podle čeho soudíš,že zrovna při rychlejší jízdě? Jako že dáš tomu kládu a jedeš třeba po dálnici vzdálenost 300km? To by mohlo papat i přes pístní kruhy,ale motory od VW vydrží většinou až neskutečně,odchází spíše věci kolem. Kolik se ti ztrácí oleje (počet litrů na km)? Když to žere třeba do 1.0L oleje do výměnného intervalu (15000km),tak bych tomu ani nevěnoval pozornost,záleží kolik ti to bere.Můžou to dělat ty gufera,každopádně je to levnější a upředňostňovaná oprava,která tě dřív nebo pozdějc nemine,nic se tím neskazí a ani tě to nezbankrotuje.Toom píše:vwCharlie píše:podívej,já se to taky jednou dověděl poprvé,tak jako každý.Ale ten mechanik třeba tak na půl pravdu měl nebo měl spíš strach,tak sundal hlavu a udělal to celé. Ono některé motory mají spalovací prostor v pístu a tudíž mají vyduté písty,tak se může stát,že i když máš píst v horní úvrati,tak jak pak stlačuješ pružinu,aby se ti uvolnily klínky,tak se ten ventil nemá o co opřít nebo až na konci stlačení.Musí se po tom stlačováku poklepat,aby se to odlepilo třeba dřív. Ale není se třeba bát,že ten ventil spadne do válce,to je zas na to dost dlouhý.
Ahoj měl bych dotaz mám vw golf III 1,6 74kw a při rychlejší jízdě se mě trošku strácí olej myslíš že by to mohli dělat ty gufera na ventilech
Výměna těsnění pod hlavou
- vwCharlie
- Moderátor
- Příspěvky: 7792
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: OSTRAVA!!!
Re: Výměna těsnění pod hlavou
- Toom
- Řidič
- Příspěvky: 80
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Vlkoš u Přerova
Re: Výměna těsnění pod hlavou
Tak myslel sem tím třeba když to ženu podálnici tak na 600km jedno deci
Práce je poslední zoufalý pokus,
jak získat peníze.
jak získat peníze.
- jolik
- Pilot
- Příspěvky: 861
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ostravwa
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výměna těsnění pod hlavou
Když jsem autí dával kládu tak mi to žralo 1 deci na 500km,ted šetřím a olej je pořád stejný.
K:tapecírunk GTI-EDITION 5dv.
- vwCharlie
- Moderátor
- Příspěvky: 7792
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: OSTRAVA!!!
Re: Výměna těsnění pod hlavou
no záleží na vás,jestli vás to štve. Z určitého pohledu to není zas na škodu dolévat nový olej,jako tím se nic nezkazí. Důležité je,aby tam ten olej byl. Pokud je vše v cajku,tak do 1.0L, max. 1.5L oleje za výměnu je vše ok. Když se to honí a teplota je vysoko,tak je ten olej řidší a papá to.Když už to žere litr třeba na 2000km,tak už je to blbé,to už se zasírají aji svíčky.Ale to je každého věc,jak moc ho to sere,důležité je nemít na dně,když se to neuhlídá.
Na deci po 600km,když to honíš bych se vykašlal a nechal zatím tak.
Na deci po 600km,když to honíš bych se vykašlal a nechal zatím tak.