vstrekovanie - kabrurator

Moderátoři: 11mAjA11, KOŠŤÁL

Odpovědět
Uživatelský avatar
herak
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 482
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ziar nad Hronom

vstrekovanie - kabrurator

Příspěvek od herak »

ak ma niekto skusenosti s prerabkou vastrekov na karbec, aka zamena je najlepsia????? nemam o tom ani sajn, tak by ma zaujimalo aky karburator by sa dal pouzit, co by bolo treba prepobit a ake by to potom malo vlastnosti.....

Uživatelský avatar
Žížal
Pilot
Pilot
Příspěvky: 740
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Žížal »

Záleží o jaký motor jde... Na Golfu 2 mám místo Digifanta karbec. Pokud máš 1,8 nebo 1,6 8V tak u G2 pasuje sání z karburátorových verzí na stříkačky. Pokud máš jednobodový vstřik mělo by pasovat Pierburg 2E2 přímo místo karburátoru. Nevím jestli se u G3 nelišily nějak zásadně hlavy tak by sání z karburátorem nepasovalo. Problém možná bude kdyby chybělo nějaké čidlo pro karbec - muselo by se doplnit, ideálně si sežeň zapojení kaburátoru u G2 a podle toho se orientuj. Pokud máš 16V tak musíš udělat novou část sání mezi karbcem a hlavou.

Vlastnosti to bude mít jaké chceš :lol: záleží na seřízení - může to být pila i nízkospotřebové auto.

Pokud chceš co nejmíň problémů sežeň si Pierburga 2E2 - je to na VW 1,6 a 1,8 motory takže to bude jednoduché namontovat. Pokud chceš jít do nějaké brutalitky tak buď Webery, nebo karbce z Tatry 613 (no a absolutní peklo jsou 4 motorkové karburátory - pro každý válec jeden) :mad3:

Proč to chceš předělávat? Na rovinu pochybuju že funkční karbec + čidla podtlakový rozvod + elektriku + seřízení seženeš za nižší cenu než kus stříkačky který ti umřel. Nejsem si jistý jestli nebudeš potřebovat i jiný rozdělovač + zapalování. Dohromady celkem pálka - odhadem 5k a víc za minimální nutný materiál...
Golf real car, real fast

Master
Pilot
Pilot
Příspěvky: 734
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: vstrekovanie - kabrurator

Příspěvek od Master »

herak píše:ak ma niekto skusenosti s prerabkou vastrekov na karbec, aka zamena je najlepsia????? nemam o tom ani sajn, tak by ma zaujimalo aky karburator by sa dal pouzit, co by bolo treba prepobit a ake by to potom malo vlastnosti.....
A proc to chces delat? Domnivam se totiz, ze s predelanim na karburator bude vic problemu, nez spravit monomotronic

Uživatelský avatar
herak
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 482
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ziar nad Hronom

Příspěvek od herak »

no zatial sa len pytam, take myslienky sa mi motaju hlavou. ten monomotronic stale neslape ako by mal, tak preto....

Uživatelský avatar
JonatanCl
Pilot
Pilot
Příspěvky: 839
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: CL,Lbc,Uranový doly a pak různě
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JonatanCl »

A když už budeš lovit karbce, tak hlavně ne 2fuj (2ee) To bys vletě z bláta do Orlický přehrady.
Jinak u monošprice odchází nejvíc ta gumokovová příruba na sání - u VW je drahá jak pes a dělá strašný brikule s motorem, pak bych koukal, jestli je v háji ještě něco jinýho
Velký lidi potřebujou velký auta - a jezdit v nich sami:-)

Uživatelský avatar
Žížal
Pilot
Pilot
Příspěvky: 740
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Žížal »

herak píše:no zatial sa len pytam, take myslienky sa mi motaju hlavou. ten monomotronic stale neslape ako by mal, tak preto....
No přijde mi že výměna za karbec bude drahá a náročná na rozchození...
Co chybí tomu Monomotroniku k dokonalosti? Věř mi že zbastlení karbce bude hoodně náročné a pokud si to neuděláš sám tak budeš těžko hledat někoho kdo to udělá...

Jonatán má pravdu 2EE je omyl - sice ekologický ale tragický... Karburátor s řídící jednotkou a lambdou - prostě giga moc věcí co se může zkazit a taky se rádo kazí... 2E2 je celkem rozumný a jednoduchý
Golf real car, real fast

Uživatelský avatar
herak
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 482
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ziar nad Hronom

Příspěvek od herak »

dik za rady, ja som ten moj system parkrat mal rozobraty, takze to poznam ako svoje gate. ta priruba sa kazi (vela ludi mi to vravelo) ale napodiv ta moja je ako nova. zohnal som aj komplet striekacku, no po vymene ziadny rozdiel, takze top nebude v tom snimaci teploty vzduchu co mi na starej vyhadzovalo chybu na VAGu. Uz to vyzera len na tu lambdu, a tymto sa vas chcem aj opytat ci nebude robit nejaky bordel, ked vymenim staru (4 kablova s vyhrievanim) za univerzalnu, ale len jednokablovku. kdesi som pocul, ze by to malo byt v poho, kedze je hned na vyfukovych zvodoch cca 30 cm od motoru....
a este perla, bol som na STK a poslali ma do pi....e, emisie 10x prekrocene. este ten den som zhodil kat a mohol som cezen pozerat ako cez dalekohlad (ziadna vypln :-( ). esteze som zohnal z feldy za 500,- trosku prerabania ale uz je to OK

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“