Ventil studeneho stratu motor 2E
- bRG
- VWagenista
- Příspěvky: 1346
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Ventil studeneho stratu motor 2E
Zdar prosim vas kdysi mi nekdo radil jak je zapojenej ventil pro studeny starty na tomto motoru.Mam pocit ze to bylo tak ze RJ spina - a na ventil je pripojenej + porad.Muzete mi poradit ze kteryho pinu RJ to spina(myslim ze je to 6 ale radsi se optam)?pripadne jestli mate nejaky elektricky schema.V Knizce "Jak na to" na tohle jaksi zapomneli schemata tam k digifantum sice jsou ale ten ventil tam neni.dekuju
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
Re: Ventil studeneho stratu motor 2E
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
- Passta
- VWexpert
- Příspěvky: 3096
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Tišnov, Deblín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ventil studeneho stratu motor 2E
Podle schematu ve Workshopu by to tak mělo být. Pin 6.
díly B3 http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=160058" onclick="window.open(this.href);return false;
- Passta
- VWexpert
- Příspěvky: 3096
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Tišnov, Deblín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ventil studeneho stratu motor 2E
to lister: byl jsi rychlejší
díly B3 http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=160058" onclick="window.open(this.href);return false;
- bRG
- VWagenista
- Příspěvky: 1346
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ventil studeneho stratu motor 2E
Dekuji vam mockrat obema:).jeste jeden dotaz jak ten ventil funguje strikne tam jen urcitou davku benzinu na zacatku a pak uz nic?V knize "jak na to" pisou ze to tam vstrikuje urcity mnozstvi benzinu pri kazdem otoceni vacky coz se mi zda jako nejak blbost(v ty knize je napsanejch vic blbosti tak proto tomu nejak neverim).mam problemy s otackama u tohohle motoru tak me napdalo jestli to s tim nema nejakou spojitost.
- bRG
- VWagenista
- Příspěvky: 1346
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ventil studeneho stratu motor 2E
Listre prosim te ten program jsou autodata?Vzhledem k tem kolisajicim otackma chci prekontrolavat motorovou elektriku protoze tam treba nejsou draty vubec k tomu ventilu,lepe receno draty jsou ale od te valcovite spojky ktera je nad starterem a vede k RJ a na pojtkovku tak tam uz vubec nejsou TZN ten velkej kabelovej svazek bude z jineho 2.0.
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
Re: Ventil studeneho stratu motor 2E
program se jmenuje APM TEC, dá se stáhnout na DC++, klidně si napiš o slot.
ventil funguje stejně jak fungoval u starších systémů vstřikování, tzn. že při startu vstřikuje dodatečný palivo do sání. na chod teplýho motoru by neměl mít vliv, leda kdyby netěsnil, nebo vzhledem k tomu že jeden jeho pin je pod proudem při zapnutým zapalování, by v případě že by kabel mezi pinem 6 ř.j. a druhým pinem ventilu ventilem byl prošouplej na kostru, by si mohl občas sám stříknout..
ventil funguje stejně jak fungoval u starších systémů vstřikování, tzn. že při startu vstřikuje dodatečný palivo do sání. na chod teplýho motoru by neměl mít vliv, leda kdyby netěsnil, nebo vzhledem k tomu že jeden jeho pin je pod proudem při zapnutým zapalování, by v případě že by kabel mezi pinem 6 ř.j. a druhým pinem ventilu ventilem byl prošouplej na kostru, by si mohl občas sám stříknout..
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..