zjistil jsem toto: po zapnuti zapalovani je tlak paliva cca 0.4 Baru a ryche klesa (se starou manzetou to bylo asi 0.2 baru). Pri nastartovani tlak 1.1 Baru. Mohl by mi nekdo potrvdit jestli tyto hodnoty jsou spravne. Ja jsem se jen docetl v jedne knizce ze tlak paliva mam byt 1 az 1.2 baru, mel jsem za to ze po zapnuti zapalovani a i pri nastartovanem mototu by mel byt tento predepsany tlak (1 az 1.2 Baru). Jestli tlak paliva ma byt kolem 1 baru i jen po zapnuti zapalovani tak me napada jen to ze pruzinka je vlivem veku uz hodne oslabena a chtelo by to novou. Jinak s autem jsem se jeste nebyl poradne projet tak nevim jak jezdi pri ruznych otackach motoru a zatizeni. Auto ma nekdy problem nastartovat a nekdy staruje celkem dobre. Netusim jestli spatne starty jsou vlivem nizkeho tlaku paliva nebo nejaky problem v eletrice.

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“