Olejové mazání motoru 1.8 AAM

Moderátoři: 11mAjA11, KOŠŤÁL

Odpovědět
pekoch
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 4
Registrován: 21.01.2008 17:47

Olejové mazání motoru 1.8 AAM

Příspěvek od pekoch »

Zdravím vás všechny!
Vlastním Golfa III 1,8 AAM
Jsem na těchto stránkách nováček,tak doufám že něco nepo....
Můj dotaz zní - jestli někdo z vás neměl problémy s mazáním motoru ve vyšších otáčkách teplého motoru,za studena je vše o.k.jakmile se motor ohřeje po cca 20ti kilometrech,přestane zhruba od dvouch tisíc a víš mazat,když motor podtáčím tak maže.
Tlak oleje u filtru je v pořádku za tepla i za studena,tlak nejde pouze nahoru.

Prosím poraďte mi někdo co by to mohlo dělat,nebo co mám vyměnit(doufám,že to nebude na celý motor)

S pozdravem Pedro

Uživatelský avatar
k_lada
Řidič
Řidič
Příspěvky: 110
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Olejové mazání motoru 1.8 AAM

Příspěvek od k_lada »

A jakej tam máš olej? :-)

pekoch
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 4
Registrován: 21.01.2008 17:47

Re: Olejové mazání motoru 1.8 AAM

Příspěvek od pekoch »

Hned po koupi auta jsem vyměnil olejovou náplň,nevím co tam bylo před tím ale já tam dal 15W-40,po 500 km jsem ho opět měnil a dal tam 10W-40 o kterém jsem se dozvěděl,že tam patří.

Pedro

Uživatelský avatar
mephik
Profík
Profík
Příspěvky: 1176
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Podivín

Re: Olejové mazání motoru 1.8 AAM

Příspěvek od mephik »

jestli je tlak oleje ok tak to nevim ale zeptam se jestli si pri vymene mineralu za polotuk delal vyplach motoru ... ? Ono se rika ze prechod z syntetickeho oleje na mineral je v poradku ale obracene to muze delat neplechu takze to bude podle me ten kamen urazu ....

Uživatelský avatar
vwCharlie
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 7792
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: OSTRAVA!!!

Re: Olejové mazání motoru 1.8 AAM

Příspěvek od vwCharlie »