Samovolné zvyšování otáček
-
- Nový člen
- Příspěvky: 7
- Registrován: 20.01.2008 18:00
Samovolné zvyšování otáček
Zdravím
Dnes se mi zničeho nic začali zvyšovat volnoběžné otáčky motoru, za studena cca 1100 otáček se mi otáčky zvyšují střídavě až na 2000 otáček. Již dříve jsem měl stejný problém ale zvyšování bylo 1100 až 1200 otáček, pomohlo vyčištění hrdla sání teď to nepomohlo.
GOLF 3 motor AEE 1.6 55kw r.v. 96
Muže mi prosím někdo poradit.
Dnes se mi zničeho nic začali zvyšovat volnoběžné otáčky motoru, za studena cca 1100 otáček se mi otáčky zvyšují střídavě až na 2000 otáček. Již dříve jsem měl stejný problém ale zvyšování bylo 1100 až 1200 otáček, pomohlo vyčištění hrdla sání teď to nepomohlo.
GOLF 3 motor AEE 1.6 55kw r.v. 96
Muže mi prosím někdo poradit.
- budback
- Jezdec
- Příspěvky: 346
- Registrován: 25.09.2007 19:19
- Bydliště: kousek od Třeboně
- Kontaktovat uživatele:
Re: Samovolné zvyšování otáček
zkus otočit volantem nadoraz do strany a pokud auto začne zdechat nebo dávat vysoký otáčky tak je to škrtící klapka jestli ne tak bych to viděl na elektriku
-
- Nový člen
- Příspěvky: 7
- Registrován: 20.01.2008 18:00
Re: Samovolné zvyšování otáček
Dík zýtra to zkusím.
budback píše:zkus otočit volantem nadoraz do strany a pokud auto začne zdechat nebo dávat vysoký otáčky tak je to škrtící klapka jestli ne tak bych to viděl na elektriku
-
- Nový člen
- Příspěvky: 7
- Registrován: 20.01.2008 18:00
Re: Samovolné zvyšování otáček
Dík zítra to skusím.
budback píše:zkus otočit volantem nadoraz do strany a pokud auto začne zdechat nebo dávat vysoký otáčky tak je to škrtící klapka jestli ne tak bych to viděl na elektriku
-
- Nový člen
- Příspěvky: 7
- Registrován: 20.01.2008 18:00
Re: Samovolné zvyšování otáček
Ještě bych dodal to že když přidám plyn na cca 3000 otáček a povolim plyn tak se ručička na chvilku zastaví na 2000 otáčkách potom na 1500 otáčkách a pak to padne teprve na volnoběh.
Vendaxxl píše:Zdravím
Dnes se mi zničeho nic začali zvyšovat volnoběžné otáčky motoru, za studena cca 1100 otáček se mi otáčky zvyšují střídavě až na 2000 otáček. Již dříve jsem měl stejný problém ale zvyšování bylo 1100 až 1200 otáček, pomohlo vyčištění hrdla sání teď to nepomohlo.
GOLF 3 motor AEE 1.6 55kw r.v. 96
Muže mi prosím někdo poradit.
- G3-lower
- VWexpert
- Příspěvky: 3599
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ostrava
Re: Samovolné zvyšování otáček
Urcite bych koupil tak i tak sprej na cisteni skrticich klap a karburatoru a vystrikal klapku. Kdyz mi zacly blbnout otacky poprve tak to pomohlo. Po druhe uz ne a doted nejezdim. Mas jen tento problem? Me to dela podobne veci akorat na volnobeh to beha 700-1000cca a auto sem tam skoro chcipne a motor se trese jak kdyby chtel vyskocit a vynechava, ma takovy nepravidelny chod. VAG zkouseli dva lidi a oba bez chyb tak nevim
-
- Nový člen
- Příspěvky: 7
- Registrován: 20.01.2008 18:00
Re: Samovolné zvyšování otáček
jo motor se zdá byt hlučnější přibylo i cvakání , zrovna jsem četl něco o resetu klapky je na to program zatím jsem našel pouze pro Filcku 1.3 MPI je zdarma na netu.
G3-lower píše:Urcite bych koupil tak i tak sprej na cisteni skrticich klap a karburatoru a vystrikal klapku. Kdyz mi zacly blbnout otacky poprve tak to pomohlo. Po druhe uz ne a doted nejezdim. Mas jen tento problem? Me to dela podobne veci akorat na volnobeh to beha 700-1000cca a auto sem tam skoro chcipne a motor se trese jak kdyby chtel vyskocit a vynechava, ma takovy nepravidelny chod. VAG zkouseli dva lidi a oba bez chyb tak nevim
- LiborG3
- Pilot
- Příspěvky: 729
- Registrován: 16.12.2007 15:53
- Bydliště: Brno
Re: Samovolné zvyšování otáček
To je hodně divný osobně bych tipl nějáký čidlo a má tady ten motor zapalovací kostku a nebo ještě rozdělovač??G3-lower píše:Urcite bych koupil tak i tak sprej na cisteni skrticich klap a karburatoru a vystrikal klapku. Kdyz mi zacly blbnout otacky poprve tak to pomohlo. Po druhe uz ne a doted nejezdim. Mas jen tento problem? Me to dela podobne veci akorat na volnobeh to beha 700-1000cca a auto sem tam skoro chcipne a motor se trese jak kdyby chtel vyskocit a vynechava, ma takovy nepravidelny chod. VAG zkouseli dva lidi a oba bez chyb tak nevim
DieselPower
I like Turbo
Na náhrobní kámen mi vytešte: Místo srdce sem měl motor...!
I like Turbo
Na náhrobní kámen mi vytešte: Místo srdce sem měl motor...!
- LiborG3
- Pilot
- Příspěvky: 729
- Registrován: 16.12.2007 15:53
- Bydliště: Brno
Re: Samovolné zvyšování otáček
A jak tady ta zkouška funguje?? tomu nerozumím proč otočit volant do rejdu??budback píše:zkus otočit volantem nadoraz do strany a pokud auto začne zdechat nebo dávat vysoký otáčky tak je to škrtící klapka jestli ne tak bych to viděl na elektriku
DieselPower
I like Turbo
Na náhrobní kámen mi vytešte: Místo srdce sem měl motor...!
I like Turbo
Na náhrobní kámen mi vytešte: Místo srdce sem měl motor...!
- iMarwin
- Jezdec
- Příspěvky: 247
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Liberec,Mlada Boleslaw
- Kontaktovat uživatele:
Re: Samovolné zvyšování otáček
Osobne bych rekl, ze otoceni do rejdu pri volnobehu nejvice zatezuje motor a tim poznas jestli ma dost vzduchu,atd
Rozdelovacem to nebude to by mu spise motor chcipal a otacky by padaly a ne stoupaly!
Zapalovaci modul by delal stejnej brajgly jako rozdelovac ale urcite neni naskodu (a ani to nezabere moc casu)
Tyhle dve veci zkontrolovat Kounout se jestli rozdelovac neni praskly jeslti neni na palci obehanej uhlik.
Zapalovaci modul zkontrolujes tak ze ho komplet odpojis a mezi pinem 15 a 1 bude odpor 0,5 - 0,7 Ohmu a mezi pinem 15 a
pripojenim na rozdelovac bude taky ten odpor 0,5 - 0,7.
Jeste bych zkontorloval jak je na tom Hallovo cidlo tam odpoj konektor a na krajnich pozicich toho konektoru by melo byt napeti pro MOTOR 1,4 - 1,8 minimalne 9V , a u dvoulitru minimalne 10V.(pri zapnutem klicku samo)
Vycisti skrtici klapku a pak je dobre ji nechat nastavit na vagu jelikoz se dost snadno rozhodi! Pokud to nebude skrtici klapkou tak te ceka kontola jeste par cidel. Ale zacal bych takhle
Rozdelovacem to nebude to by mu spise motor chcipal a otacky by padaly a ne stoupaly!
Zapalovaci modul by delal stejnej brajgly jako rozdelovac ale urcite neni naskodu (a ani to nezabere moc casu)
Tyhle dve veci zkontrolovat Kounout se jestli rozdelovac neni praskly jeslti neni na palci obehanej uhlik.
Zapalovaci modul zkontrolujes tak ze ho komplet odpojis a mezi pinem 15 a 1 bude odpor 0,5 - 0,7 Ohmu a mezi pinem 15 a
pripojenim na rozdelovac bude taky ten odpor 0,5 - 0,7.
Jeste bych zkontorloval jak je na tom Hallovo cidlo tam odpoj konektor a na krajnich pozicich toho konektoru by melo byt napeti pro MOTOR 1,4 - 1,8 minimalne 9V , a u dvoulitru minimalne 10V.(pri zapnutem klicku samo)
Vycisti skrtici klapku a pak je dobre ji nechat nastavit na vagu jelikoz se dost snadno rozhodi! Pokud to nebude skrtici klapkou tak te ceka kontola jeste par cidel. Ale zacal bych takhle
- G3-lower
- VWexpert
- Příspěvky: 3599
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ostrava
Re: Samovolné zvyšování otáček
Rozdelovac i palec asi vymenim. Zkusim i kabely ke svickam. Na VAGu mi to ukazalo, ze vsechny cidla jsou OK. Skrtici klapku po vymene nastavenou jeste nemam to je pravda. Na zacatku brezna do nej opet nasypu prachy a doufam, ze uz pojede.
- iMarwin
- Jezdec
- Příspěvky: 247
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Liberec,Mlada Boleslaw
- Kontaktovat uživatele:
Re: Samovolné zvyšování otáček
no ono to neni zas takova palba vicko rozdelovace BOSH 800,-a no name 400,- a zapalovaci modul stoji cca 1000,- (nemusis kupovat primo pro tvuj motor jelikoz je shodny s felicii ci octavou a ty jsou o polovic levnejsi)
Hele a to nastavnei fakt udela kolikrat kouzla takze bych stim nevahal
Hele a to nastavnei fakt udela kolikrat kouzla takze bych stim nevahal
-
- Nový člen
- Příspěvky: 7
- Registrován: 20.01.2008 18:00
Re: Samovolné zvyšování otáček
Díky za radu do konce týdne jdu na VAG tak potom dám zprávu jak to dopadlo a jestli se problém vyřešil.
iMarwin píše:Osobne bych rekl, ze otoceni do rejdu pri volnobehu nejvice zatezuje motor a tim poznas jestli ma dost vzduchu,atd
Rozdelovacem to nebude to by mu spise motor chcipal a otacky by padaly a ne stoupaly!
Zapalovaci modul by delal stejnej brajgly jako rozdelovac ale urcite neni naskodu (a ani to nezabere moc casu)
Tyhle dve veci zkontrolovat Kounout se jestli rozdelovac neni praskly jeslti neni na palci obehanej uhlik.
Zapalovaci modul zkontrolujes tak ze ho komplet odpojis a mezi pinem 15 a 1 bude odpor 0,5 - 0,7 Ohmu a mezi pinem 15 a
pripojenim na rozdelovac bude taky ten odpor 0,5 - 0,7.
Jeste bych zkontorloval jak je na tom Hallovo cidlo tam odpoj konektor a na krajnich pozicich toho konektoru by melo byt napeti pro MOTOR 1,4 - 1,8 minimalne 9V , a u dvoulitru minimalne 10V.(pri zapnutem klicku samo)
Vycisti skrtici klapku a pak je dobre ji nechat nastavit na vagu jelikoz se dost snadno rozhodi! Pokud to nebude skrtici klapkou tak te ceka kontola jeste par cidel. Ale zacal bych takhle
- budback
- Jezdec
- Příspěvky: 346
- Registrován: 25.09.2007 19:19
- Bydliště: kousek od Třeboně
- Kontaktovat uživatele:
Re: Samovolné zvyšování otáček
LiborG3 píše:A jak tady ta zkouška funguje?? tomu nerozumím proč otočit volant do rejdu??budback píše:zkus otočit volantem nadoraz do strany a pokud auto začne zdechat nebo dávat vysoký otáčky tak je to škrtící klapka jestli ne tak bych to viděl na elektriku
Jak píše iMarwin
Zatěžuje to motor a klapku která dorovnává .. pokud je vadná začne kolísat... budto nahoru nebo dolů ....
-
- Nový člen
- Příspěvky: 7
- Registrován: 20.01.2008 18:00
Re: Samovolné zvyšování otáček
Problém je vyřešen pomohl reset klapky přes VAG.
Dík všem za rady
Dík všem za rady