Jedná se o G3 2.0 16V.
Problém je v tom že pokud je teplota vzduchu tak od 4 °c a vejš tak se 2-3x protočí starter a chytne to. Když je zima tak musím v kuse držet otočeným zapalováním tak 10sec kdy to to točí naprázdno a pak až chytne. Svíčky sou tam nový sice né platinky ale nějaké lepší. Tlaky jsou v pohodě, zkoušeno s jinou baterkou a dělá to taky. Mám podezření na vstřikovací ventily protože než se auto zahřeje tak je slyšet jako by něco nepravidelně vynechávalo a motor trošku nárazově vibruje (ale že by to šlo na 3 válce tak to ne) Prostě jestli nemůžou být zanesený vstriky nebo špatný časování.Nebo že by to ta swině opravdu chtěla jen svíčky platinky? Nechci kvůli nějaké pitomosti rozdělávat motor.
Porádíte? 2.0 16V horší starty za tepla dost blbý za chladna
- reblack
- Řidič
- Příspěvky: 105
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
Re: Porádíte? 2.0 16V horší starty za tepla dost blbý za chladna
spíš teplotní čidlo hlásí špatnou teplotu, a ř.j. nedá tolik benzínu kolik studenej motor potřebuje..
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
- jolik
- Pilot
- Příspěvky: 861
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ostravwa
- Kontaktovat uživatele:
Re: Porádíte? 2.0 16V horší starty za tepla dost blbý za chladna
dělá to neplechu i později při zahřátém motoru
K:tapecírunk GTI-EDITION 5dv.
- jhn
- Závodník
- Příspěvky: 696
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ml. Boleslav
Re: Porádíte? 2.0 16V horší starty za tepla dost blbý za chladna
tyhle vstřikovací systémy maj čidlo teploty nasávaného vzduchu, pokud je to čidlo nefunkční tak řj bere automaticky teplotu +12°C tak to bude možná ten problém, každopádně by to mohla pomoci odhalit diagnostika!?
ICQ: 236-929-455, e-mail: jhn.s@post.cz
- reblack
- Řidič
- Příspěvky: 105
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Porádíte? 2.0 16V horší starty za tepla dost blbý za chladna
na diagnostice to bylo a no problém bez jediné chybičky... jj dělá to i když už motor zahřátej na 90 pak ho vypnu a zas tak 2x protočí než chytne
- Passta
- VWexpert
- Příspěvky: 3096
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Tišnov, Deblín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Porádíte? 2.0 16V horší starty za tepla dost blbý za chladna
Na diagnostice ti jen vyčetli chyby, nebo se dívali i na měřené hodnoty? Řekl bych že to dělá čidlo teploty chladící kapaliny. Na VAG to poznáš podle měřených hodnot, to čidlo nemusí být úplně kaput, ale může hlásit nesmysly.
díly B3 http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=160058" onclick="window.open(this.href);return false;
- jolik
- Pilot
- Příspěvky: 861
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ostravwa
- Kontaktovat uživatele:
Re: Porádíte? 2.0 16V horší starty za tepla dost blbý za chladna
lister už to řekl a passta to potvrdil,zbytek musíš vyzkoušet
K:tapecírunk GTI-EDITION 5dv.