Záměna katíku
- Stepix
- VWjunior
- Příspěvky: 1726
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: C.Budejovice
- Kontaktovat uživatele:
Záměna katíku
klucí, majne katalyzator je snad ještě origo od výroby, ale ted se mi naskytla možnost výměny za katík z gIV, takže dotaz zní:
lze dát katík z G4 1,6 do G3 1,4 a jaké to bude mít důsledky
jde všechno, ale aby to bylo funkční
díky
lze dát katík z G4 1,6 do G3 1,4 a jaké to bude mít důsledky
jde všechno, ale aby to bylo funkční
díky
- Stepix
- VWjunior
- Příspěvky: 1726
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: C.Budejovice
- Kontaktovat uživatele:
- Radim205D
- Jezdec
- Příspěvky: 267
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Havířov
- Kontaktovat uživatele:
- Stepix
- VWjunior
- Příspěvky: 1726
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: C.Budejovice
- Kontaktovat uživatele:
- jhn
- Závodník
- Příspěvky: 696
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ml. Boleslav
bude to ok, pokud je to z většího nebo stejného oběmu motoru tak to bude fungovat, jezdit to bude i kdyby tam nebyl
ICQ: 236-929-455, e-mail: jhn.s@post.cz
- ron
- Profík
- Příspěvky: 952
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Plzeň
- Stepix
- VWjunior
- Příspěvky: 1726
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: C.Budejovice
- Kontaktovat uživatele:
- Laxo
- Nový člen
- Příspěvky: 16
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: BA
Radim205D
Tak by som to neriesil - plyny sa v kataku porom tocia, vznikaju tam turbulencie a vznika tym neprijemny "plechovy" zvuk - a samozrejme - ide dole aj vykon. Ja by som doporucoval povodny kat premostit co najsirsou trubkou (vyhoda - vyzera, ze tam je, nevyhoda - mierne zuzenie priemeru), alebo ho uplne nahradit trubkou / rezonatorom.
Tak by som to neriesil - plyny sa v kataku porom tocia, vznikaju tam turbulencie a vznika tym neprijemny "plechovy" zvuk - a samozrejme - ide dole aj vykon. Ja by som doporucoval povodny kat premostit co najsirsou trubkou (vyhoda - vyzera, ze tam je, nevyhoda - mierne zuzenie priemeru), alebo ho uplne nahradit trubkou / rezonatorom.
...maly ale zato tenky...
- Stepix
- VWjunior
- Příspěvky: 1726
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: C.Budejovice
- Kontaktovat uživatele:
no jo, ale co emise!?Laxo píše:Radim205D
Tak by som to neriesil - plyny sa v kataku porom tocia, vznikaju tam turbulencie a vznika tym neprijemny "plechovy" zvuk - a samozrejme - ide dole aj vykon. Ja by som doporucoval povodny kat premostit co najsirsou trubkou (vyhoda - vyzera, ze tam je, nevyhoda - mierne zuzenie priemeru), alebo ho uplne nahradit trubkou / rezonatorom.
- aiworry
- Profík
- Příspěvky: 924
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Záměna katíku
Teď jsem dal místo katu rezonátor 60 mm.
Uplná pohodo motor se nedusí a v momentu řazení nepadají tolik otáčky.Motor 1.8
Emise no musíš mít buď známí a nebo to stoji o cca 200 kč víc.Chápeš jak to myslim.
Uplná pohodo motor se nedusí a v momentu řazení nepadají tolik otáčky.Motor 1.8
Emise no musíš mít buď známí a nebo to stoji o cca 200 kč víc.Chápeš jak to myslim.
- charllie
- Závodník
- Příspěvky: 525
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: skoro BRNO
- Kontaktovat uživatele:
Re: Záměna katíku
Kat je na prd.Akorát to žere koníky
Nemám ani kat ani střeďák a pohoda.Na emisích to neřeší
Nemám ani kat ani střeďák a pohoda.Na emisích to neřeší
- charllie
- Závodník
- Příspěvky: 525
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: skoro BRNO
- Kontaktovat uživatele:
Re: Záměna katíku
Kat je na prd.Akorát to žere koníky
Nemám ani kat ani střeďák a pohoda.Na emisích to neřeší
Nemám ani kat ani střeďák a pohoda.Na emisích to neřeší
- valda
- Řidič
- Příspěvky: 166
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: jablonne v podjestedi
- Kontaktovat uživatele:
Re: Záměna katíku
jen ho tam dej ten z te g4 nebude zadny problem a na emis,projdes ,vse bude v pohode