Olejové mazání motoru 1.8 AAM
-
- Nový člen
- Příspěvky: 4
- Registrován: 21.01.2008 17:47
Olejové mazání motoru 1.8 AAM
Zdravím vás všechny!
Vlastním Golfa III 1,8 AAM
Jsem na těchto stránkách nováček,tak doufám že něco nepo....
Můj dotaz zní - jestli někdo z vás neměl problémy s mazáním motoru ve vyšších otáčkách teplého motoru,za studena je vše o.k.jakmile se motor ohřeje po cca 20ti kilometrech,přestane zhruba od dvouch tisíc a víš mazat,když motor podtáčím tak maže.
Tlak oleje u filtru je v pořádku za tepla i za studena,tlak nejde pouze nahoru.
Prosím poraďte mi někdo co by to mohlo dělat,nebo co mám vyměnit(doufám,že to nebude na celý motor)
S pozdravem Pedro
Vlastním Golfa III 1,8 AAM
Jsem na těchto stránkách nováček,tak doufám že něco nepo....
Můj dotaz zní - jestli někdo z vás neměl problémy s mazáním motoru ve vyšších otáčkách teplého motoru,za studena je vše o.k.jakmile se motor ohřeje po cca 20ti kilometrech,přestane zhruba od dvouch tisíc a víš mazat,když motor podtáčím tak maže.
Tlak oleje u filtru je v pořádku za tepla i za studena,tlak nejde pouze nahoru.
Prosím poraďte mi někdo co by to mohlo dělat,nebo co mám vyměnit(doufám,že to nebude na celý motor)
S pozdravem Pedro
- k_lada
- Řidič
- Příspěvky: 110
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Olejové mazání motoru 1.8 AAM
A jakej tam máš olej?
-
- Nový člen
- Příspěvky: 4
- Registrován: 21.01.2008 17:47
Re: Olejové mazání motoru 1.8 AAM
Hned po koupi auta jsem vyměnil olejovou náplň,nevím co tam bylo před tím ale já tam dal 15W-40,po 500 km jsem ho opět měnil a dal tam 10W-40 o kterém jsem se dozvěděl,že tam patří.
Pedro
Pedro
- mephik
- Profík
- Příspěvky: 1176
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Podivín
Re: Olejové mazání motoru 1.8 AAM
jestli je tlak oleje ok tak to nevim ale zeptam se jestli si pri vymene mineralu za polotuk delal vyplach motoru ... ? Ono se rika ze prechod z syntetickeho oleje na mineral je v poradku ale obracene to muze delat neplechu takze to bude podle me ten kamen urazu ....
- vwCharlie
- Moderátor
- Příspěvky: 7792
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: OSTRAVA!!!
Re: Olejové mazání motoru 1.8 AAM
ten mazací tlak se musí s otáčkama zvyšovat? kolik ti to ukazovalo barů. Myslím že pod 1 bar by to nemělo jít na volnoběh a musí to stoupat až ke 4 barům,to je hlavní,když ti to začne vřískat až to vytočíš.. Pokud se tak neděje,tak může být v hájí olejové čeradlo nebo přicpaný jeho sací koš. Za včasu to zkontroluj a zbytečně to nevytáčej. Nedávno jsem kvůli toho jeden mototor měnil. Pořád se dávalo na to,že je zrada v budíkách nebo v čidle a najednou začalo klepat ojniční ložisko a klepalo to tak dlouho,až to zničilo kliku,ojnici a oklepalo hlavu. Změř ten mazací tlak prvně. Nestojí to nic a není to žádná práce a je to nejdůležitější.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 4
- Registrován: 21.01.2008 17:47
Re: Olejové mazání motoru 1.8 AAM
Tlak oleje mám 2 bary na volnoběh(asi 1100 otáček/min) a 6 barů v točkách(asi 4500),ať kontrolka vřískala nebo ne tlak se neměnil,měřil jsem to na místě čidla na olejovém filtru,takže čerpadlem to zřejmě nebude.Ještě bych potřeboval vědět co spouští tu vřískavou kontrolku ve tvaru olejničky,protože když začala vřískat zkoušel jsem obě čidla na o.filtru odpojit a nic se nezměnilo,vřískalo to dál.Pak jsem je zkoušel ještě ukostřit a taky se nic nezměnilo.
Poraďte prosíím
Pedro
Poraďte prosíím
Pedro
- vwCharlie
- Moderátor
- Příspěvky: 7792
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: OSTRAVA!!!
Re: Olejové mazání motoru 1.8 AAM
tak to bude zrada v budíkách,nejspíš v tištěném spoji.Tlak oleje, jak popisuješ, je dobrý.Udělal jsi už vše pro to, aby jsi vyloučil další příčiny,tak zrada je jedině v těch budíkách. Pokud máš možnost,tak je prohoď . Měl jsem totéž u 1.9D a mělo to i víc lidí. Jak jinak to opravit,to neporadím.
- k_lada
- Řidič
- Příspěvky: 110
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Olejové mazání motoru 1.8 AAM
Asi před měsícem tady někdo řešil něco podobnýho a Lister mu odpověděl že jedno čidlo se při malým tlaku ukostřuje, ale to druhý se rozpojuje, takže pokud jsi obě odpojil nebo naopak ukostřil, tak jedno z nich vždycky hlásilo budíkům malej tlak Jen nevím který je který
- vwCharlie
- Moderátor
- Příspěvky: 7792
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: OSTRAVA!!!
Re: Olejové mazání motoru 1.8 AAM
to co je z boku na hlavě,tak kostru rozpojuje. Dáš na něj zkouščku,tak svítí,jak nastartuješ,tak shasne. To co je na filtru,tak kostru spojuje. Ale já to vidím na ty budíky
-
- Nový člen
- Příspěvky: 4
- Registrován: 21.01.2008 17:47
Re: Olejové mazání motoru 1.8 AAM
Byl jsem u mechanika a vypadá to,že mám jasno,ještě sice nemám opraveno,ale závadu znám.Jsou zkorodované zdvihátka a vydřely sedla v hlavě,kolem toho utíká tlak oleje,majitel přede mnou jezdil asi dlouho s vodou v oleji .Takže sháním všude možně hlavu,jestli někdo o nějaké ví,tak prosím napište.
Jen okolí Brna
Dík Pedro
Jen okolí Brna
Dík Pedro
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
Re: Olejové mazání motoru 1.8 AAM
za zkoušku těch čidel nedáš nic, takže bych je testnul ještě před laborováním s budíkama.
jinak tlak oleje je dobrej, ještě záleží na teplotě při který byl měřenej, jestli to bylo při 80 nebo při 10°C...
jinak tlak oleje je dobrej, ještě záleží na teplotě při který byl měřenej, jestli to bylo při 80 nebo při 10°C...
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..