Záměna katíku

Moderátoři: 11mAjA11, KOŠŤÁL

Odpovědět
Uživatelský avatar
Stepix
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1726
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: C.Budejovice
Kontaktovat uživatele:

Záměna katíku

Příspěvek od Stepix »

klucí, majne katalyzator je snad ještě origo od výroby, ale ted se mi naskytla možnost výměny za katík z gIV, takže dotaz zní:

lze dát katík z G4 1,6 do G3 1,4 a jaké to bude mít důsledky :?:

jde všechno, ale aby to bylo funkční :lol:

díky

boobika
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2542
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: kousek od Brna

Příspěvek od boobika »

pokud mají stejně umístěnou lambdu a cca. stejný průměr trubky, mělo by být vše ok.

Uživatelský avatar
Stepix
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1726
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: C.Budejovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stepix »

to právě že má... ale co průchodnost? vím že když jsem chtel koupit univerzál, tak mi nabízeli do 2,0 a nad 2,0 obsah... ale co si o tom budem povidat, proste uni :lol:
me by zajimalo ak to je s timtok... kdyztak ho tam napacham :roll:

Uživatelský avatar
Radim205D
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 267
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Radim205D »

Já průchodnost katu vždycky zlepšil tyčkou od malého heveru :twisted:

Uživatelský avatar
Stepix
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1726
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: C.Budejovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stepix »

kurna a nejaka kloudna rada? :cry:

Uživatelský avatar
jhn
Závodník
Závodník
Příspěvky: 696
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ml. Boleslav

Příspěvek od jhn »

bude to ok, pokud je to z většího nebo stejného oběmu motoru tak to bude fungovat, jezdit to bude i kdyby tam nebyl
ICQ: 236-929-455, e-mail: jhn.s@post.cz

Uživatelský avatar
ron
Profík
Profík
Příspěvky: 952
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od ron »

jde v podstatě o hustotu vnitřních voštin
vetší objem a výkon=více plynů a větší potřeba propustnosti
jen pozor, abys nenaběhl, a ten novej nebyl v pytli
Golf a Polo - naše VW rodina
golf však stále ve výstavbě
teď navíc ještě polo s batohem - Cordoba SX....a přibyl další golf - tentokrát IV.

Uživatelský avatar
Stepix
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1726
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: C.Budejovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stepix »

ron píše:jde v podstatě o hustotu vnitřních voštin
vetší objem a výkon=více plynů a větší potřeba propustnosti
jen pozor, abys nenaběhl, a ten novej nebyl v pytli
no určitě na tom nebude hůř než ten co je tam ještě origo :lol:

Uživatelský avatar
Laxo
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 16
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: BA

Příspěvek od Laxo »

Radim205D
Tak by som to neriesil - plyny sa v kataku porom tocia, vznikaju tam turbulencie a vznika tym neprijemny "plechovy" zvuk - a samozrejme - ide dole aj vykon. Ja by som doporucoval povodny kat premostit co najsirsou trubkou (vyhoda - vyzera, ze tam je, nevyhoda - mierne zuzenie priemeru), alebo ho uplne nahradit trubkou / rezonatorom.
...maly ale zato tenky...

Uživatelský avatar
Stepix
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1726
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: C.Budejovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stepix »

Laxo píše:Radim205D
Tak by som to neriesil - plyny sa v kataku porom tocia, vznikaju tam turbulencie a vznika tym neprijemny "plechovy" zvuk - a samozrejme - ide dole aj vykon. Ja by som doporucoval povodny kat premostit co najsirsou trubkou (vyhoda - vyzera, ze tam je, nevyhoda - mierne zuzenie priemeru), alebo ho uplne nahradit trubkou / rezonatorom.
no jo, ale co emise!?

Uživatelský avatar
aiworry
Profík
Profík
Příspěvky: 924
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Záměna katíku

Příspěvek od aiworry »

Teď jsem dal místo katu rezonátor 60 mm.
Uplná pohodo motor se nedusí a v momentu řazení nepadají tolik otáčky.Motor 1.8
Emise no musíš mít buď známí a nebo to stoji o cca 200 kč víc.Chápeš jak to myslim. :lol:

Uživatelský avatar
charllie
Závodník
Závodník
Příspěvky: 525
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: skoro BRNO
Kontaktovat uživatele:

Re: Záměna katíku

Příspěvek od charllie »

Kat je na prd.Akorát to žere koníky :D :D :D
Nemám ani kat ani střeďák a pohoda.Na emisích to neřeší :D :D :D

Uživatelský avatar
charllie
Závodník
Závodník
Příspěvky: 525
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: skoro BRNO
Kontaktovat uživatele:

Re: Záměna katíku

Příspěvek od charllie »

Kat je na prd.Akorát to žere koníky :D :D :D
Nemám ani kat ani střeďák a pohoda.Na emisích to neřeší :D :D :D

Uživatelský avatar
valda
Řidič
Řidič
Příspěvky: 166
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: jablonne v podjestedi
Kontaktovat uživatele:

Re: Záměna katíku

Příspěvek od valda »

jen ho tam dej ten z te g4 nebude zadny problem a na emis,projdes ,vse bude v pohode

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“